eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłubiceZagospodarowanie terenów publicznych w miejscowości Słubice



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów publicznych w miejscowości Słubice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 32

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-533

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242778930

1.5.8.) Numer faksu: 242778949

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slubice.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugslubice.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-641e7d53-b81f-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów publicznych w miejscowości Słubice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-641e7d53-b81f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524575/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenów publicznych w miejscowości Słubice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP.ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4544815,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów budowlanych w tym m.in. obiekty małej architektury, parkingi, stacja ładowania wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Zagospodarowanie terenów publicznych w miejscowości Słubice”, na działkach nr ewid. 234/8, 234/10, 234/11, 234/13, położonych w miejscowości Słubice, obręb ewid. 0014 Słubice, gm. Słubice, powiat płocki, woj. mazowieckie.
Zagospodarowanie terenów polegające na utwardzeniu części terenu, urządzeniu zieleni niskiej i wysokiej, wytworzenie strefy wypoczynku, oświetlenie terenu, monitoring, zaplecze techniczne i sanitarne.
Realizacja przedmiotu zamówienia jest dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Inwestycja, której dotyczy niniejsze postępowanie jest tożsama z opisem inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie, złożonym przez Gminę Słubice.

Zakres zamówienia obejmuje: budowę utwardzonych nawierzchni jezdnych oraz ścieżek dla pieszych wraz z elementami małej architektury (ławki, kosze na śmieci, elementy dekoracyjne- donice z drzewami oraz trawą ozdobną), budowę parkingu, budowę przyłączy oraz sieci: energetycznej, sanitarnej oraz wodociągowej wraz z wolnostojącą toaletą publiczną . W części parkowej – nowe nasadzenia, nowoczesna aranżacja zieleni, różnorodność gatunkowa drzew i krzewów. Budowa oświetlenia parku oraz parkingu wraz z systemem monitorowania za pomocą kamer oraz stacje ładowania pojazdów.

Zakres prac:
 Przyłącze wody,
 Przyłącze kanalizacji sanitarnej,
 Instalacja oświetlenia zewnętrznego,
 Okablowanie,
 Złącze kablowe Z1,
 Złącze kablowe Z2,
 Złącze kablowe Z3,
 Instalacja CCTV,
 Roboty drogowe,
 Wymiana gruntu,
 Warstwy konstrukcyjne,
 Nawierzchnie,
 Mała architektura,
 Organizacja ruchu,
 Zieleń.

Szczegółowy zakres robót opisany został w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następującej dokumentacji projektowej:
1) Projekcie budowalnym,
2) Projekcie technicznym: branży konstrukcyjno-drogowej, branży sanitarnej, branży elektrycznej,
3) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
4) Przedmiarze,
5) Badaniach geotechnicznych gruntu.
W przypadku rozbieżności w dokumentacji, w tym rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - rozbieżności będą rozstrzygane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

32323100-4 - Kolorowe monitory wideo

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4199220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4199220 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4199220 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDEL I USŁUGI BUDOWLANE "ER-BRUK" KAREN AVETISYAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660269928

7.3.3) Ulica: STAROWIEJSKA 87

7.3.4) Miejscowość: WIELGIE

7.3.5) Kod pocztowy: 87-603

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4199220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.