Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188905/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie
i wydanie posiłków dla uczestników projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej
w Zielonej Górze (edycja VI-VIII)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra/Centrum Integracji Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080014617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 4
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-175
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.mazur@cis.zielonagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.zielonagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cis.bipzielonagora.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowaniei wydanie posiłków dla uczestników projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej
w Zielonej Górze (edycja VI-VIII)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe906fa8-1ac9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001161/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu ,,Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Gorze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Lepsze jutro II" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIS.ZP.4.2021.P1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia - część 1– Gmina Nowa Sól:Przygotowanie i dostawa posiłków
Opis
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczestników projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze.
Zakres usługi obejmuje w szczególności:
a) przygotowanie jednodaniowych posiłków dziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni świątecznych),
b) ich dostawę do Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Soli oraz Urząd Miasta w Nowej Soli
Przedmiotem zamówienia są jednodaniowe posiłki dla osób dorosłych, zapakowane w pojemniki jednorazowe. Posiłki powinny być zróżnicowane, przygotowane z dobrej jakości surowców. Zamówienie nie obejmuje napojów ani obsługi.
Posiłek obiadowy: przedział godzinowy dostawy: 13:30-15:30.
Maksymalna ilość posiłków do przygotowania i wydania podczas trwania umowy wynosić będzie 1460. Zamawiający zastrzega sobie, iż ilość posiłków może ulec zmniejszeniu za co nie ponosi odpowiedzialności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 22215 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia – część 2 – Gmina Otyń:Przygotowanie i dostawa posiłków
Opis
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczestników projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze.
Zakres usługi obejmuje w szczególności:
a) przygotowanie jednodaniowych posiłków dziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych),
b) ich dostawę do Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Otyniu z siedzibą w Niedoradzu oraz Urząd Miasta i Gminy w Otyniu
Przedmiotem zamówienia są jednodaniowe posiłki dla osób dorosłych, zapakowane w pojemniki jednorazowe. Posiłki powinny być zróżnicowane, przygotowane z dobrej jakości surowców. Zamówienie nie obejmuje napojów ani obsługi.
Posiłek obiadowy: przedział godzinowy dostawy: 13:30-15:30.
Maksymalna ilość posiłków do przygotowania i wydania podczas trwania umowy wynosić będzie 1460. Zamawiający zastrzega sobie, iż ilość posiłków może ulec zmniejszeniu za co nie ponosi odpowiedzialności.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 22215 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dostawa posiłkówOpis
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczestników projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze.
Zakres usługi obejmuje w szczególności:
a) przygotowanie jednodaniowych posiłków dziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych),
b) ich dostawę do Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowogrodzie Bobrzańskim oraz Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
Przedmiotem zamówienia są jednodaniowe posiłki dla osób dorosłych, zapakowane w pojemniki jednorazowe. Posiłki powinny być zróżnicowane, przygotowane z dobrej jakości surowców. Zamówienie nie obejmuje napojów ani obsługi.
Posiłek obiadowy: przedział godzinowy dostawy: 13:30-15:30.
Maksymalna ilość posiłków do przygotowania i wydania podczas trwania umowy wynosić będzie 1470. Zamawiający zastrzega sobie, iż ilość posiłków może ulec zmniejszeniu za co nie ponosi odpowiedzialności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 22215 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części 1, złożono dwie oferty, które zostały odrzucone na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części 2, złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20638,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20638,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20638,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pizzeria Pierogarnia Tonia DOMINIKA ZAPOTOCZNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730573902
7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 2
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20638,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Szkolenie zawodowe pn."Operator wózków jezdniowych" dla 8 osób w miejscowości Zielona Góra
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa na 13 jednodniowych spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy dot. informowania na temat warunków życia i pracy w UE/EOG i Szwajcarii oraz spotkania org. dla pracodawców
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.