Ogłoszenie z dnia 2021-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00151724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
- 2021/BZP 00161645/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa wodnego wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienie@kostrzyn.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa wodnego wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3be08799-ff27-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000196/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa wodnego wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie służb ratownictwa technicznego i przeciwpowodziowego na terenie gmin Bytom Odrzański, Szczaniec, Sulęcin, Drezdenko, Kostrzyn nad Odrą, Nowe Miasteczko, Szprotawa i Otyń” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Ośi Priorytetowej 2 – 5 i 9 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151724/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021.GK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370484,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - dostawa lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa wodnego. Przedmiotem zamówienia tej części jest dostawa lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa wodnego.Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego zawiera OPZ – załącznik nr 8 do SWZ zamieszczony
na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Wymagania dotyczące warunków realizacji
przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 1A do
SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.5.5.) Wartość części: 299500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Część 2 – dostawa umundurowania i sprzętu ratowniczego dla ochotniczej straży pożarnej.Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego zawiera OPZ – załącznik nr 8 do SWZ zamieszczony na stronie internetowej prowadzonego postępowania Wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 1B do
SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 70984,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341290,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341290,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341290,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342169325
7.3.3) Ulica: AL. KATOWICKA 9
7.3.4) Miejscowość: WOLICA
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341290,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95727,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95727,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95727,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JC&P Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530342531
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 4/2
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 73-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95727,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KOSTRZYNA NAD ODRĄ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego SLRr dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu ratowniczego dla KW PSP w Lublinie z podziałem na części
- Zakup lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z wyposażeniem
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.