eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do PZDW Rzeszów w 2021 roku. (w ramach pierwszego wyposażenia budynku)



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do PZDW Rzeszów w 2021 roku. (w ramach pierwszego wyposażenia budynku)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do PZDW Rzeszów w 2021 roku. (w ramach pierwszego wyposażenia budynku)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-798ad3c4-2818-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007375/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawa mebli biurowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w
pkt 14 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone w pkt 2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WA/19/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do PZDW Rzeszów w 2021 roku. Meble oraz wyposażenie montowane w nowo rozbudowanej części administracyjno – laboratoryjnej budynku PZDW Rzeszów.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ.

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności:
 Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
 projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego
 Formularzem cenowym ( FC)

Wykonawca udzieli na dostarczone meble gwarancji na okres min. 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru

4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający stawia warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

a) Doświadczenie wykonawcy
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) - co najmniej 1 dostawę mebli o wartości min. 200.000 zł netto, popartej dowodami, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje poświadczenie należytego wykonania), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

Zamawiający wymaga, aby ww. zakres był wykonany w ramach jednego zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących przedmiotowych środków dowodowych

a) Meble zaproponowane w ofercie muszą być zgodne z normami potwierdzonymi świadectwem badań:
PN-EN 14073-2:2006 lub równoważne / wymagania bezpieczeństwa dot. użytkowania krawędzi i narożników, szuflad, wytrzymałości półek oraz ich podpór, wytrzymałości powierzchni wieńca górnego, wytrzymałości elementów wysuwanych oraz ich dynamiki, wytrzymałości przy dynamicznym zamykaniu i otwieraniu drzwi przesuwnych
PN-EN 14073-3:2006 lub równoważne / wymagania bezpieczeństwa dot. oderwania się szafek i półek wiszących, części ruchomych, wytrzymałości urządzeń mocujących, stateczności mebli stojących przymocowanych do ścian budynku
PN-EN 527-2:2004 lub równoważne / dot. mechanicznych wymagań bezpieczeństwa
PN-EN 527-3:2004 lub równoważne / dot. stateczności i wytrzymałości mechanicznych konstrukcji stołów i biurek
PN-EN 14074:2006 lub równoważne / dot. trwałości drzwi o pionowej osi obrotu, elementów wysuwanych
PN-EN 14073-2:2006 lub równoważne
PN-EN 527-2:2004 lub równoważne
Fotel obrotowy - Atest Wytrzymałości i Bezpieczeństwa Użytkowania (normy PN-EN 1335-1:2004 lub równoważne, PN-EN 1335-2:2009 lub równoważne oraz PN-EN 1335-3:2009) lub równoważne dla wagi użytkownika min. 150 kg. Wymagane aby pianki posiadały certyfikat Ekologiczny Oeko-Tex lub równoważny.
Biurko na stelażu metalowym – blat o minimalnej wytrzymałość powierzchni na ścieranie musi odpowiadać co najmniej klasie 3A wg PN-EN 14322:2004 lub równoważne albo PN-EN14323:2005 lub równoważne
Przegroda tapicerowana akustyczna dł. 160 cm - Przegrody tapicerowane z atestowanymi, przebadanymi i certyfikowanymi tkaninami, które posiadają: Atest Higieniczny PZH lub równoważny, Certyfikat Laboratorium Badawczego akredytowanego przez Polskie Centrum Akredytacji lub równoważny w zakresie badań odporności na zapalenie, wysoką temperaturę, chemikalia oraz właściwości dymotwórczych w procesie spalania, oraz musi posiadać charakter obustronnie pochłaniający dźwięk które należy potwierdzić co najmniej badaniami Instytutu Techniki Budowlanej lub równoważny - Zespół Laboratoriów Badawczych lub równoważny akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji lub równoważny, Zakład Fizyki Cieplnej lub równoważny, Akustyki i Środowiska: Laboratorium Fizyki Cieplnej lub równoważny, Akustyki i Środowiska lub równoważny i muszą być zgodne z norami PN-EN ISO 10053:2001 lub równoważne, PN EN 1021-1:2006 lub równoważne. Tkaniny przegród przebadane ma oporność na światło PN-EN ISO 105-B02 lub równoważne oraz odporności na tarcie zgodne z normami PN-EN ISO 105-X12 lub równoważne.
Przegroda akustyczna wolnostojąca - trudnopalność potwierdzona atestem producenta tkaniny oraz certyfikat higieniczny Oeko-Tex lub równoważny.


b) Meble zaproponowane w ofercie muszą posiadać atest higieniczny z przeznaczeniem do wyposażenia pomieszczeń użyteczności publicznej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

PN-EN 14073-2:2006 lub równoważne / wymagania bezpieczeństwa dot. użytkowania krawędzi i narożników, szuflad, wytrzymałości półek oraz ich podpór, wytrzymałości powierzchni wieńca górnego, wytrzymałości elementów wysuwanych oraz ich dynamiki, wytrzymałości przy dynamicznym zamykaniu i otwieraniu drzwi przesuwnych
PN-EN 14073-3:2006 lub równoważne / wymagania bezpieczeństwa dot. oderwania się szafek i półek wiszących, części ruchomych, wytrzymałości urządzeń mocujących, stateczności mebli stojących przymocowanych do ścian budynku
PN-EN 527-2:2004 lub równoważne / dot. mechanicznych wymagań bezpieczeństwa
PN-EN 527-3:2004 lub równoważne / dot. stateczności i wytrzymałości mechanicznych konstrukcji stołów i biurek
PN-EN 14074:2006 lub równoważne / dot. trwałości drzwi o pionowej osi obrotu, elementów wysuwanych
PN-EN 14073-2:2006 lub równoważne
PN-EN 527-2:2004 lub równoważne
Fotel obrotowy - Atest Wytrzymałości i Bezpieczeństwa Użytkowania (normy PN-EN 1335-1:2004 lub równoważne, PN-EN 1335-2:2009 lub równoważne oraz PN-EN 1335-3:2009) lub równoważne dla wagi użytkownika min. 150 kg. Wymagane aby pianki posiadały certyfikat Ekologiczny Oeko-Tex lub równoważny.
Biurko na stelażu metalowym – blat o minimalnej wytrzymałość powierzchni na ścieranie musi odpowiadać co najmniej klasie 3A wg PN-EN 14322:2004 lub równoważne albo PN-EN14323:2005 lub równoważne
Przegroda tapicerowana akustyczna dł. 160 cm - Przegrody tapicerowane z atestowanymi, przebadanymi i certyfikowanymi tkaninami, które posiadają: Atest Higieniczny PZH lub równoważny, Certyfikat Laboratorium Badawczego akredytowanego przez Polskie Centrum Akredytacji lub równoważny w zakresie badań odporności na zapalenie, wysoką temperaturę, chemikalia oraz właściwości dymotwórczych w procesie spalania, oraz musi posiadać charakter obustronnie pochłaniający dźwięk które należy potwierdzić co najmniej badaniami Instytutu Techniki Budowlanej lub równoważny - Zespół Laboratoriów Badawczych lub równoważny akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji lub równoważny, Zakład Fizyki Cieplnej lub równoważny, Akustyki i Środowiska: Laboratorium Fizyki Cieplnej lub równoważny, Akustyki i Środowiska lub równoważny i muszą być zgodne z norami PN-EN ISO 10053:2001 lub równoważne, PN EN 1021-1:2006 lub równoważne. Tkaniny przegród przebadane ma oporność na światło PN-EN ISO 105-B02 lub równoważne oraz odporności na tarcie zgodne z normami PN-EN ISO 105-X12 lub równoważne.
Przegroda akustyczna wolnostojąca - trudnopalność potwierdzona atestem producenta tkaniny oraz certyfikat higieniczny Oeko-Tex lub równoważny.


b) Meble zaproponowane w ofercie muszą posiadać atest higieniczny z przeznaczeniem do wyposażenia pomieszczeń użyteczności publicznej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp),
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o którym mowa w art. 125 ust. 2 Pzp);
c) formularz cenowy,
d) dowód wniesienia wadium;
e) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w SWZ (jeżeli dotyczy);
f) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
g) oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 (jeżeli dotyczy tj. Konsorcja, Spółki cywilne)
h) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z SWZ.
i) protokół z wizji lokalnej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 700,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w punkcie 13 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.