Og³oszenie z dnia 2021-10-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00233420/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00240646/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00243551/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00298505/01 - Wynik z dnia 2021-12-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatu do elektrokardiografu, mobilnego systemu strefy ja³owej oraz lampy bezcieniowej na rzecz Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Czerniakowski sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011026815
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stêpiñska 19/25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-739
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalczerniakowski.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu do elektrokardiografu, mobilnego systemu strefy ja³owej oraz lampy bezcieniowej na rzecz Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37c9edca-0faa-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00226513
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005333/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalczerniakowski.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalczerniakowski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adania ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym lub wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
zgodnie z zapisami Dzia³u XIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 30/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Aparat do elektrokardiografii - szt 2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33000000-0 - Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Mobilny system strefy ja³owej z tac± na narzêdzia – szt 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33000000-0 - Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Lampa bezcieniowa – szt 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33000000-0 - Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu ¿±da nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:1) Firmowe Materia³y Informacyjne Producenta (karty katalogowe/karty techniczne/karty charakterystyki) dla oferowanych produktów (w jêzyku polskim), zwane dalej FMI, które potwierdz±, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wszystkie wymagania zawarte w za³±czniku nr 3 do SWZ (Oferowane parametry techniczne ). Ka¿d± ze stron katalogowych nale¿y opisaæ, którego zakresu i pozycji dotyczy; W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów, zawartych w za³±czniku nr 3 do SWZ, w FMI Wykonawca do³±czy o¶wiadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spe³nianiu wymaganych parametrów.
2) Dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zwanego dalej Prezesem Urzêdu, lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie powiadomienia Prezesa Urzêdu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, ¿e pierwsze jego wprowadzenie nast±pi³o w innym ni¿ Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – w takim przypadku nale¿y z³o¿yæ stosowne wyja¶nienie).- je¿eli dotyczy.
3) Deklaracja zgodno¶ci WE/UE.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
2. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe oka¿± siê niekompletne, zamawiaj±cy wezwie go do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu albo bêd± zachodzi³y przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 454 – 456 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie okre¶lonym w § 11 za³±cznika nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta musi zostaæ z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem https://szpitalczerniakowski.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-16
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczo¶ci finansowej.
- Sprzeda¿ i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego wyja³owionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bie¿±cej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Us³uga polegaj±ca na utrzymaniu czysto¶ci w budynkach (wraz z terenem przyleg³ym) zlokalizowanych w Ostro³êce, Radomiu i Warszawie.
- ¦wiadczenie us³ug profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Wilcza 16 m 21, czê¶æ nr 2: Warecka 4/6 m 14, cze¶æ nr 3: al. "Solidarno¶ci" 82 m 5
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzêtu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia bloku operacyjnego
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badañ Zak³adu Patomorfologii
- Dostawa leków - produktów leczniczych i receptury aptecznej (powtórzenie)
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materia³ów kontrolnych oraz innych mat. zu¿yw. do badañ z zakresu immunochemii wraz z dzier¿aw± analizatora z UPS i drukark± na okres 36 miesiêcy 2.
- Produkty lecznicze.
wiêcej: Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.