Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053489/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00053489/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10 (po zmianach)
- 2022/BZP 00053489/03 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10 (po zmianach)
- 2022/BZP 00053541/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00053687/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00066290/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zespołu pomieszczeń biurowych 109A wraz z dwoma korytarzami I piętra bud. A Kraków ul. Mogilska 109
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zespołu pomieszczeń biurowych 109A wraz z dwoma korytarzami I piętra bud. A Kraków ul. Mogilska 1092.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8c1c027-8a47-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005906/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Remont wschodniego skrzydła I piętra bud. A ul. Mogilska 109
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053489/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293711,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu zespołu pomieszczeń biurowych 109A wraz z dwoma korytarzami I piętra bud. A Kraków ul. Mogilska 109. Zakres zamówienia obejmuje roboty branży: budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – załącznik nr 10 do SWZ, z zastrzeżeniem zdania następnego. Przedmiar robót (załącznik nr 11 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
2) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub równoważnej techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania.
4) Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
5) Prace będą realizowane w czynnym obiekcie, w związku z czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku uciążliwości (np. hałasem) niektórych etapów prac może wymagać ich prowadzenia we wskazanych godzinach (np. popołudniowych) lub w weekendy.
6) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 131 ust. 2 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje wizję lokalną w dniu 28.02.2022 r. Zbiórka o godzinie 11:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego. Brak udziału Wykonawcy w obowiązkowej wizji lokalnej spowoduje, że, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy Pzp, jego oferta zostanie odrzucona.
Wymagany termin realizacji robót budowlanych:
1) przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót.
2) termin realizacji umowy: do 5 miesięcy od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane będą trwały nie dłużej niż 4 tygodnie od daty przekazania terenu budowy.
3) Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych jest złożenie Zamawiającemu oświadczenia o zgromadzeniu wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia i uzyskania zgody Zamawiającego na ich rozpoczęcie. Zamawiający może żądać dowodów na potwierdzenie złożonego oświadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518789,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERBET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340009475
7.3.3) Ulica: Węgierska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót.
2) termin realizacji umowy: do 5 miesięcy od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane będą trwały nie
dłużej niż 4 tygodnie od daty przekazania terenu budowy.
3) Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych jest złożenie Zamawiającemu oświadczenia o zgromadzeniu wszystkich
materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia i uzyskania zgody Zamawiającego na ich rozpoczęcie. Zamawiający może
żądać dowodów na potwierdzenie złożonego oświadczenia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.