Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094805/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Oczyszczania Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010352346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 11/19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-508
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zom.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zom.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zom-waw.ezamawiajacy.pl/pn/zom-waw/demand/146571/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6103799d-c57f-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009057/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości na pętlach komunikacji miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOM/KP/3/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy, polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej /Warszawa lewobrzeżna/.2. Do realizacji prac polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej Wykonawca zatrudni pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy tj. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).
Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 5 do wzoru umowy.
W przypadku, gdy czynności o których mowa powyżej, zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy odpowiednio pracowników podwykonawcy.
3. Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy.
4. Zakres prac i ceny jednostkowe określa załącznik nr 1/I do SWZ.
5. Lokalizacje pętli objętych pracami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3/I-II do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 307964,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy, polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej /Warszawa prawobrzeżna/.2. Do realizacji prac polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej Wykonawca zatrudni pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy tj. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).
Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 5 do wzoru umowy.
W przypadku, gdy czynności o których mowa powyżej, zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy odpowiednio pracowników podwykonawcy.
3. Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy.
4. Zakres prac i ceny jednostkowe określa załącznik nr 1/II do SWZ.
5. Lokalizacje pętli objętych pracami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3/I-II do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 292785,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy, polegających na ukwieceniu sezonowym elementów małej architektury tj. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych i donic.2. Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy.
3. Zakres prac i ceny jednostkowe określa załącznik nr 1/III do SWZ.
4. Lokalizacje pętli objętych pracami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik 3/III do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 332368,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236066,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460396,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236066,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielony Świat Józef Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621809523
7.3.3) Ulica: Budykierz 6A
7.3.4) Miejscowość: Poręba
7.3.5) Kod pocztowy: 07-308
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236066,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220989,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421807,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220989,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielony Świat Józef Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621809523
7.3.3) Ulica: Budykierz 6A
7.3.4) Miejscowość: Poręba
7.3.5) Kod pocztowy: 07-308
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220989,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256287,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311486,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256287,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MZKR Piotr Szpakowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MZKR Patryk Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222385708
7.3.3) Ulica: Warszawska 7
7.3.4) Miejscowość: Okuniew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-079
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MZKR Piotr Szpakowski Patryk Kowalczyk spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
MZKR Piotr Szpakowski Patryk Kowalczyk spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256287,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2024-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie zieleni wewnątrz Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu w podziale na 2 części.
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.