Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108318/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00126646/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza przy ulicach: Cupiała 5, Kościuszki 36, Augustynika 10, Sienkiewicza 14A, Sikorskiego 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: /32/260 86 52
1.5.8.) Numer faksu: /32/ 264 27 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19c855c9-b36d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza przy ulicach: Cupiała 5, Kościuszki 36, Augustynika 10, Sienkiewicza 14A, Sikorskiego 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19c855c9-b36d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014906/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Kościuszki 36
1.1.2 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Cupiała 5
1.1.3 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Augustynika 10
1.1.4 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Sikorskiego 1
1.1.5 Termomodernizacja budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Dąbrowa Górnicza /6 budynków/ -Sienkiewicza 14A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/MB/004/02/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań: Zadanie 1: Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Cupiała 5 w Dąbrowie Górniczej.2. Zakres prac dla każdego zadania obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 11 dokumentacja techniczna, Załącznik nr 8 przedmiar robót. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45262522-6 - Roboty murarskie
45262690-4 - Remont starych budynków
45262900-0 - Roboty balkonowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 710421,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań:ZADANIE 2 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej.
Zakres prac dla każdego zadania obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: a) Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 11a dokumentacja techniczna, załącznik nr 8a przedmiar. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45262522-6 - Roboty murarskie
45262690-4 - Remont starych budynków
45262900-0 - Roboty balkonowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 378837,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań:ZADANIE 3 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Augustynika 10 w Dąbrowie Górniczej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 11b dokumentacja techniczna, załącznik nr 8b przedmiar. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45262522-6 - Roboty murarskie
45262690-4 - Remont starych budynków
45262900-0 - Roboty balkonowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 283486,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań:ZADANIE 4 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Sienkiewicza 14A w Dąbrowie Górniczej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 11c dokumentacja projektowa, załącznik nr 8c przedmiar. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45262522-6 - Roboty murarskie
45262690-4 - Remont starych budynków
45262900-0 - Roboty balkonowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 481467,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: termomodernizacja budynków mieszkalnych przy ul.Cupiała 5, ul.Kościuszki 36, ul.Augustynika 10, ul.Sienkiewicza 14A, ul. Sikorskiego 1, w rozbiciu na 5 zadań:ZADANIE 5 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego zgodnie z projektem przy ul. Sikorskiego 1 w Dąbrowie Górniczej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty ociepleniowe:
-roboty rozbiórkowe;
-ocieplenie ścian zewnętrznych;
-ocieplenie dachu, stropu na poddaszu, tarasu;
-wymiana obróbek blacharskich.
2) Remont balkonu i tarasu oraz wymiana balustrad,
3) Wykonanie podłóg z płyt OSB,
4) Roboty dekarskie, pokrycia dachów papą,
5) Montaż rynien oraz rur spustowych,
6) Wykonanie opaski wokół budynku,
7) Prace wykończeniowe,
8) Dostawa i montaż instalacji domofonowej,
9) Wykonanie zadaszenia nad wejściem,
10) Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji odgromowej,
11) Prace towarzyszące,
12) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego na czas prowadzenia robót.
Prace zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją Projektową dla danego budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 11d dokumentacja techniczna, załącznik nr 8d przedmiar. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45262522-6 - Roboty murarskie
45262690-4 - Remont starych budynków
45262900-0 - Roboty balkonowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 482140,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586928,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849333,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586928,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310
7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586928,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326372,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401998,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326372,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310
7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326372,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239277,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298970,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239277,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310
7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239277,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427407,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513470,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427407,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310
7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427407,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389213,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516573,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389213,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290910310
7.3.3) Ulica: ul. Stopnicka 17A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOSAŁKA ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389213,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA NR 11 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- 1. "Doposażenie placu zabaw obok bloku 81" 2. "Rozbudowa siłowni pod chmurką" 3. "Plac zabaw" (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.