eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówPlac zabaw dostępny dla wszystkich



Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Plac zabaw dostępny dla wszystkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skoczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Plac zabaw dostępny dla wszystkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4afb51b8-b5d5-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036163/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks. J. E. Mocko - Plac zabaw dostępny dla wszystkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157259,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z dostawą i montażem urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Plac zabaw dostępny dla wszystkich”,
zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez pracownię projektową Tomasz Raszka Architekt w październiku 2021 r., zatwierdzoną decyzją pozwolenia na budowę nr 622 sygn. WB.6740.1565.2021.MK z dnia 21.06.2022 r.
Uwaga:
Dokumentacja projektowa obejmuje również elementy, które nie stanowią przedmiotu zamówienia.

Zamawiający uzyskał dofinansowanie do realizacji inwestycji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna Przestrzeń”.

Zakres zamówienia obejmuje realizację następujących robót:
1) dostawa i montaż elementów zagospodarowania terenu:
a) zestaw zabawowy,
b) karuzela integracyjna,
c) huśtawka dla niepełnosprawnych,
d) tablica informacyjna zgodnie z udostępnionym wzorem,
2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych w strefie montowanych urządzeń, maty w kolorze zielonym, nawierzchnia dostosowana do wysokości swobodnego upadku dla zamontowanych urządzeń.
Wykonawca przedstawi atest higieniczny oraz certyfikat potwierdzający, że nawierzchnia spełnia wymagania wysokości swobodnego upadku dla zamontowanych urządzeń.

Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) tj. roboty ziemne, roboty związane z montażem urządzeń i wykonaniem nawierzchni bezpiecznej były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni) – nie obejmuje to zatem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, obsługa geodezyjna, dostawy materiałów.
Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ)
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4)

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156062,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156062,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Magic Garden Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521329350

7.3.3) Ulica: Dworcowa 52-54

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156062,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.