eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wilczaZimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w Gminie ¦wilcza w sezonie zimowym 2021/2022



Og³oszenie z dnia 2021-10-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w Gminie ¦wilcza
w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wilcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦wilcza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w Gminie ¦wilcza
w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-79410bda-2830-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00226824

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003142/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w Gminie ¦wilcza w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert (w tym
pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty sk³adaj±ce
siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób przewidziany w
sekcjiIII.3.6. og³oszenia. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog±
elektroniczn± za o¶rednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja
VIII.8.2og³oszenia) 2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy
sk³adania ofert): 1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl; lub poprzez
Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.
Oferty(w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty
sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie
i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania
informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 2) Zamawiaj±cy
informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, wielko¶ci przesy³anych plików, odbierania
dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w
niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców”
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertê
sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; 4)
w celu z³o¿enia oferty nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z
instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod
adresem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) je¿eli
dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj±
informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu
utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”;6)
do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku
archiwum(ZIP);7) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert;8) Wykonawca po
up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty;9)
dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ pod
adresem:https://platformazakupowa.pl ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania lub pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikaj±c opcjê Postêpowania.2. Sposób
komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)1) w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci
sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê elektronicznie za
po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformê, dostêpn± pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 2) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z
niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub
numerem referencyjnym nadanym przez zamawiaj±cego;3) adres poczty elektronicznej do
komunikacji Wykonawców z Zamawiaj±cym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datê przekazania
o¶wiadczeñ ,wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz informacji (innych ni¿
wskazanych w ust. 1) przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie -
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wp³yniêcia na ww. adres poczty elektronicznej;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.30.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr I - od¶nie¿anie oraz zwalczanie ¶lisko¶ci w miejscowo¶ci Trzciana, B³êdowa Zg³obieñska i D±browa
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1 okre¶la:
1) za³±cznik nr 4a – opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1,
2) za³±cznik nr 3 – wzór umowy;
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1 okre¶la Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Od¶nie¿nie oraz zwalczanie ¶lisko¶ci wiêcej ni¿ jednym pojazdem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Czê¶æ nr II - od¶nie¿anie oraz zwalczanie ¶lisko¶ci w miejscowo¶ci Bratkowice, ¦wilcza, Woliczka
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2 okre¶la:
1) za³±cznik nr 4b – opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2,
2) za³±cznik nr 3 – wzór umowy;
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 2 okre¶la Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Od¶nie¿nie oraz zwalczanie ¶lisko¶ci wiêcej ni¿ jednym pojazdem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Okre¶lono w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Wymagane wadium dla ka¿dej czê¶ci: 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wnosz±c wadium prosi siê o zaznaczenie (dopisanie) dla której czê¶ci jest wnoszone wadium.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Banku Spó³dzielczego w G³ogowie M³p. Oddzia³ w ¦wilczy nr rachunku 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 z dopiskiem: „Wadium - nr postêpowania RGI.271.30.2021”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina ¦wilcza.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Mo¿liwe zmiany w umowie: zmiana wysoko¶ci ustawowej stawki podatku VAT, w takim przypadku odpowiednio ulegnie zmianie wysoko¶æ wynagrodzenia brutto.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub poczty elektronicznej,
na wskazany w pkt 3 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi
byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z
2020 poz. 2452)oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.
2415);Dodatkowe informacje:1.Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia
publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia
publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedn± ofertê. 3. W przypadku
wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 4. Je¿eli wykonawca, którego
oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania
umowy, zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert
pozosta³ych
w postêpowaniu wykonawców oraz wybraæ najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ
postêpowanie.
5. Wykonawca przed³o¿y najpó¼niej na dzieñ podpisania umowy wykaz sprzêtu przy pomocy którego bêdzie realizowa³ przedmiot zamówienia.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y w/w dokumentu zawarcie umowy bêdzie niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
7. Termin realizacji zamówienia wynosi do 6 miesiêcy od podpisania umowy, jednak nie pó¼nej ni¿ do 30 kwietnia 2022 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.