Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00283194/01 - Wynik z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Modernizacja dachów budynków A, C, D+E Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnica – część II i III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001016173
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 9
1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768779325
1.5.8.) Numer faksu: 768784434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wszp@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wszpzlotoryja.ibip.wroc.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Modernizacja dachów budynków A, C, D+E Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnica – część II i III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94783537-f888-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120277/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Modernizacja dachów budynków A, C i D+E Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podpis kwalifikowany może zostać złożony bezpośrednio na przesyłanym dokumencie bądź dla całego pakietu dokumentów
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Jeżeli przy realizacji niniejszej umowy zachodzić będzie konieczność przetwarzania danych osobowych którejkolwiek ze stron umowy Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do ich przetwarzania w zakresie i wyłącznie w celu prawidłowej realizacji niniejszej umowy, z zachowaniem wymogów prawnych określonych przepisami z ustawy z dnia 18 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Powyższe nie wyłącza możliwości dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych.
W szczególności strony umowy zobowiązują się do:
• stosowania właściwych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych i wszelkich innych praw osób, których dane dotyczą, a w szczególności zabezpieczenia danych przed ich udostępnianiem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieupoważnioną, uszkodzeniem lub zniszczeniem,
• dopuszczeń do przetwarzania danych osobowych (obsługi systemów informatycznych) wyłącznie osób posiadających stosowne upoważnienia,
• zapewnienia kontroli nad prawidłowością przetwarzania danych,
• zapewnienia, aby osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych były związane do zachowania tajemnicy co do przetwarzanych danych osobowych,
• wzajemnej współpracy w wypełnianiu wszelkich prawnych obowiązków w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych określanych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ZP/PZN/2023-II-III
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej) modernizacji dachu budynku C Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnicy ul. Chojnowskiej 81
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: • Cena brutto
• Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej) modernizacji dachu
budynku D+E Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnicy ul. Chojnowskiej 81
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: • Cena brutto
• Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczam/y że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego, tj:• posiadam/y zdolność do występowania w obrocie gospodarczym określone w pkt a działu VIII SWZ;
• posiadam/y uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej określone w pkt b działu VIII SWZ;
• jestem/śmy w sytuacji ekonomicznej i finansowej określonej w pkt c działu VIII SWZ;
• posiadam/y zdolność techniczną i zawodową określoną w pkt d działu VIII SWZ;
• spełniam/y wymagania określone w pkt e działu VIII SWZ;
• odbyłem/liśmy wizję lokalną określoną w pkt 1d działu X SWZ na co posiadam/y potwierdzenie wystawione przez Zamawiającego;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych określa Dział X Specyfikacja Warunków Zamówienia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych określa Dział X Specyfikacja Warunków Zamówienia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie wymaga się przedłożenia żadnych środków dowodowym na potwierdzenie kwalifikacji przedmiotowej.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Kwota i termin wniesienia wadium:a) umowy muszą być zabezpieczone wadium w wysokości 8.000,00 zł (sł: osiem tysięcy złotych) zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 10 i ust 4 Ustawy PZP.
b) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, także wówczas gdy termin składania ofert zostanie przedłużony.
c) termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie wyznaczonej na składanie ofert, tj. 6 czerwca 2023r. o godz. 10:00.
d) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie terminu związania ofertą w sytuacjach wskazanych w ustawie, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określa Dział XIV SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Organizacja wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych 2025 w ramach projektu pn. Aktywna integracja w powiecie złotoryjskim
- Remont elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Złotoryi
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.