Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00117175/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe przy realizacji:"Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin w m. Zastawie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,119254,9e5b728efd63e2f8c27fc10832b3db53.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe przy realizacji:"Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin w m. Zastawie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f10e1a18-b7ff-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe – funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 835
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZU.372.20.2023.dk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143883,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin – Wysokie – Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Dynów – Grabownica Starzeńska w m. Zastawie”.
Klasyfikacja usług wg CPV – 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
2. Zakres robót obejmuje:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska
w m. Zastawie. Przewidziana inwestycja zlokalizowana jest w województwie lubelskim, na terenie powiatu biłgorajskiego, gmina Goraj, obręb Zastawie, na odcinku od km ok. 64+350 do km ok. 64+550 ze względu na deformacje i uszkodzenia istniejącej nawierzchni.
3.Zakres robót obejmuje następujące roboty branżowe:
Branża drogowa
• przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835
• wzmocnienie korpusu drogowego
• przebudowa ciągu pieszo-rowerowego
• odtworzenie systemu odwodnienia
• odtworzenie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
• odtworzenie zjazdów
Branża teletechniczna:
• zabezpieczenie lub przebudowę kabla telekomunikacyjnego
Branża elektroenergetyczna:
• rozbiórka i odtworzenie oświetlenia drogowego
4. Zakres obowiązków Inżyniera:
1) Etap – I etap realizacji robót budowlanych, w tym nadzór nad Inwestycją zgodnie z Prawem budowlanym, Umową z Generalnym Wykonawcą i zarządzanie Inwestycją, przygotowanie dokumentacji do rozliczeń rzeczowo-finansowych oraz weryfikacja, analiza i ocena wielobranżowej dokumentacji budowlanej (projektów budowlanych, projektów wykonaw¬czych, projektów zamiennych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót)
Etap – II oznacza nadzór nad zrealizowaną Inwestycją w okresie rękojmi i gwarancji, w tym kompleksowe przeglądy Inwestycji - 2 razy w roku (kwiecień, wrzesień) i sporządzanie z tych przeglądów Raportów i Protokołów oraz doręczanie ich Kierownikowi Projektu w ciągu 5 dni od daty dokonania przeglądu. W przypadku stwierdzenia powstałych w okresie rękojmi i gwarancji wad, opiniowanie i zatwierdzanie planów naprawczych, wyegzekwowanie i nadzorowanie (w rozumieniu zakresu obowiązków wynikających z etapu I) robót naprawczych od Generalnego Wykonawcy, protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, jak również uczestniczenie w odbiorze po rękojmi i gwarancji, zaś w przypadku ujawnienia wad podczas odbioru po rękojmi i gwarancji, do dnia usunięcia stwierdzonych wad przez Generalnego Wykonawcę lub osobę trzecią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164426,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499706,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164426,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221002143
7.3.3) Ulica: Jana Kiepury 6
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164426,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 111 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Część 1: Budowa budynku magazynowego na terenie MON. Część 2: Rozbudowa i przebudowa parkingu na terenie MON"
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Badowo-Dańki ul. Mszczonowska dz. ew. 74
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I KOSZTORYSOWEJ NA PRZEBUDOWĘ WJAZDU OD STRONY ULICY KALISKIEGO I BUDOWĘ NOWEGO WJAZDU OD STRONY ULICY RADIOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.