Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174365/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
- 2022/BZP 00226016/01 - Wynik z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa owoców i warzyw w systemie zaopatrywania wiosenno-letniego (Nowalijki)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa owoców i warzyw w systemie zaopatrywania wiosenno-letniego (Nowalijki)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68c3a7c3-da7e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa owoców i warzyw w systemie zaopatrywania wiosenno-letniego (nowalijki).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/ZP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest - dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszkowanych i owoców tropikalnych dla AMW Gdynia (zwana dalej AMW) oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic (zwana dalej AOS) w systemie zaopatrywania wiosenno-letniego (Nowalijki) w roku 2022.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi osobny plik PDF
1 Arbuz kg 2500
2 Bakłażan kg 30
3 Banany kg 1200
4 Botwina kg 100
5 Brokuły kg 300
6 Brzoskwinie świeże kg 600
7 Buraki ćwikłowe kg 1000
8 Cebula kg 800
9 Cebula czerwona kg 100
10 Cukinia kg 50
11 Cykoria kg 10
12 Cytryny kg 300
13 Czosnek kg 20
14 Fasola szparagowa świeża kg 400
15 Gruszki świeże kg 400
16 Jabłka wczesne kg 1000
17 Kalafiory kg 800
18 Kapusta biała kg 1500
19 Kapusta czerwona kg 300
20 Kapusta kiszona kg 500
21 Kapusta pekińska kg 1000
22 Kapusta włoska kg 200
23 Kiwi kg 100
24 Koperek zielony kg 30
25 Mandarynki kg 100
26 Marchew kg 1800
27 Melony kg 50
28 Morele kg 200
29 Natka pietruszki kg 30
30 Nektarynki kg 400
31 Ogórki małosolne kg 500
32 Ogórki świeże kg 2000
33 Papryka słodka kg 300
34 Pieczarka świeża kg 300
35 Pietruszka korzeń kg 250
36 Pomidory kg 2000
37 Pomidory koktajlowe kg 200
38 Por kg 300
39 Porzeczka czerwona kg 10
40 Rukola kg 50
41 Rzodkiewka kg 100
42 Sałata kg 600
43 Sałata lodowa kg 300
44 Seler korzenny kg 300
45 Seler naciowy kg 50
46 Szczypior kg 100
47 Szpinak kg 30
48 Śliwki świeże kg 250
49 Truskawki kg 100
50 Winogrona kg 150
51 Ziemniaki młode kg 15000
4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113119,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113119,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRAMŻOWE TMK Tomasz Konkel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871680377
7.3.3) Ulica: Antoniego Mitka 24
7.3.4) Miejscowość: Puck
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TMK TOMASZ KONKEL
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TMK TOMASZ KONKEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113119,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych osobom uprawnionym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
- Obsługa w I półroczu 2025 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Dostawa rocznych licencji oprogramowania biurowego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2025 r. - część I
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Tuchowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.