Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-19
Konin: Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 200225 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. Przedmiot zamówienia składa się z 19 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie zastosowano
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć: a) odpowiednie dokumenty wydane przez producenta potwierdzające zgodność parametrów i zgodność z normą EN ISO 11 607-1 i ISO 11 607-2 PN EN 868 oraz oświadczenie producenta folii o zgodności z normami PNEN 868-3, PNEN 868-5 - dla pakietu nr 1, b) odpowiednie dokumenty wydane przez producenta potwierdzające poszczególne parametry: wytrzymałościowe i zgodności z normą ISO 11607-1, PN EN 868 cz 1i2 - dla pakietu nr 2 poz. od 1 do 4, c) odpowiednie certyfikaty dla papieru biodegradowalnego o okresie utrzymania jałowości 180 dni. Bez celulozy - dla pakietu nr 2 poz. 5 i 6, d) odpowiednie dokumenty wydane przez producenta potwierdzające poszczególne parametry: wytrzymałościowe i zgodności z normą PN EN 868-2 - dla pakietu nr 2 poz. od 7 do 10, e) oświadczenie producenta o klasie testu wg ISO 11140 lub PN EN ISO 15882- dla pakietów nr 8 i 11, f) materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (ulotki, katalogi, opisy, foldery itp. z oznaczeniem nr katalogowego), g) próbki: w celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, do oferty należy dołączyć nieodpłatnie próbki dla: -pakietu nr 1, poz. od 1 do 22 - Zamawiający wymaga próbek w ilości po jednej sztuce torebki papierowo - foliowej z każdego rozmiaru; -pakietu nr 1, poz. od 23 do 38- Zamawiający wymaga próbek w ilości - 3mb każdego rozmiaru rękawów do sterylizacji; -pakietów nr od 2 do 19- Zamawiający wymaga próbek w ilości 1 sztuki asortymentu dla poszczególnej pozycji w pakiecie. Zamawiający wymaga aby próbki były opisane (nr pakietu i nr pozycji), a także zawierały wykaz załączonych próbek.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział Zamówień Publicznych, pokój 3/14, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, pokój 3/13, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1, Lp., Nazwa asortymentu, Rozmiar (mm), Ilość sztuk: 1. torba pap-fol., 50 x 200, 24 000; 2. torba pap-fol., 50 x 250, 14 000; 3. torba pap-fol., 75 x 150, 29 000; 4. torba pap-fol., 75 x 200, 18 000; 5. torba pap-fol., 75 x 250, 21 000; 6. torba pap-fol., 75 x 300, 20 000; 7. torba pap-fol., 100 x 150, 160 000; 8. torba pap-fol., 100 x 200, 75 000; 9. torba pap-fol., 100 x 250, 50 000; 10. torba pap-fol., 100 x 300, 26 000; 11. torba pap-fol., 100 x 350, 3 000; 12. torba pap-fol., 100 x 400, 36 000; 13. torba pap-fol., 120 x 200, 60 000; 14. torba pap-fol., 150 x 200, 200 000; 15. torba pap-fol., 150 x 250, 34 000; 16. torba pap-fol., 150 x 300, 60 000; 17. torba pap-fol., 150 x 350, 30 000; 18. torba pap-fol., 150 x 400, 20 000; 19. torba pap-fol., 200 x 50 x 500, 4 000; 20. torba pap-fol., 150 x 50 x 450, 15 000; 21. torba pap-fol., 150 x 50 x 400, 10 000; 22. torba samop., 200 x 350, 24 000; 23. rękaw pap-fol. -rolka200m, 50, 10; 24. rękaw pap-fol., 75, 20; 25. rękaw pap-fol., 100, 20; 26. rękaw pap-fol., 120, 20; 27. rękaw pap-fol., 150, 15; 28.rękaw pap-fol., 200, 20; 29. rękaw pap-fol., 250, 30; 30. rękaw pap-fol., 300, 20; 31. rękaw pap-fol., 350, 15; 32. rękaw pap-fol., 400, 10; 33. rękaw pap-fol. -rolka100m, 150 x 50, 10; 34. rękaw pap-fol., 200 x 60, 10; 35. rękaw pap-fol., 250 x 60, 10; 36. rękaw pap-fol., 300 x 80, 5; 37. rękaw pap-fol., 350 x 80, 32; 38. rękaw pap-fol., 400 x 80, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2, Lp., Nazwa asortymentu, Rozmiar (mm), Ilość sztuk: 1. Papier krepowy, 1200 x 1200, 7 000; 2. Papier krepowy, 1000 x 1000, 6 000; 3. Papier krepowy, 900 x 900, 1 000; 4.Papier krepowy, 750 x 750, 500; 5. Papier krepowy z gwarancją sterylnośći180dni, 1200 x 1200, 800; 6. Papier krepowy z gwarancją sterylnośći180dni, 1000 x 1000, 500; 7. Włóknina 60g/m, 1200 x 1200, 1 600; 8. Włóknina 60g/m, 1000 x 1000, 2300; 9. Włóknina 60g/m, 900 x 900, 1200; 10. Włóknina 60g/m, 750 x 750, 100. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Taśma testowa [S] 19 mm, ROLKA, 50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Taśma neutralna 19 mm, ROLKA , 250. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Etykiety samoprzylepne S, ROLKA-500SZT, 200; 2.Metkownica, szt, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Pakiet B&D 134/3.5, szt, 1 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Wskaźnik chemiczny S KL.4, szt, 65 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Wskaźnik emulacyjnyS kl.6 134/7 121/20, szt, 1 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Ampułkowy wskażnik biologiczny 24 h -S, szt, 1 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Ampułkowy wskaźnik biologiczny1h-S, szt, 200. 2.Inkubator 1h-S, szt, 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Test wieloparametrowy-F, szt, 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Test biologiczny-F, szt, 100. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1.Test mycia mechanicznego, szt, 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Test mycia termicznego, szt, 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość:1.Test kontroli zgrzewu, szt, 250. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Sporal A- test biologiczny do kontroli procesu sterylizacji parą wodną, szt, 60. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Sporal S- test biologiczny procesu sterylizacji suchym, gorącym powietrzem, szt, 60. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Test biologiczny do komory dezynfekcyjnej, szt, 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19, Lp., Nazwa asortymentu, Jednostka miary, Ilość: 1. Plomby, szt, 7000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ nr WSZ-NZ-44/2014, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dojazdów do terenów inwestycyjnych w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Testy, opakowania i materiały eksploatacyjne do Centralnej Sterylizatorni Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW ABLACJI.
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
- Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Urządzenia sterylizujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.