Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podtrzymanie zintegrowanego systemu Ratusz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bierun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podtrzymanie zintegrowanego systemu Ratusz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72211a94-cb23-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044329/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Podtrzymanie zintegrowanego systemu Ratusz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W analizowanej sytuacji występuje następujący stan faktyczny i prawny:
Zamawiający od roku 2007 posiada, program – zintegrowany system „Ratusz”, którego producentem jest firma Rekord SI sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ul. Kasprowicza 5.
Firma REKORD SI sp. z o.o. dnia 5.12.2023 złożyła oświadczenie, że „(…), że jesteśmy jedynym producentem programów informatycznych, wchodzących w skład pakietu RATUSZ, zainstalowanych w Mieście Bieruń i posiadamy pełne prawa autorskie do ww. systemów wraz z wyłącznym prawem do ich wdrażania, modyfikacji i serwisowania. Oświadczam także, że firma Rekord SI nie zbyła praw autorskich na rzecz innej firmy” .W związku z art. 1, 17, 74 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz w/w oświadczeniem, wybór Rekord SI sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ul. Kasprowicza 5, jako wykonawcy przedmiotowego zamówienia spełnia przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki wskazane w art. 214 ust. 1 pkt 1 lit.b) Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej w latach 2024-2025 polegającej na utrzymaniu sprawności technicznej infrastruktury służącej oświetleniu ulic i placów znajdujących się na terenie Gminy Bieruń na ciągach ulicznych wskazanych w załączniku nr 1.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi korzysta z oprogramowania RATUSZ® – zintegrowany system zarządzania Miastem wraz z serwisem i nadzorem autorskim nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania RATUSZ®.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
A)W zakresie nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem z Załącznika nr 1:
1) informowanie o zmianach w programach objętych umową;
2) udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu;
3) udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ w zakresie oprogramowania poprzez stronę Wykonawcy.
B)Utrzymanie poprawności działania oprogramowania wyszczególnionego w zakresie funkcjonalności oraz zastosowanej technologii udostępnionej w dniu wdrożenia.
C)W zakresie serwisu oprogramowania z Załącznika nr 1:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00;
2) udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy TeamViewer w zakresie usterek
i awarii;
3) usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z
winy Wykonawcy:
• czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną – do 8 godzin roboczych,
• czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie
– do 16 godzin roboczych,
• czas reakcji na zgłoszoną usterkę/ błąd – do 24 godzin roboczych;
4) usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy;
5) przeprowadzanie dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego
wykorzystania oprogramowania.
D)W zakresie asysty technicznej serwera Firebird/ PostgreSQL/ Linux:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00;
2) informowanie o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird/
PostgreSQL;
3) zdalne podniesienie wersji systemu bazodanowego Firebird/ PostgreSQL na życzenie
klienta;
4) diagnostyka, reinstalacja i rekonfiguracja oprogramowania serwera bazodanowego
Firebird/ PostgreSQL;
5) diagnostyka i rekonfiguracja serwera bazodanowego w zakresie systemu
operacyjnego Linux Redhat/ Centos;
E)W zakresie pakietu szkoleniowego:
1) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji;
2) udział 2 przedstawiciela Zamawiającego w konferencji Forum Użytkowników pakietu
RATUSZ®;
3) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów;
4) udział 2 przedstawicieli w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych oraz nieograniczony
dostęp do transmisji on-line;
5) udział w webinariach metodycznych i akcyjnych;
6) dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych;
F)W zakresie dodatkowej współpracy:
1) zorganizowanie raz w roku spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ®;
2) stosowanie systemu zniżek na następujące usługi wykonywane na zamówienie/ zgłoszenie Zamawiającego:
• 10% na zakup nowego oprogramowania,
• 30% na szkolenia pracowników Zamawiającego organizowanych na terenie w siedzibie Wykonawcy;
G) Abonamentowe prawo dostępu:
1) prawo dostępu do systemu TERYT On-line, umożliwiające automatyczną aktualizację słownika TERYT w zakresie mającym zastosowanie w oprogramowaniu autorstwa firmy REKORD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181302,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181302,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181302,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord SI Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5470171440
7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
więcej: przetargi w Bieruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.