Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124511/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00226068/01 - Wynik z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie 5-letnich przeglądów elek. w lok. miesz.,użytkowych, garażach, boksach garażowych administr. przez ZGN Praga-Południe w 2022 r.na terenie: Część I(AN 1 i 7), Cześć II(AN 5), Część III(AN 6)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zgnpragapld.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie 5-letnich przeglądów elek. w lok. miesz.,użytkowych, garażach, boksach garażowych administr. przez ZGN Praga-Południe w 2022 r.na terenie: Część I(AN 1 i 7), Cześć II(AN 5), Część III(AN 6)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-838f2172-bbdb-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017237/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeglądy elektryczne w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/U/7/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350325,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5-letnich przeglądów elektrycznych w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz garażach i boksach garażowych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2022 roku na terenie AN – 1, AN -7 (Część I),2. Przedmiot zamówienia obejmuje min.
1) czynności związane z wykonaniem 5-letniej okresowej kontroli instalacji elektrycznej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351; dalej: „Prawo budowlane”),
2) sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej instalacji i urządzeń elektrycznych w całym obiekcie budowlanym (min. lokalach mieszkalnych, lokalach użytkowanych, garażach czy boksach garażowych) oraz jej estetyki zgodnie z aktualnymi przepisami,
3) wykonanie badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów wg PN HD-60364-4-41:2009,
4) Wskazane ilości lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży/boksów garażowych, instalacji odgromowych mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie lub zwiększenie wskazanych ilości, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Zakres prac określają:
a) zakres prac do wykonania w ramach wykonanej raz na 5 lat okresowej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronowej załącznik nr 2 do SWZ.
b) wykaz adresowy budynków (dla każdej części) w których należy dokonać przeglądy załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram prac sporządzony na podstawie wykazu adresowego (Załącznik nr 3 do SWZ) uwzględniający kolejność wykonywania kontroli od upływającego okresu ważności poprzednich badań wskazanych w wykazie adresowym, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy. Harmonogram będzie uaktualniany co dwa miesiące, przy czym ostatnia aktualizacja harmonogramu nastąpi do końca września.
5. W ciągu całego okresu obowiązywania umowy, prace zlecane będą w formie jednostkowych zleceń, na podstawie uzgodnionego harmonogramu prac. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zlecenia w ciągu 5 dni roboczych od daty wystawienia zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 100309,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5-letnich przeglądów elektrycznych w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz garażach i boksach garażowych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2022 roku na terenie AN – 5 (Część II).2. Przedmiot zamówienia obejmuje min.
1) czynności związane z wykonaniem 5-letniej okresowej kontroli instalacji elektrycznej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351; dalej: „Prawo budowlane”),
2) sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej instalacji i urządzeń elektrycznych w całym obiekcie budowlanym (min. lokalach mieszkalnych, lokalach użytkowanych, garażach czy boksach garażowych) oraz jej estetyki zgodnie z aktualnymi przepisami,
3) wykonanie badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów wg PN HD-60364-4-41:2009,
4) Wskazane ilości lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży/boksów garażowych, instalacji odgromowych mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie lub zwiększenie wskazanych ilości, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Zakres prac określają:
a) zakres prac do wykonania w ramach wykonanej raz na 5 lat okresowej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronowej załącznik nr 2 do SWZ.
b) wykaz adresowy budynków (dla każdej części) w których należy dokonać przeglądy załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram prac sporządzony na podstawie wykazu adresowego (Załącznik nr 3 do SWZ) uwzględniający kolejność wykonywania kontroli od upływającego okresu ważności poprzednich badań wskazanych w wykazie adresowym, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy. Harmonogram będzie uaktualniany co dwa miesiące, przy czym ostatnia aktualizacja harmonogramu nastąpi do końca września.
5. W ciągu całego okresu obowiązywania umowy, prace zlecane będą w formie jednostkowych zleceń, na podstawie uzgodnionego harmonogramu prac. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zlecenia w ciągu 5 dni roboczych od daty wystawienia zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 139838,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5-letnich przeglądów elektrycznych w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz garażach i boksach garażowych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2022 roku na terenie AN – 6 (Część III).2. Przedmiot zamówienia obejmuje min.
1) czynności związane z wykonaniem 5-letniej okresowej kontroli instalacji elektrycznej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351; dalej: „Prawo budowlane”),
2) sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej instalacji i urządzeń elektrycznych w całym obiekcie budowlanym (min. lokalach mieszkalnych, lokalach użytkowanych, garażach czy boksach garażowych) oraz jej estetyki zgodnie z aktualnymi przepisami,
3) wykonanie badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów wg PN HD-60364-4-41:2009,
4) Wskazane ilości lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży/boksów garażowych, instalacji odgromowych mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie lub zwiększenie wskazanych ilości, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Zakres prac określają:
a) zakres prac do wykonania w ramach wykonanej raz na 5 lat okresowej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronowej załącznik nr 2 do SWZ.
b) wykaz adresowy budynków (dla każdej części) w których należy dokonać przeglądy załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram prac sporządzony na podstawie wykazu adresowego (Załącznik nr 3 do SWZ) uwzględniający kolejność wykonywania kontroli od upływającego okresu ważności poprzednich badań wskazanych w wykazie adresowym, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy. Harmonogram będzie uaktualniany co dwa miesiące, przy czym ostatnia aktualizacja harmonogramu nastąpi do końca września.
5. W ciągu całego okresu obowiązywania umowy, prace zlecane będą w formie jednostkowych zleceń, na podstawie uzgodnionego harmonogramu prac. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zlecenia w ciągu 5 dni roboczych od daty wystawienia zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 110177,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52583,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPB ARTEL Artur Ciółkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361381836
7.3.3) Ulica: Ul. Zakrzewska 14/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-737
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOTEL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272798078
7.3.3) Ulica: Aleja Prymasa Tysiąclecia 62
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w bud. i nieruch. znajdujących się w zasobie SP w gospodarowaniu ZSMP i na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", część 1 i 2 w zakresie branży elektrycznej
- Magazyny energii w Gminie Dąbrowa Zielona
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
- Wykonanie w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa sieci WN 110kV kolidującej z budową NSO dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmunologii i Hematologii we Wrocławiu.
- Zmiana sposobu użytkowania budynku Szkoły Podstawowej w Więckowie.
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.