eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaTermomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza przy ulicach: Cupiała 5, Kościuszki 36, Augustynika 10, Sienkiewicza 14A, Sikorskiego 1



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza przy ulicach: Cupiała 5, Kościuszki 36, Augustynika 10, Sienkiewicza 14A, Sikorskiego 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: /32/260 86 52

1.5.8.) Numer faksu: /32/ 264 27 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19c855c9-b36d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza przy ulicach: Cupiała 5, Kościuszki 36, Augustynika 10, Sienkiewicza 14A, Sikorskiego 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19c855c9-b36d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014906/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Kościuszki 36

1.1.2 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Cupiała 5

1.1.3 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Augustynika 10

1.1.4 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Sikorskiego 1

1.1.5 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Sienkiewicza 14A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/MB/004/02/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań: Zadanie 1: Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Cupiała 5 w Dąbrowie Górniczej.
2. Zakres prac dla każdego zadania obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 11 dokumentacja techniczna, Załącznik nr 8 przedmiar robót. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262522-6 - Roboty murarskie

45262690-4 - Remont starych budynków

45262900-0 - Roboty balkonowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 710421,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań:
ZADANIE 2 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej.
Zakres prac dla każdego zadania obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: a) Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 11a dokumentacja techniczna, załącznik nr 8a przedmiar. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262522-6 - Roboty murarskie

45262690-4 - Remont starych budynków

45262900-0 - Roboty balkonowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 378837,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań:
ZADANIE 3 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Augustynika 10 w Dąbrowie Górniczej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 11b dokumentacja techniczna, załącznik nr 8b przedmiar. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262522-6 - Roboty murarskie

45262690-4 - Remont starych budynków

45262900-0 - Roboty balkonowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 283486,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań:
ZADANIE 4 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Sienkiewicza 14A w Dąbrowie Górniczej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 11c dokumentacja projektowa, załącznik nr 8c przedmiar. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262522-6 - Roboty murarskie

45262690-4 - Remont starych budynków

45262900-0 - Roboty balkonowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 481467,66 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań:
ZADANIE 5 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Sikorskiego 1 w Dąbrowie Górniczej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 11d dokumentacja techniczna, załącznik nr 8d przedmiar. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262522-6 - Roboty murarskie

45262690-4 - Remont starych budynków

45262900-0 - Roboty balkonowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 482140,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586928,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849333,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586928,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310

7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586928,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326372,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401998,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326372,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310

7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326372,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239277,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298970,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239277,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310

7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239277,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427407,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513470,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427407,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310

7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427407,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389213,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516573,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389213,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310

7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389213,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.