Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00197591/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług przechowywania zwłok i udostępnienie sali sekcyjnej wraz z pomocą techniczną z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kł.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W ŚWIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 850-34-17
1.5.8.) Numer faksu: 74 852-02-57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.poswi@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.po.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług przechowywania zwłok i udostępnienie sali sekcyjnej wraz z pomocą techniczną z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kł.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9ae8690-e64c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085274/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonywanie usług przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej wraz z pomocą techniczną z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kł.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197591/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3046-7.261.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 62050,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57453,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w stanie rozkładu, rozczłonkowanych lub zwęglonych w chłodni oraz udostępnienie sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną przy sekcji z obszarów działania Prokuratury Rejonowej w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 204.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 45050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w stanie rozkładu, rozczłonkowanych lub zwęglonych w chłodni oraz udostępnienie sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną przy sekcji z obszarów działania Prokuratury Rejonowej w Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4.4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831598671
7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 1 a
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ" W KŁODZKU
jakie przetargi wygrała firma
"ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ" W KŁODZKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831598671
7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 1a
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ" W KŁODZKU
jakie przetargi wygrała firma
"ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ" W KŁODZKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Świadczenie usług pogrzebowych zlecanych przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego w zakresie pochówku osób zmarłych
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
więcej: Usługi pogrzebowe i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.