eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472061020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Romulada Traugutta 25

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@winblodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lodz.winb.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d2b3640-4c34-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Piotrkowa Trybunalskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7712377130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 73

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb.m.piotrkow@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinbpiotrkow.bip.wikom.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7321810746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb-ewa.rogalska@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb@powiat.zgierz.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9970048213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb56@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip-pinb.powiat-wieruszowski.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Poddębicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8281244458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łęczycka 16

1.5.2.) Miejscowość: Poddębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkajszczak@poddebicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinb-poddebice.biuletyn.net

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kutnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7752414162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilcza 2a

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinbkutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kutno.pinb.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sieradzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271840118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 3

1.5.2.) Miejscowość: Sieradza

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jantczak@pinb-sieradz.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pinbsieradz.lo.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pajęcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7721980943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcinszyc@pinbpajeczno.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pinbpajeczno.lo.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rawie Mazowieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8351524572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.jaskula@pinbrawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pinbrawa.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8291526715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łaska 61a

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb@zdwola.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb.zdwola.com.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9471836719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warecka 3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-202

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.pinb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.pinb.gov.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skierniewicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8361741288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinbws@pinb-skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pinb-skierniewice.p

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łowiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8341763861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łowiczu

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb.lowicz@pinb-lowicz.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pinb-lowicz.lo.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tomaszowie Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7732101951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Antoniego 41

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb@powiat-tomaszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinbtomaszow.lo.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8321850203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Struga 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.ciach@pinb.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb.wielun.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Radomsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7721894209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mnalewajka@pinb.radomszczanski.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinb-radomszczanski.lo.p

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7691838398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: angelikaploska@pinb-belchatow.lo.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb-belchatow.lo.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łęczycy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7752229714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AdamaMickiewicza 18

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leczyca.pinb.gov.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinbleczyca.eu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d2b3640-4c34-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061073/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Dostawa sprzetu i oprogramowania komputerowego niezbędnego do EZD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 79/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 620000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 562113,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1- Skanery dokumentów:
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 1
b) Skaner A4 – 17 szt.
c) Skaner A3 – 17 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 226666,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2- Urządzenia zapewniające bezpieczeństwo sieci oraz umożliwiające zestawienie tunelu S2S:
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 2
b) urządzenie UTM 17 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 179674,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Cześć 3 - Drukarka kodów kreskowych, etykiet adresowych oraz czytniki kodów kreskowych:
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 3
b) drukarka – 34 szt.
c) czytnik kodów – 18 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216100-7 - Czytniki optyczne

4.5.5.) Wartość części: 84878,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4- Stacje robocze wraz z oprogramowaniem biurowym dedykowane dla kancelarii:
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 4
b) stacja robocza – 17 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 55284,55 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Urządzenia wielofunkcyjne:
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 5
b) urządzenie wielofunkcyjne 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322014,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322014,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322014,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141723924

7.3.3) Ulica: Wolność 8/4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322014,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142137,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142137,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142137,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altpi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221840364

7.3.3) Ulica: 100-lecia Odzyskania Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142137,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54131,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54131,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54131,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 371000509

7.3.3) Ulica: al.. T. Rejtana 20

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54131,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79144,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91983,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79144,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241354688

7.3.3) Ulica: Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79144,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26937 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedartex T&D Żukowski Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531091158

7.3.3) Ulica: Oleska 119

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-231

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.