eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JerzmanowaBieżące utrzymanie dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JERZMANOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-222

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/831 21 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jerzmanowa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42777fe5-d1ef-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067215/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące utrzymanie dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161303

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPR-II.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności:
1.1 Frezowanie nawierzchni dróg gminnych.
a) Frezowanie istniejącej nawierzchni na gł. 4 cm z wywozem materiału na składowisko Wykonawcy
i utylizacją w ilości 500 m2;
b) Frezowanie nawierzchni dodatek do poz.1 za każdy następny 1cm w ilości 100 m2.
1.2 Konserwację nawierzchni bitumicznych.
a) Konserwacja nawierzchni tłuczniowych dróg gminnych - wyrównanie mechaniczne równiarką nawierzchni, uzupełnienie nawierzchni kruszywem łamanym 0/31,5 wraz z zakupem i dowozem o śr. gr. 10 cm wraz z ułożeniem, zagęszczeniem nawierzchni walcami statycznymi w ilości 7 500 m2;
b) Konserwacja nawierzchni tłuczniowych dróg gminnych - wyrównanie mechaniczne równiarką nawierzchni wraz z zagęszczeniem nawierzchni walcami statycznymi w ilości 2 500 m2.
1.3 Wykonanie podwójnego powierzchownego utrwalenia nawierzchni grysami bazaltowymi płukanymi frakcji 5/8 i 2/5 kl. I gat. I i emulsjami asfaltową kationową o zawartości lepiszcza 69% z asfaltu modyfikowanego polimerami w ilości 1000 m2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 13 do SWZ. Warunki techniczne i standardy jakościowe realizacji umowy zawiera Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Zakres oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia robót będą określane przez Zamawiającego w zleceniach. Przystąpienie do prac może nastąpić na podstawie zlecenia Zamawiającego dostarczonego Wykonawcy określającego każdorazowo miejsce, zakres i termin realizacji uzgodniony z Wykonawcą i zgodny z zasadami określonymi w warunkach technicznych i standardach jakościowych realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357685,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357685,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357685,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357685,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.