Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00273746/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do PZDW Rzeszów w 2021 roku. (w ramach pierwszego wyposażenia budynku)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do PZDW Rzeszów w 2021 roku. (w ramach pierwszego wyposażenia budynku)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-798ad3c4-2818-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007375/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa mebli biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w
pkt 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone w pkt 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WA/19/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do PZDW Rzeszów w 2021 roku. Meble oraz wyposażenie montowane w nowo rozbudowanej części administracyjno – laboratoryjnej budynku PZDW Rzeszów.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności:
Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego
Formularzem cenowym ( FC)
Wykonawca udzieli na dostarczone meble gwarancji na okres min. 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
a) Doświadczenie wykonawcy
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) - co najmniej 1 dostawę mebli o wartości min. 200.000 zł netto, popartej dowodami, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje poświadczenie należytego wykonania), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby ww. zakres był wykonany w ramach jednego zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących przedmiotowych środków dowodowycha) Meble zaproponowane w ofercie muszą być zgodne z normami potwierdzonymi świadectwem badań:
PN-EN 14073-2:2006 lub równoważne / wymagania bezpieczeństwa dot. użytkowania krawędzi i narożników, szuflad, wytrzymałości półek oraz ich podpór, wytrzymałości powierzchni wieńca górnego, wytrzymałości elementów wysuwanych oraz ich dynamiki, wytrzymałości przy dynamicznym zamykaniu i otwieraniu drzwi przesuwnych
PN-EN 14073-3:2006 lub równoważne / wymagania bezpieczeństwa dot. oderwania się szafek i półek wiszących, części ruchomych, wytrzymałości urządzeń mocujących, stateczności mebli stojących przymocowanych do ścian budynku
PN-EN 527-2:2004 lub równoważne / dot. mechanicznych wymagań bezpieczeństwa
PN-EN 527-3:2004 lub równoważne / dot. stateczności i wytrzymałości mechanicznych konstrukcji stołów i biurek
PN-EN 14074:2006 lub równoważne / dot. trwałości drzwi o pionowej osi obrotu, elementów wysuwanych
PN-EN 14073-2:2006 lub równoważne
PN-EN 527-2:2004 lub równoważne
Fotel obrotowy - Atest Wytrzymałości i Bezpieczeństwa Użytkowania (normy PN-EN 1335-1:2004 lub równoważne, PN-EN 1335-2:2009 lub równoważne oraz PN-EN 1335-3:2009) lub równoważne dla wagi użytkownika min. 150 kg. Wymagane aby pianki posiadały certyfikat Ekologiczny Oeko-Tex lub równoważny.
Biurko na stelażu metalowym – blat o minimalnej wytrzymałość powierzchni na ścieranie musi odpowiadać co najmniej klasie 3A wg PN-EN 14322:2004 lub równoważne albo PN-EN14323:2005 lub równoważne
Przegroda tapicerowana akustyczna dł. 160 cm - Przegrody tapicerowane z atestowanymi, przebadanymi i certyfikowanymi tkaninami, które posiadają: Atest Higieniczny PZH lub równoważny, Certyfikat Laboratorium Badawczego akredytowanego przez Polskie Centrum Akredytacji lub równoważny w zakresie badań odporności na zapalenie, wysoką temperaturę, chemikalia oraz właściwości dymotwórczych w procesie spalania, oraz musi posiadać charakter obustronnie pochłaniający dźwięk które należy potwierdzić co najmniej badaniami Instytutu Techniki Budowlanej lub równoważny - Zespół Laboratoriów Badawczych lub równoważny akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji lub równoważny, Zakład Fizyki Cieplnej lub równoważny, Akustyki i Środowiska: Laboratorium Fizyki Cieplnej lub równoważny, Akustyki i Środowiska lub równoważny i muszą być zgodne z norami PN-EN ISO 10053:2001 lub równoważne, PN EN 1021-1:2006 lub równoważne. Tkaniny przegród przebadane ma oporność na światło PN-EN ISO 105-B02 lub równoważne oraz odporności na tarcie zgodne z normami PN-EN ISO 105-X12 lub równoważne.
Przegroda akustyczna wolnostojąca - trudnopalność potwierdzona atestem producenta tkaniny oraz certyfikat higieniczny Oeko-Tex lub równoważny.
b) Meble zaproponowane w ofercie muszą posiadać atest higieniczny z przeznaczeniem do wyposażenia pomieszczeń użyteczności publicznej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
PN-EN 14073-2:2006 lub równoważne / wymagania bezpieczeństwa dot. użytkowania krawędzi i narożników, szuflad, wytrzymałości półek oraz ich podpór, wytrzymałości powierzchni wieńca górnego, wytrzymałości elementów wysuwanych oraz ich dynamiki, wytrzymałości przy dynamicznym zamykaniu i otwieraniu drzwi przesuwnychPN-EN 14073-3:2006 lub równoważne / wymagania bezpieczeństwa dot. oderwania się szafek i półek wiszących, części ruchomych, wytrzymałości urządzeń mocujących, stateczności mebli stojących przymocowanych do ścian budynku
PN-EN 527-2:2004 lub równoważne / dot. mechanicznych wymagań bezpieczeństwa
PN-EN 527-3:2004 lub równoważne / dot. stateczności i wytrzymałości mechanicznych konstrukcji stołów i biurek
PN-EN 14074:2006 lub równoważne / dot. trwałości drzwi o pionowej osi obrotu, elementów wysuwanych
PN-EN 14073-2:2006 lub równoważne
PN-EN 527-2:2004 lub równoważne
Fotel obrotowy - Atest Wytrzymałości i Bezpieczeństwa Użytkowania (normy PN-EN 1335-1:2004 lub równoważne, PN-EN 1335-2:2009 lub równoważne oraz PN-EN 1335-3:2009) lub równoważne dla wagi użytkownika min. 150 kg. Wymagane aby pianki posiadały certyfikat Ekologiczny Oeko-Tex lub równoważny.
Biurko na stelażu metalowym – blat o minimalnej wytrzymałość powierzchni na ścieranie musi odpowiadać co najmniej klasie 3A wg PN-EN 14322:2004 lub równoważne albo PN-EN14323:2005 lub równoważne
Przegroda tapicerowana akustyczna dł. 160 cm - Przegrody tapicerowane z atestowanymi, przebadanymi i certyfikowanymi tkaninami, które posiadają: Atest Higieniczny PZH lub równoważny, Certyfikat Laboratorium Badawczego akredytowanego przez Polskie Centrum Akredytacji lub równoważny w zakresie badań odporności na zapalenie, wysoką temperaturę, chemikalia oraz właściwości dymotwórczych w procesie spalania, oraz musi posiadać charakter obustronnie pochłaniający dźwięk które należy potwierdzić co najmniej badaniami Instytutu Techniki Budowlanej lub równoważny - Zespół Laboratoriów Badawczych lub równoważny akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji lub równoważny, Zakład Fizyki Cieplnej lub równoważny, Akustyki i Środowiska: Laboratorium Fizyki Cieplnej lub równoważny, Akustyki i Środowiska lub równoważny i muszą być zgodne z norami PN-EN ISO 10053:2001 lub równoważne, PN EN 1021-1:2006 lub równoważne. Tkaniny przegród przebadane ma oporność na światło PN-EN ISO 105-B02 lub równoważne oraz odporności na tarcie zgodne z normami PN-EN ISO 105-X12 lub równoważne.
Przegroda akustyczna wolnostojąca - trudnopalność potwierdzona atestem producenta tkaniny oraz certyfikat higieniczny Oeko-Tex lub równoważny.
b) Meble zaproponowane w ofercie muszą posiadać atest higieniczny z przeznaczeniem do wyposażenia pomieszczeń użyteczności publicznej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp),b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o którym mowa w art. 125 ust. 2 Pzp);
c) formularz cenowy,
d) dowód wniesienia wadium;
e) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w SWZ (jeżeli dotyczy);
f) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
g) oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 (jeżeli dotyczy tj. Konsorcja, Spółki cywilne)
h) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z SWZ.
i) protokół z wizji lokalnej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 700,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w punkcie 13 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.