Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00018065/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dróg i ulic o nawierzchniach tłuczniowych i gruntowych na terenie gminy Nadarzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7298185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa dróg i ulic o nawierzchniach tłuczniowych i gruntowych na terenie gminy Nadarzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-288fab93-ae1e-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa dróg i ulic o nawierzchniach tłuczniowych na terenie gminy Nadarzyn.1) Zakres:
Ułożenie warstwy z destruktu i powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową z grysem bazaltowym lub alternatywnie nawierzchni z mas SMA z dowiezieniem, wbudowaniem i zagęszczeniem mechanicznym.
2) Minimalna długość jednego odcinka nawierzchni 50 m, szerokość na jednym odcinku stała w granicach 3,5 - 5 m. Zamawiający nie dopuszcza destruktu powstałego w wyniku rozkruszenia płyt wyciętych z nawierzchni asfaltowej oraz brył uzyskiwanych z płyt. Destrukt asfaltowy winien być bez domieszki materiałów obcych w tym także bez podbudowy z kruszyw naturalnych lub sztucznych. Grubość warstwy nawierzchni po zagęszczeniu nie mniej niż 9 cm.
3) Przed ułożeniem nawierzchni z destruktu istniejącą nawierzchnię tłuczniową należy wyprofilować z nadaniem spadku dwustronnego 2%. Na tak przygotowaną powierzchnię należy ułożyć warstwę destruktu o grubości 10 cm z zagęszczeniem jej walcem o masie 15Mg.
Po ułożeniu warstwy destruktu należy ukształtować pobocze stabilizowane kruszywem łamanym 0/31,5 mm na szerokości 0,5 m z zagęszczeniem i nadaniem spadku 4-6% oraz uporządkować teren przyległy.
4) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Realizacja zadania odbywać się będzie etapami zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego - rozpoczęcie realizacji etapu w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, czas realizacji etapu – 21 dni.
5) Do zadań Wykonawcy należy opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas robót.
6) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 określa:
a) STWiOR dla nawierzchni destruktowych,
b) STWiOR dla nawierzchni z SMA,
c) uproszczona dokumentacja technologiczna naprawy dróg,
d) kosztorys ofertowy;
7) Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady dla robót związanych z ułożeniem destruktu oraz min. 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady dla nawierzchni z mas SMA, licząc od daty końcowego odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1838050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa dróg i ulic o nawierzchniach gruntowych i nieulepszonych na terenie gminy Nadarzyn.1) Zakres:
Wzmocnienie tłuczniem kamiennym kwarcytowym sortowanym frakcji 4-31,5 mm w ilości całkowitej 3000 ton z dowiezieniem, wbudowaniem i zagęszczeniem mechanicznym oraz w zakresie usunięcia warstwy ziemi urodzajnej z wywiezieniem do 10 km, wzmocnienie tłuczniem betonowym sortowanym frakcji 16-63mm w ilości całkowitej 3000 ton z dowiezieniem, wbudowaniem i zagęszczeniem mechanicznym.
2) Realizacja zadania odbywać się będzie etapami zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego - rozpoczęcie realizacji etapu w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, czas realizacji etapu – 21 dni.
3) Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji jakości i rękojmi za wady, w wymiarze 6 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru robót.
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie części nr II określa:
a) STWiOR dla naprawy dróg tłuczniem kamiennym,
b) STWiOR dla naprawy dróg tłuczniem betonowym,
c) schemat do warunków prowadzenia robót w pasie drogowym,
d) kosztorys ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 840000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2007237,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2284036,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2007237,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Mas Betonowych i Bitumicznych Waldemar Brudnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220150098
7.3.3) Ulica: Magazynowa 6/10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ułożenie nawierzchni z destruktu asfaltowego. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o. o., ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WALDEMAR BRUDNOWSKI WYTWÓRNIA MAS BETONOWYCH I BITUMICZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
WALDEMAR BRUDNOWSKI WYTWÓRNIA MAS BETONOWYCH I BITUMICZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2007237,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOUTH STREAM SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231188501
7.3.3) Ulica: Piaseczyńska 16
7.3.4) Miejscowość: Kotorydz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NADARZYN
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Przebudowa drogi gminnej 114108E
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Budowa drogi wewnętrznej na działkach 48, 36/2 i 37/3 w msc. Uhrusk
- Przebudowa drogi powiatowej Lipniki Stare-Przewodowo
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.