Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390649/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego przy ul. Staszica 9 w Hrubieszowie na budynek Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów wraz z przebudową, pozostała część nazwy w SWZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846963500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rozwojlokalny@miasto.hrubieszow.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27aebb28-508c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego przy ul. Staszica 9 w Hrubieszowie na budynek Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów wraz z przebudową, pozostała część nazwy w SWZ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27aebb28-508c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRL.271.1.18.2023.MO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek dziennego domu pobytu dla seniorów wraz z przebudową. Budynek dwukondygnacyjny (parter i poddasze użytkowe), częściowo podpiwniczony.
2. Zakres prac:
1) Zakres prac:
• Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej (min. iniekcji)
• Demontaż części stolarki okiennej i renowacja pozostałych.
• Demontaż istniejącej armatury sanitarnej i montaż nowej
• Demontaż istniejących gniazd, łączników i zniszczonej instalacji elektrycznej i montaż nowej instalacji elektrycznej
• Montaż opraw, żyrandoli, kinkietów oświetleniowych
• Rozbiórka niektórych istniejących ścian działowych,
• Budowa nowych ścian działowych,
• Wykonanie nowych otworów drzwiowych,
• Skucie tynku,
• Tynkowanie i malowanie ścian nowo wznoszonych,
• Zamurowanie niektórych istniejących otworów drzwiowych,
• Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
• Renowacja 1 szt. drzwi zewnętrznych
• Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją,
• Wykonanie instalacji klimatyzacji,
• Wykonanie instalacji monitoringu,
• Montaż platformy dla osób niepełnosprawnych,
• Zabezpieczenie do NRO istniejących schodów i barierek,
• Malowanie elewacji
• Demontaż i ponowny montaż okładziny kamiennej cokołowej
• Renowacja kominów
• Wykonanie nowych sufitów podwieszanych
• Przebudowa instalacji wod-kan,
• Budowa instalacji: systemu przyzywowego, instalacji telefonicznej, instalacji sieci strukturalnej, (LAN), elektrycznej,
2) Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje:
• Rozebranie opaski z kostki i ułożenie na nowo.
• Ułożenie nowego fragmentu kostki pod wydzielone miejsce dla OzN
• Budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
• Montaż małej architektury
• Nowe nasadzenie zieleni
3) INSTALACJE:
· Przyłącze wodociągowe – istniejące z istniejącej sieci wodociągowej,
· Przyłącze kanalizacji sanitarnej – istniejące z odprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej
· Przyłącze ciepłownicze - istniejące z istniejącej sieci ciepłowniczej,
· Instalacja elektryczna - istniejące przyłącze,
· Przyłącze telekomunikacyjne – istniejące z istniejącej sieci telekomunikacyjnej,
· Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej – projektowana do sieci kanalizacji deszczowej miejskiej.
· Budynek wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr. A/1299 na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zamościu z dnia 13.09.1977r. znak KL.IV-534-8/77 i podlega szczególnej ochronie konserwatorskiej. Działka nr 440, 439/4, 445/15 zlokalizowane są na terenie objętym Miejskim Planem Zagospodarowania Przestrzennego Śródmieścia Hrubieszowa zatwierdzonym Uchwałą Nr XIV/98/2011 Rady Miejskiej w Hrubieszowie. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1781999,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1964271,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1781999,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa "RM" Roman Momot (F.U.H. RM Roman Momot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9391118546
7.3.3) Ulica: 9 Pułku Artylerii Ciężkiej 27
7.3.4) Miejscowość: Włodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1781999,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 111093L w miejscowości Gródek
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 111111L w miejscowości Masłomęcz"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.