Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134343/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00190118/01 - Wynik z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00207024/01 - Wynik z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CZ.1 Rozbudowa placu zabaw Nakło
CZ.2 Rozbudowa placu zabaw Trzeciewnica
CZ.3 Budowa placu zabaw Wieszki
CZ.4 Modernizacja placu zabaw Potulice
CZ.5 Zagospodarowanie terenu Michalin (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/naklo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CZ.1 Rozbudowa placu zabaw NakłoCZ.2 Rozbudowa placu zabaw Trzeciewnica
CZ.3 Budowa placu zabaw Wieszki
CZ.4 Modernizacja placu zabaw Potulice
CZ.5 Zagospodarowanie terenu Michalin (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-869034f4-c19c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa placu zabaw na działce ewidencyjnej nr 2814/16, obręb Nakło nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień
1.1.7 Modernizacja placu zabaw w Potulicach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień
1.1.8 Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień
1.1.10 Zagospodarowanie terenu rekreacyjno- sportowego w miejscowości Michalin dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień
1.1.14 Rozbudowa istniejącego placu zabaw w miejscowości Trzeciewnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 212922,32 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165422,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: „Rozbudowa placu zabaw na działce ewidencyjnej nr 2814/16, obręb Nakło nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni sportowej przy istniejącym koszu do koszykówki w postaci płyt modułowych z polipropylenu na podbudowie betonowej. Na podłożu z piasku grubości 20cm, zagęszczonego należy wylać płytę z betonu W8 gr. 20cm zbrojonego siatką F150 10X10cm ze spadkiem 0,3-0,4% oraz montaż 1 urządzenia - zjeżdżalnia typu ślimak.
Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.
Powierzchnia z płyt modułowych – 84,0 m2
Rozwiązanie kolorystyczne - 18 płyt x 19 płyt (kolor czerwony) pozostałe z trzech stron płyty w kolorze
niebieski. Pole zamknięte listwą obrzeżną.
Należy wykonać powykonawczą inwentaryzacje geodezyjną.
Teren placu zabaw jest ogrodzony. Wjazd od strony ul. Chopina o szerokości ok. 3m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 54044,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: „Rozbudowa istniejącego placu zabaw w Trzeciewnicy”Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowany jest przy świetlicy w miejscowości Trzeciewnica. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych.
W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
1) Pomost z belką – zgodnie z dokumentacja projektową
2) Huśtawka podwójna z bezpieczną nawierzchnią (piasek) – jedno siedzisko R1, drugie R2
(dla mniejszych dzieci) zgodnie z kartą techniczną załączoną do dokumentacji projektowej.
Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 17712,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 „Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach dla dzieci uczestniczącychw programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa placu zabaw i przeniesienie urządzeń fitness oraz urządzenia zabawowego z placu zabaw znajdującego się na działce nr 135 w miejscowości Wieszki. Plac zabaw zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. W ramach zadania przewiduje się dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz demontaż urządzeń z placu zabaw oraz urządzeń fitness (działka nr 135 Wieszki) oraz ponowny montaż tych urządzeń na działce 113/3 Wieszki (odległość między działkami ok. 750m).
W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
1) Urządzenie zabawowe – huśtawka wagowa na sprężynie,
2) Ławki bez oparcia – 2 sztuki
3) Kosz na śmieci – 1 sztuka
W skład demontażu urządzeń (na działce nr 135 Wieszki) i ponownym montażu urządzeń (działka 113/3 Wieszki) wchodzą następujące urządzenia:
1) Urządzenie fitness – wioślarz,
2) Urządzenie fitness – steper, biegacz, odwodziciel,
3) Urządzenie fitness – wyciąg górny, wyciskając siedząc
4) Urządzenie zabawowe - karuzela
Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 20774,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 „Modernizacja placu zabaw w Potulicach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowany jest przy pałacu Hrabiny Potulickiej. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych.
W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
-piaskownica zgodnie z karta katalogową załączoną do dokumentacji (piaskownica 5m),
- zestaw sprawnościowy,
- linarium,
Należy wykonać powykonawczą inwentaryzacje geodezyjną.
Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 31400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 „Zagospodarowanie terenu rekreacyjno sportowego w miejscowości Michalin dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piłkochwytów od strony wschodniej o wysokości 4m i długości 30,5m (słupy wraz z zastrzałami – materiał inwestora) oraz od strony południowej piłkochwyty o wysokości 4m i długości 63,15m. Parametry projektowanych słupów piłkochwytów oraz siatki określone w dokumentacji technicznej. Szczegółowy plan rozmieszczenia piłkochwytów przedstawiono na rysunku ZT-01 oraz A-02.
W ramach zamówienia należy dostarczyć i zamontować 2 sztuki bramek stalowych do piłki nożnej o wymiarach 2x5m zgodnie z projektem.
Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 41490,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126881,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIFORMACJA SP . Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861724051
7.3.3) Ulica: ul. R. Dmowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47808,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIFORMACJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861724051
7.3.3) Ulica: ul. R. Dmowskiego
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1928C Smogulec-Kcynia ul. Polna i Pobożnego w Kcyni
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu przy ul. Ks. P. Skargi 6 w Nakle nad Notecią z przeznaczeniem na punkty konsultacyjne dla osób uzależnionych i członków i rodzin.
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.