Og³oszenie z dnia 2021-10-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00230011/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00276666/01 - Wynik z dnia 2021-11-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przeprowadzenie KURSU DLA SAMODZIELNYCH KSIÊGOWYCH/BILANSISTÓW oraz KURSU KADRY I P£ACE W PRAKTYCE dla studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. D±browskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 243665400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie KURSU DLA SAMODZIELNYCH KSIÊGOWYCH/BILANSISTÓW oraz KURSU KADRY I P£ACE W PRAKTYCE dla studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7fef737c-2826-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00226739
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00118101/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Przeprowadzenie kursu dla samodzielnych ksiêgowych/bilansistów oraz kursu kadry i p³ace w praktyce dla studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Podniesienie jako¶ci kszta³cenia w odpowiedzi na potrzeby spo³eczno-gospodarcze” POWR.03.05.00-00-z050/18, wspó³finansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, dzia³anie 3.5 Kompleksowe programy szkó³ wy¿szych.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@mazowiecka.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej. Jednak¿e zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê poprzez platformazakupowa.pl, a nie za po¶rednictwem email.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej, na adres email zamowienia@mazowiecka.edu.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbrs .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zosta³y szerzej opisane w pkt. X SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obs³uguj±c± Mazowieck± Uczelniê Publiczna w P³ocku, a tak¿e instytucje finansuj±ce i kontroluj±ce;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane do czasu zakoñczenia archiwizacji, tj. czasu trwa³o¶ci projektu;
f) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych, bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ER.232.15.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS DLA SAMODZIELNYCH KSIÊGOWYCH/BILANSISTÓW
Czê¶æ 1 zamówienia stanowi przeprowadzenie kursu dla samodzielnych ksiêgowych/bilansistów dla studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku:
- liczba godzin: nie mniej ni¿ 200 godzin przypadaj±cych na jednego uczestnika (1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
- liczba uczestników: 8 osób, Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ liczba uczestników mo¿e ulec zmniejszeniu, przy czym minimalna liczba osób jak± zapewnia Zamawiaj±cy to 4.
Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1 znajduje siê w Dziale II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Us³ugi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób prowadz±cych kurs
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepe³nosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS KADRY I P£ACE W PRAKTYCE
Czê¶æ 2 zamówienia stanowi przeprowadzenie kursu kadry i p³ace dla studentów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku:
- liczba godzin: nie mniej ni¿ 132 godziny przypadaj±ce na jednego uczestnika (1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
- liczba uczestników: 8 osób, Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ liczba uczestników mo¿e ulec zmniejszeniu, przy czym minimalna liczba osób jak± zapewnia Zamawiaj±cy to 4.
Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1 znajduje siê w Dziale II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Us³ugi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób prowadz±cych kurs
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepe³nosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, tj. dotycz±ce:4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
dla Czê¶ci 2 zamówienia:
4.3. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.: w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowali nale¿ycie co najmniej 3 zamówienia (us³ugi), których przedmiotem by³o przeprowadzenie kursu/szkolenia w zakresie zbli¿onym do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. kursu kadry i p³ace w praktyce;
4.4. dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.
co najmniej 1 osob±, która w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert przeprowadzi³a co najmniej 2 kursy/szkolenia w zakresie zbli¿onym do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. kursu kadry i p³ace w praktyce.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla czê¶ci 2 zamówienia:
1. Wykaz us³ug (wzór formularza stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ) zrealizowanych przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu wskazanego w pkt 4.3. Rozdzia³u XI SWZ oraz dowody potwierdzaj±ce, i¿ wykazane us³ugi zosta³y nale¿ycie wykonane. Dowodami s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³uga by³a wykonana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2. Wykazu osób (wzór formularza stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ) dedykowanych do realizacji zamówienia zawieraj±cy szczegó³owe informacje pozwalaj±ce na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u opisanych w pkt 4.4. Rozdzia³u XI SWZ, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Za³±cznik nr 2 do SWZ: O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;2. Za³±cznik nr 3 do SWZ: O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;
3. Za³±cznik nr 4 do SWZ: Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy);
4. Za³±cznik nr 5: O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu (je¿eli dotyczy);
5. Za³±cznik nr 6: O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy);
6. Za³±cznik nr 7: O¶wiadczenie dotycz±ce kryterium pozacenowego
7. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w formularzu oferty;
8. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
9. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
10. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (Oferta wspólna):
a) o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu z postepowania – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców (na oddzielnym formularzu) lub pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu (na oddzielnym formularzu) lub pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
Ponadto w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1. Za³±cznik nr 8: Wykaz us³ug
2. Za³±cznik nr 9: Wykaz osób
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron, wyra¿one na pi¶mie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci podatku VAT,
2) Zamawiaj±cy ma prawo zmieniæ formê prowadzenia zajêæ z formy stacjonarnej na zdaln± lub wróciæ z formy zdalnej na formê stacjonarn± prowadzenia zajêæ w przypadku rozwoju pandemii Covid-19,
3) wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilo¶ci uczestników przed przyst±pieniem do kursu, wynagrodzenie zostanie pomniejszone o koszt jednego uczestnika okre¶lony w formularzu ofertowym Wykonawcy (zmniejszenie nie bêdzie przekraczaæ 50 % przedmiotu zamówienia),
4) zmiany osobowej prowadz±cego przedmiot zamówienia, o ile osoba zastêpuj±ca spe³nia wszystkie warunki postawione w postêpowaniu oraz Wykonawca uzyska zgodê na t± zmianê od Zamawiaj±cego,
5) zmiany w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy,
6) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym, a inn± ni¿ Wykonawca stron±, w szczególno¶ci Instytucj± Po¶rednicz±c±, a tak¿e innymi instytucjami oraz zmian wprowadzonych do wniosku o dofinansowanie projektu, które na podstawie przepisów prawa mog± wp³ywaæ na realizacjê zamówienia,
7) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych dotycz±cych Programu lub wytycznych i zaleceñ Instytucji Zarz±dzaj±cej lub Instytucji Po¶rednicz±cej, w szczególno¶ci w zakresie sprawozdawczo¶ci,
8) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wcze¶niejszego wykonania przedmiotu umowy,
b) rozwoju pandemii Covid – 19,
c) wyd³u¿eniem terminu wykonania umowy w zwi±zku z dostosowaniem harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiaj±cego,
d) dostosowania harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiaj±cego,
e) zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, pandemii, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, buntów, niepokojów, strajków, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê,
f) zaistnienia klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-16
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji op³aty rocznej z tytu³u u¿ytkowania wieczystego
- Modernizacja elewacji zabytkowego budynku Liceum Ogólnokszta³c±cego z Oddzia³ami Dwujêzycznymi im. W³adys³awa Jagie³³y w P³ocku
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNO¦Æ"
- Remont kuchni w Zak³adzie Karnym w P³ocku
- Remont instalacji c.o. w budynku g³ównym i remont czê¶ci pomieszczeñ Zak³adu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
- Zakup 10 sztuk serwerów NAS wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wy¿ywieniem, a tak¿e zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadno¶ci uczenia siê,KPO
- Stworzenie zespo³u Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie ¶wiadczenia ci±g³o¶ci us³ug specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Us³uga organizacji wydarzeñ kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Us³uga organizacji i przeprowadzenia specjalistycznych kursów zawodowych: "Kursy z programowania i wykorzystywania AI"
- Przeprowadzenie szkoleñ dla uczestników projektu Uczelnia Dostêpna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarz±dzaj±cych w PWSFTviT w £odzi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.