Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390925/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00403685/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
- 2023/BZP 00406208/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472061020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Romulada Traugutta 25
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@winblodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lodz.winb.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d2b3640-4c34-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Piotrkowa Trybunalskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7712377130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 73
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb.m.piotrkow@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinbpiotrkow.bip.wikom.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7321810746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb-ewa.rogalska@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb@powiat.zgierz.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9970048213
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb56@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip-pinb.powiat-wieruszowski.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Poddębicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8281244458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łęczycka 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkajszczak@poddebicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinb-poddebice.biuletyn.net
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kutnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7752414162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilcza 2a
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinbkutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kutno.pinb.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271840118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 3
1.5.2.) Miejscowość: Sieradza
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jantczak@pinb-sieradz.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pinbsieradz.lo.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pajęcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7721980943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcinszyc@pinbpajeczno.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pinbpajeczno.lo.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rawie Mazowieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8351524572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.jaskula@pinbrawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pinbrawa.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zduńskiej Woli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8291526715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łaska 61a
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb@zdwola.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb.zdwola.com.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9471836719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-202
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.pinb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.pinb.gov.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skierniewicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8361741288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinbws@pinb-skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pinb-skierniewice.p
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łowiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8341763861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łowiczu
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb.lowicz@pinb-lowicz.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pinb-lowicz.lo.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tomaszowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7732101951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinbtomaszow.lo.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8321850203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Struga 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.ciach@pinb.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb.wielun.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Radomsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7721894209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mnalewajka@pinb.radomszczanski.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinb-radomszczanski.lo.p
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7691838398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: angelikaploska@pinb-belchatow.lo.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb-belchatow.lo.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łęczycy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7752229714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AdamaMickiewicza 18
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leczyca.pinb.gov.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinbleczyca.eu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d2b3640-4c34-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061073/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa sprzetu i oprogramowania komputerowego niezbędnego do EZD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 79/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 620000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 562113,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1- Skanery dokumentów:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 1
b) Skaner A4 – 17 szt.
c) Skaner A3 – 17 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 226666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2- Urządzenia zapewniające bezpieczeństwo sieci oraz umożliwiające zestawienie tunelu S2S:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 2
b) urządzenie UTM 17 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 179674,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Cześć 3 - Drukarka kodów kreskowych, etykiet adresowych oraz czytniki kodów kreskowych:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 3
b) drukarka – 34 szt.
c) czytnik kodów – 18 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216100-7 - Czytniki optyczne
4.5.5.) Wartość części: 84878,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4- Stacje robocze wraz z oprogramowaniem biurowym dedykowane dla kancelarii:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 4
b) stacja robocza – 17 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 55284,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Urządzenia wielofunkcyjne:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 5
b) urządzenie wielofunkcyjne 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322014,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322014,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322014,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141723924
7.3.3) Ulica: Wolność 8/4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322014,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142137,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142137,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142137,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altpi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221840364
7.3.3) Ulica: 100-lecia Odzyskania Niepodległości
7.3.4) Miejscowość: Moszczenica
7.3.5) Kod pocztowy: 97-310
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142137,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54131,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54131,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54131,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 371000509
7.3.3) Ulica: al.. T. Rejtana 20
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PETROSOFT.PL TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PETROSOFT.PL TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54131,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79144,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91983,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79144,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241354688
7.3.3) Ulica: Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79144,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26937 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedartex T&D Żukowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531091158
7.3.3) Ulica: Oleska 119
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.