Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168493/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00181731/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00330045/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu i stropu nad I piętrem w budynku nr 2 Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu i stropu nad I piętrem w budynku nr 2 Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d47239e5-d76f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont dachu - KMP w Krakowie, ul. Siemiradzkiego 24, bud. 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168493/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.57.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293711,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Remontu dachu i stropu nad I piętrem w budynku
nr 2 Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24 wraz z robotami towarzyszącymi.
2) Zakres zamówienia obejmuje: strop nad I piętrem, więźbę dachową, pokrycie dachu budynku nr 2 Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24 a w szczególności:
a) wymianę pokrycia dachowego z istniejącej mocno zniszczonej, ocynkowanej blachy trapezowej na blachę tytanowo – cynkową wraz z wymianą orynnowania ,
b) wykonanie koniecznych uzupełnień i napraw elementów konstrukcji więźby dachowej,
c) wymianę części deskowania oraz całego pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi na całej powierzchni dachu bez zmiany sposobu użytkowania poddasza oraz geometrii istniejącego dachu i ścian kolankowych ,
d) odciążenie istniejącej konstrukcji stropu drewnianego w części przedmiotowego budynku poprzez wymianę istniejących starych warstw stropu na nowe lżejsze, poprawiające właściwości termoizolacyjne stropu nad I piętrem i bezpieczeństwo p.poż.,
e) naprawę ścinek kolankowych w przestrzeni strychu,
f) dostosowanie stropu nad parterem oraz przebić instalacyjnych do wymogów p.poż.,
g) dostosowanie stropu nad I piętrem spełniającego wymogi przegrody termoizolacyjnej ,
h) naprawę i dostosowanie do wymogów technicznych kominów wentylacyjnych wychodzących ponad dach,
i) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki.
Roboty towarzyszące, w tym m.in.
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty zabezpieczające.
3) Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie i uzgodnienie projektu zajęcia chodnika z Zarządcą drogi, dokonanie opłaty za zajęcie chodnika. Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania projektu i odbioru rusztowań, oznakowania i zabezpieczenia terenu prac.
4) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych z 10 dniowym wyprzedzeniem. Termin powyższy wynika z nałożenia na Zamawiającego zobowiązań wydanych przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
5) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszenia do planowanych odbiorów częściowego i końcowego wykonanych robót budowlanych z co najmniej 10 dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego przez Wykonawcę terminu zgłoszenia zakończenia danego elementu lub planowanego przez Wykonawcę zgłoszenia zakończenia robót. Termin powyższy wynika z nałożenia na Zamawiającego zobowiązań wydanych przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
6) Ze względu na zobowiązania nałożone na Zamawiającego przez MWKZ (budynek znajduje się w obrębie układu urbanistycznego) przed wykonaniem robót zakrywających danego elementu robót koniecznym jest powiadomienie przez Zamawiającego MWKZ o wykonaniu tego elementu robót. Z powyższego zobowiązania wynika obowiązek Wykonawcy o zgłaszaniu (z opisanym powyżej wyprzedzeniem) do Zamawiającego wykonania elementu robót, który następnie będzie podlegał zakryciu.
7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu MWKZ robót budowlanych, wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną.
8) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych (dokumentację konserwatorską powykonawczą), oraz przekazania tego opracowania do Zamawiającego jako dokumentację powykonawczą (w zakresie odbioru robót).
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ, z zastrzeżeniem zdania następnego. Przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
10) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania.
12) Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
13) Prace będą realizowane w czynnym obiekcie, w związku z czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku uciążliwości (np. hałasem) niektórych etapów prac może wymagać ich prowadzenia we wskazanych godzinach (np. popołudniowych) lub w weekendy.
14) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 131 ust. 2 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje wizję lokalną w dniu 26.05.2022 r. Zbiórka o godzinie 11:00 w Biurze Przepustek KMP w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24. Brak udziału Wykonawcy w obowiązkowej wizji lokalnej spowoduje, że, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy Pzp, jego oferta zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518789,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERBET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340009475
7.3.3) Ulica: Węgierska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót.
2) termin realizacji umowy: do 5 miesięcy od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane będą trwały nie dłużej niż 4 tygodnie od daty przekazania terenu budowy.
3) Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych jest złożenie Zamawiającemu oświadczenia o zgromadzeniu wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia i uzyskania zgody Zamawiającego na ich rozpoczęcie. Zamawiający może żądać dowodów na potwierdzenie złożonego oświadczenia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Budowa chodnika przy ul. Zakręt. Realizacja robót budowlanych.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Zakup i dostawa wolnostojącego kriostatu półautomatycznego do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdrożenia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
- ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.