Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208541/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00271134/01 - Wynik z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego oraz istniejących pomieszczeń kuchni na potrzeby
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.2.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: www.spzozsiemiatycze.pl
1.4.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.4.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226335
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00208541/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego oraz istniejących pomieszczeń kuchni na potrzeby Oddziału Jednego Dnia”
2. Zakres prac planowanej inwestycji:
- roboty rozbiórkowe (częściowa rozbiórka istniejącego budynku),
- roboty konstrukcyjne (żelbetowe, murowe z elementami konstrukcji stalowych),
- roboty pokrywcze (dostosowanie istniejącego pokrycia dachowego do przepisów ppoż i budowlanych),
- roboty wykończeniowe,
- roboty instalacyjne ( sanitarne i elektryczne),
- wyniesienie z pomieszczeń kuchni znajdującego się tam sprzętu wraz z piecami/kotłami i umieszczenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- dostawa i montaż/instalacji, wyposażenia drobnego/dodatkowego - pod tym pojęciem Zamawiający rozumie:
a. Montaż wyposażenia wandaloodpornego ze stali nierdzewnej dla niepełnosprawnych należy przewidzieć w pomieszczeniu 1.09 i 1.28. Jako wyposażenie przewiduje się: zestaw przy prysznicu – krzesełko odkładane nierdzewne z „ciepłym” siedziskiem, pochwyt kątowy poziomy z elementem pionowym montowanym do ściany i drugi pochwyt pionowy. Zestaw przy umywalce - 2 szt. pochwyty mocowane do ścian poziome, lustro, uchylny zestaw przy wc - uchwyt uchylny do wc i uchwyt poziomy – mocowanie do ściany. Nie dopuszcza się montażu zestawów do posadzki.
b. Zestawy przyumywalkowe w ilości umywalek, zestawy natryskowe w ilości natrysków, zestawy wc w ilości muszli ustępowych wc.
c. Wycieraczki - wymiary to 80x120 cm.
d. Odgruzowanie kanałów wentylacyjnych. Zakres dotyczy wszystkich istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej, znajdującej się w części oddziału ortopedycznego. Remont kanałów kominów grawitacyjnych- 16 szt.
e. Dostawa i montaż prowadnic wraz z kotarami wchodzi w zakres zamówienia: I etap: 5 szt. 145x200 i 1 szt. 220x200; II etap: 2 szt. 245x200 i 1 szt. 145 x200. Całość jako system jednego producenta składający się z: kotary bawełniano-poliestrowej w kolorystyce (6 kolorów do wyboru przez Zamawiającego - łosiowy, biały, niebieski jasny, niebieski ciemny, seledynowy i żółty); wykonanej z anodowanego aluminium szyny prowadnicy wraz z łukiem i guzikiem dostępu do szyny, zaczepów z haczykami z nylonu (min. 10 szt. na 1 mb), tuby montażowej aluminiowej z regulacją zawiesia - tuba wyposażona w systemowe przejście przez sufit podwieszany.
f. Należy zamontować pojemniki na ręczniki do rąk. Nie przewiduje się montażu suszarek.
g. Wykonawca dostarczy oraz o ile jest to wymagane zainstaluje/zamontuje wyposażenie dodatkowe przewidywane wielobranżową dokumentacją projektową (lustra; haczyki; tabliczka informacyjna przydrzwiowa; napisy nad drzwiami oraz inne elementy wymienione wielobranżową dokumentacją, a nie wymienione niniejszym OPZ).
h. Sprzęt p.poż. znaki p.poż. i instrukcję bezpieczeństwa.
i. Pozostałe elementy stanowiące wyposażenie drobne/dodatkowe nie wymienione OPZ, a uwzględnione/wymienione wielobranżową dokumentacją projektową.
Niniejszy opis nie stanowi katalogu zamkniętego. Wykonawca przy prawidłowej kalkulacji oferty oraz późniejszym wykonywaniu zamówienia jest zobligowany do stosowania wytycznych wielobranżowej dokumentacji projektowej zarówno w zakresie wykonywanych prac oraz dostaw/instalacji/montażu wyposażenia drobnego/dodatkowego.
3. Szczegółowy/pełny opis przedmiotu zamówienia został opisany na podstawie art. 103 ust. 1 PZP jako wielobranżowa dokumentacja robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca jest zobligowany do wykonania wszelkich prac opisanych wielobranżową dokumentacją projektową, a nie wymienionych w przedmiarach robót. Co oznacza nadrzędność projektu budowlanego nad przedmiarami robót.
5. Wielobranżowa dokumentacja projektowa, a zwłaszcza projekt budowlano - wykonawczy stanowi integralną część SWZ oraz przyszłej umowy. W odniesieniu do przyszłej zawartej umowy art. 648 § 2 KC ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 1740 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.
6. Wielobranżowa dokumentacja budowlana w tym przedmiary, zawiera prace podzielone na etap I oraz etap II. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace związane z powyższymi etapami.
7. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia (załącznik nr 1) oraz wymogami niniejszej SWZ i zawartej umowy.
8. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., a także zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, projektanta oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
9. Prace konieczne i niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, a nieobjęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. Wykonawca prac analizując dokumentacje projektową winien te roboty przewidzieć na etapie składania oferty i ująć je w swoich kosztach. Załączony do SWZ przedmiar robót (stanowi część wielobranżowej dokumentacji robót budowlanych) jest tylko elementem pomocniczym do przygotowania oferty i na jego podstawie Oferent nie może ubiegać się o roboty dodatkowe czy też roboty towarzyszące lub uzupełniające. Oferta ma status oferty ryczałtowej przy kalkulacji której Oferent ma obowiązek uwzględnić wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze oraz roboty towarzyszące a wynikające z dokumentacji projektowej, a także inne prace wynikające z prawidłowego i zgodnego z projektem oraz sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia.
10. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe Wykonawca uwzględni w kosztach ogólnych kontraktu w tym m.in. koszty: opłat za ewentualne zajęcie pasa drogowego, wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z wersją elektroniczną, zabezpieczenia dojazdu ciężkiego sprzętu i dostaw materiałów na teren budowy, odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych użytkowanych podczas trwania kontraktu oraz poniesienia konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie robót, robót tymczasowych (zorganizowanie i zlikwidowania zaplecza dla potrzeb budowy, w tym wydzielenie pomieszczeń dla inspektorów nadzoru w zapleczu Wykonawcy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych w tym wykonanie niezbędnych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy), energii elektrycznej i wody zużytej na potrzeby realizacji zamówienia a także inne prace i czynności związane z przestrzeganiem przepisów bhp oraz przepisów p.pożarowych.
11. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zabezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
12. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz w obiektach użyteczności publicznej – w szczególności w obiektach służby zdrowia, oraz być zgodne z wymogami zawartymi w SWZ oraz projekcie budowlano-wykonawczym, wielobranżowej dokumentacji robót budowlanych i przedmiarach.
13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją przetargową. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i powinny być zgodne z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających utylizację materiałów z rozbiórki w ilościach odpowiadających faktycznemu zakresowi wykonanych prac rozbiórkowych.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpiecznego przejścia w miejscach wykonywanych robót, przy zachowaniu najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania na własny koszt uwzględniony w ofercie. Za wszystkie wymienione powyżej czynności i zabezpieczenia oraz realizację prac koniecznych do wykonania - a nie wykazanych w przedmiarach robót - Wykonawca nie może ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie u Zamawiającego– z tytułu tych czynności i prac uzupełniających a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego – wynikającego z zawartej umowy.
16. Usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt.
17. Prace budowlane mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Szpitala. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac codziennie w godzinach od 07.00 do 20.00.
18. Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, a także warunkami bhp. p.poż. i sanitarno-epidemiologicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
19. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania.
20. Roboty ulegające zakryciu lub zanikowi wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco u inspektora nadzoru, poprzez wpis do dziennika budowy.
Szczegółowy opis zawiera Rozdział IV do SWZ
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego oraz istniejących pomieszczeń kuchni na potrzeby Oddziału Jednego Dnia”
2. Zakres prac planowanej inwestycji:
- roboty rozbiórkowe (częściowa rozbiórka istniejącego budynku), w tym miedzy innym Odgruzowanie kanałów wentylacyjnych. Zakres dotyczy wszystkich istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej, znajdującej się w części oddziału ortopedycznego. Remont kanałów kominów grawitacyjnych- 16 szt.
- roboty konstrukcyjne (żelbetowe, murowe z elementami konstrukcji stalowych),
- roboty pokrywcze (dostosowanie istniejącego pokrycia dachowego do przepisów ppoż i budowlanych),
- roboty wykończeniowe,
- roboty instalacyjne ( sanitarne i elektryczne),
- wyniesienie z pomieszczeń kuchni znajdującego się tam sprzętu wraz z piecami/kotłami i umieszczenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- dostawa i montaż/instalacji, wyposażenia drobnego/dodatkowego - pod tym pojęciem Zamawiający rozumie:
a. Montaż wyposażenia wandaloodpornego ze stali nierdzewnej dla niepełnosprawnych należy przewidzieć w pomieszczeniu 1.09 i 1.28. Jako wyposażenie przewiduje się: zestaw przy prysznicu – krzesełko odkładane nierdzewne z „ciepłym” siedziskiem, pochwyt kątowy poziomy z elementem pionowym montowanym do ściany i drugi pochwyt pionowy. Zestaw przy umywalce - 2 szt. pochwyty mocowane do ścian poziome, lustro, uchylny zestaw przy wc - uchwyt uchylny do wc i uchwyt poziomy – mocowanie do ściany. Nie dopuszcza się montażu zestawów do posadzki.
b. Zestawy przyumywalkowe w ilości umywalek, zestawy natryskowe w ilości natrysków, zestawy wc w ilości muszli ustępowych wc.
c. Wycieraczki - wymiary to 80x120 cm.
d. Dostawa i montaż prowadnic wraz z kotarami wchodzi w zakres zamówienia: I etap: 5 szt. 145x200 i 1 szt. 220x200; II etap: 2 szt. 245x200 i 1 szt. 145 x200. Całość jako system jednego producenta składający się z: kotary bawełniano-poliestrowej w kolorystyce (6 kolorów do wyboru przez Zamawiającego - łosiowy, biały, niebieski jasny, niebieski ciemny, seledynowy i żółty); wykonanej z anodowanego aluminium szyny prowadnicy wraz z łukiem i guzikiem dostępu do szyny, zaczepów z haczykami z nylonu (min. 10 szt. na 1 mb), tuby montażowej aluminiowej z regulacją zawiesia - tuba wyposażona w systemowe przejście przez sufit podwieszany.
e. Należy zamontować pojemniki na ręczniki do rąk. Nie przewiduje się montażu suszarek.
f. Wykonawca dostarczy oraz o ile jest to wymagane zainstaluje/zamontuje wyposażenie dodatkowe przewidywane wielobranżową dokumentacją projektową (lustra; haczyki; tabliczka informacyjna przydrzwiowa; napisy nad drzwiami oraz inne elementy wymienione wielobranżową dokumentacją, a nie wymienione niniejszym OPZ).
g. Sprzęt p.poż. znaki p.poż. i instrukcję bezpieczeństwa.
h. Pozostałe elementy stanowiące wyposażenie drobne/dodatkowe nie wymienione OPZ, a uwzględnione/wymienione wielobranżową dokumentacją projektową.
Niniejszy opis nie stanowi katalogu zamkniętego. Wykonawca przy prawidłowej kalkulacji oferty oraz późniejszym wykonywaniu zamówienia jest zobligowany do stosowania wytycznych wielobranżowej dokumentacji projektowej zarówno w zakresie wykonywanych prac oraz dostaw/instalacji/montażu wyposażenia drobnego/dodatkowego.
3. Szczegółowy/pełny opis przedmiotu zamówienia został opisany na podstawie art. 103 ust. 1 PZP jako wielobranżowa dokumentacja robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca jest zobligowany do wykonania wszelkich prac opisanych wielobranżową dokumentacją projektową, a nie wymienionych w przedmiarach robót. Co oznacza nadrzędność projektu budowlanego nad przedmiarami robót.
5. Wielobranżowa dokumentacja projektowa, a zwłaszcza projekt budowlano - wykonawczy stanowi integralną część SWZ oraz przyszłej umowy. W odniesieniu do przyszłej zawartej umowy art. 648 § 2 KC ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 1740 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.
6. Wielobranżowa dokumentacja budowlana w tym przedmiary, zawiera prace podzielone na etap I oraz etap II. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace związane z powyższymi etapami.
7. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia (załącznik nr 1) oraz wymogami niniejszej SWZ i zawartej umowy.
8. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., a także zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, projektanta oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
9. Prace konieczne i niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, a nieobjęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. Wykonawca prac analizując dokumentacje projektową winien te roboty przewidzieć na etapie składania oferty i ująć je w swoich kosztach. Załączony do SWZ przedmiar robót (stanowi część wielobranżowej dokumentacji robót budowlanych) jest tylko elementem pomocniczym do przygotowania oferty i na jego podstawie Oferent nie może ubiegać się o roboty dodatkowe czy też roboty towarzyszące lub uzupełniające. Oferta ma status oferty ryczałtowej przy kalkulacji której Oferent ma obowiązek uwzględnić wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze oraz roboty towarzyszące a wynikające z dokumentacji projektowej, a także inne prace wynikające z prawidłowego i zgodnego z projektem oraz sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia.
10. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe Wykonawca uwzględni w kosztach ogólnych kontraktu w tym m.in. koszty: opłat za ewentualne zajęcie pasa drogowego, wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z wersją elektroniczną, zabezpieczenia dojazdu ciężkiego sprzętu i dostaw materiałów na teren budowy, odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych użytkowanych podczas trwania kontraktu oraz poniesienia konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie robót, robót tymczasowych (zorganizowanie i zlikwidowania zaplecza dla potrzeb budowy, w tym wydzielenie pomieszczeń dla inspektorów nadzoru w zapleczu Wykonawcy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych w tym wykonanie niezbędnych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy), energii elektrycznej i wody zużytej na potrzeby realizacji zamówienia a także inne prace i czynności związane z przestrzeganiem przepisów bhp oraz przepisów p.pożarowych.
11. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zabezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
12. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz w obiektach użyteczności publicznej – w szczególności w obiektach służby zdrowia, oraz być zgodne z wymogami zawartymi w SWZ oraz projekcie budowlano-wykonawczym, wielobranżowej dokumentacji robót budowlanych i przedmiarach.
13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją przetargową. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i powinny być zgodne z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających utylizację materiałów z rozbiórki w ilościach odpowiadających faktycznemu zakresowi wykonanych prac rozbiórkowych.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpiecznego przejścia w miejscach wykonywanych robót, przy zachowaniu najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania na własny koszt uwzględniony w ofercie. Za wszystkie wymienione powyżej czynności i zabezpieczenia oraz realizację prac koniecznych do wykonania - a nie wykazanych w przedmiarach robót - Wykonawca nie może ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie u Zamawiającego– z tytułu tych czynności i prac uzupełniających a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego – wynikającego z zawartej umowy.
16. Usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt.
17. Prace budowlane mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Szpitala. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac codziennie w godzinach od 07.00 do 20.00.
18. Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, a także warunkami bhp. p.poż. i sanitarno-epidemiologicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
19. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania.
20. Roboty ulegające zakryciu lub zanikowi wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco u inspektora nadzoru, poprzez wpis do dziennika budowy.
Szczegółowy opis zawiera Rozdział IV do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-30 10:00
Po zmianie:
2022-07-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-30 10:10
Po zmianie:
2022-07-04 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-29
Po zmianie:
2022-08-02
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Sukcesywna dostawa armatury na potrzeby utrzymania sieci wod-kan dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Siemiatyczach w roku 2025.
- Zimowe utrzymanie dróg miejskich w latach 2024-2027 (trzy sezony) na terenie miasta Siemiatycze
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Siemiatyckiego na 2025 rok
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.