Ogłoszenie z dnia 2021-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00192603/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylanka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Kobylanka
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kobylanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobylanka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4119196-1d1b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011881/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg Gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192603/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KŚ.271.6.2021.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie I – 27,75 km dróg- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o
nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II – 36,83 km dróg- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o
nawierzchni gruntowej, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i
uszorstniających,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III - 5694 m2 parkingów i ścieżek- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z parkingów,
placów, ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć w poszczególnych częściach następujące kwoty:
Część 1: 180.000,00 zł brutto,
Część 2: 70.000,00 zł brutto,
Część 3: 20.000,00 zł brutto.
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Wykonawca zaoferował realizację zamówienia w poszczególnych częściach za następujących wynagrodzeniem:
Część 1: 282.148,12 zł brutto,
Część 2: 120.604,50 zł brutto,
Część 3: 69.348,30 zł brutto.
Cena oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a w konsekwencji aktualizuje się przesłanka unieważnienia postępowania, o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć w poszczególnych częściach następujące kwoty:
Część 1: 180.000,00 zł brutto,
Część 2: 70.000,00 zł brutto,
Część 3: 20.000,00 zł brutto.
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Wykonawca zaoferował realizację zamówienia w poszczególnych częściach za następujących wynagrodzeniem:
Część 1: 282.148,12 zł brutto,
Część 2: 120.604,50 zł brutto,
Część 3: 69.348,30 zł brutto.
Cena oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a w konsekwencji aktualizuje się przesłanka unieważnienia postępowania, o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć w poszczególnych częściach następujące kwoty:
Część 1: 180.000,00 zł brutto,
Część 2: 70.000,00 zł brutto,
Część 3: 20.000,00 zł brutto.
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Wykonawca zaoferował realizację zamówienia w poszczególnych częściach za następujących wynagrodzeniem:
Część 1: 282.148,12 zł brutto,
Część 2: 120.604,50 zł brutto,
Część 3: 69.348,30 zł brutto.
Cena oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a w konsekwencji aktualizuje się przesłanka unieważnienia postępowania, o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
INNE PRZETARGI KOBYLANKA
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i przebudowy dróg oraz pełnienie nadzoru autorskiego".
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń SP w Reptowie w celu utworzenia przedszkola publicznego" oraz pełnienie nadzoru autorskiego"
więcej: przetargi KOBYLANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2025-2026
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (w okresie od dnia zawarcia do dnia 30 kwietnia 2025 r.)
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w rejonie V
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.