eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw"Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Krasnystaw"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Krasnystaw”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 4

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 37 53

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 30 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@krasnystaw.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Krasnystaw”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-342f8205-bf2f-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046460/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Białka

1.1.3 Budowa drogi gminnej w msc. Krupe

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej Nr 126034 L w miejscowości Wincentów

1.1.5 Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Siennica Nadolna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6517630,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I zamówienia obejmuje budowę i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Siennica Nadolna.
2. Zakres prac obejmuje m.in.:
a) opracowanie dokumentacji projektowej,
b) roboty przygotowawcze
c) roboty ziemne
d) konstrukcja nawierzchni drogi gminnej,
e) zjazdy z kostki betonowej,
f) obramowanie dróg,
g) pobocza,
h) oznakowanie dróg
i) roboty wykończeniowe
3. Najważniejsze parametry charakterystyczne dróg objętych budową i przebudową:
a) odcinek od km 0+000 do km 2+238,00, konstrukcja obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni, wzmocnienie siatką z włókien szklanych powlekanych asfaltem, wykonanie warstwy bitumicznej wiążącej gr. 6 cm oraz ścieralnej gr. 4 cm,
b) odcinek od km 1+598,00 do km 2+238,00, konstrukcja obejmuje wykonanie podbudowy z kruszywa C 90/3 frakcji 0/31,5 mm grubości 15 cm, wykonanie warstwy bitumicznej wiążącej gr. 6 cm oraz ścieralnej gr. 4 cm.
c) odcinek od km 2+238,00 do km 3+346,00 konstrukcja obejmuje wykonanie warstwy z pisaku stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, podbudowy z kruszywa gr. 20 cm związanego spoiwem C 5/6, podbudowy z kruszywa C 90/3 frakcji 0/31,5 mm grubości 20 cm, wykonanie warstwy bitumicznej wiążącej gr. 6 cm oraz ścieralnej gr. 4 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3160699,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej Nr 126034 L
w miejscowości Wincentów.
2. Zakres prac obejmuje m.in..:
a) opracowanie dokumentacji projektowej,
b) roboty przygotowawcze
c) roboty ziemne
d) konstrukcja nawierzchni drogi gminnej,
e) zjazdy z kostki betonowej,
f) obramowanie dróg,
g) pobocza,
h) oznakowanie dróg
i) roboty wykończeniowe
3. Najważniejsze parametry charakterystyczne dróg objętych przebudową:
a) konstrukcja obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni, wzmocnienie siatką z włókien szklanych powlekanych asfaltem, wykonanie warstwy bitumicznej wiążącej gr. 6 cm oraz ścieralnej gr. 4 cm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1124086,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część III zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej w msc. Krupe.
2. Zakres prac obejmuje m.in.:
a) opracowanie dokumentacji projektowej,
b) roboty przygotowawcze
c) roboty ziemne
d) konstrukcja nawierzchni drogi gminnej,
e) zjazdy zwykłe,
f) oznakowanie dróg
g) roboty wykończeniowe
3. Najważniejsze parametry charakterystyczne dróg objętych budową i przebudową:
a) konstrukcja obejmuje wykonanie warstwy z pisaku stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, podbudowy z kruszywa gr. 20 cm związanego spoiwem C 5/6, podbudowy z kruszywa C 90/3 frakcji 0/31,5 mm grubości 20 cm, wykonanie ułożenia kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 m.
b) planowane jest wydzielenie jednej działki pod pas drogowy i uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej ZRID.
c) oświetlenie uliczne na całym odcinku drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1717020,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część IV zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych w miejscowości Białka w tym wykonanie nw. elementów robót tj.:
2. Zakres prac obejmuje m.in.:
a) opracowanie dokumentacji projektowej,
b) roboty przygotowawcze
c) roboty ziemne
d) konstrukcja nawierzchni drogi gminnej odcinek 1,
e) konstrukcja nawierzchni drogi gminnej odcinek 2,
f) zjazdy z kostki betonowej,
g) obramowanie dróg,
h) odwodnienie,
i) oznakowanie dróg,
j) pobocza,
k) roboty wykończeniowe.
3. Najważniejsze parametry charakterystyczne dróg objętych przebudową:
a) odcinek od km 0+000 do km 0+128,00, konstrukcja obejmuje wykonanie warstwy z pisaku stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, podbudowy z kruszywa gr. 15 cm związanego spoiwem C 5/6, podbudowy z kruszywa C 90/3 frakcji 0/31,5 mm o gr. 20 cm, wykonanie ułożenia kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 m.
odcinek od km 0+000 do km 0+168,00 obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni, wzmocnienie siatką z włókien szklanych powlekanych asfaltem, wykonanie warstwy bitumicznej wiążącej gr. 6 cm oraz ścieralnej gr. 4 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 515824,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5392247,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7826503,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1869741,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2610179,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1869741,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Drogowy "DROGMOST" Łukasz Michalski Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223075459

7.3.4) Miejscowość: Mokre 24D

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1869741,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1729032,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2373336,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1729032,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREF-BET Wytwórnia Mas Bitumicznych, Betonu i Prefabrykatów Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632430186

7.3.3) Ulica: Lubelska 80

7.3.4) Miejscowość: Pawłów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1729032,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 766322,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827612,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 766322,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Drogowy "DROGMOST" Łukasz Michalski Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223075459

7.3.4) Miejscowość: Mokre 24D

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 766322,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.