Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148143/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myśliborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna 15
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatmysliborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatmysliborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f7ea023-c969-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043148/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana dźwigu osobowego w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.131.50.2023.KpK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą dźwigu osobowego („windy”) w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu – demontaż starej windy z maszynownią, tablicy sterowniczej z zasilaniem i drzwi przystankowych, dostawa i montaż nowej windy
z maszynownią, tablicą sterowniczą i zasilaniem oraz nowych drzwi przystankowych,
a także niezbędne roboty towarzyszące. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dotyczące windy i innych materiałów zawarto w Załączniku nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (zwany także „OPZ”).
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych i niskoprądowych, w tym demontaż starej i montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej windy, montaż zasilania tablicy sterowniczej, maszynowni, dźwigu i drzwi, malowanie ścian szybu windowego, montaż nowego oświetlenia w szybie windowym, podłączenie dźwigu, dokonanie niezbędnych regulacji i ustawień, uruchomienie, wszelkie niezbędne pomiary,
w tym pomiary elektryczne, instruktaż, przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji i pozyskanie certyfikacji przez UDT-Cert wraz z badaniem rejestracyjnym dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego.
3. Celem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego (rok produkcji 1998), wynikająca
z potrzeby dostosowania tego urządzenia do obowiązujących przepisów normy dźwigowej [EN 81-20 i EN 81-50] lub równoważnej, przy uwzględnieniu minimalnych wymogów określonych w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 ze zm.) celem poprawienia bezpieczeństwa, funkcjonalności oraz obniżenia kosztów eksploatacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
42416100-6 - Windy
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343116,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHMIELEWSKI S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231306952
7.3.3) Ulica: Lipowa 27
7.3.4) Miejscowość: Baniocha
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Woli.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.