Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00075626/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
- 2024/BZP 00096107/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00098138/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00102238/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00191460/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00225850/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00236244/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00330521/01 - Wynik z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym w Dębnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYGODZICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 2
1.4.2.) Miejscowość: Przygodzice
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-421
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 625927722
1.4.8.) Numer faksu: 625927000
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227002
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00075626
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o okres występowania tych okoliczności powodujących brak możliwości wykonywania robót, w przypadkach określonych niżej:
-zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, terenowych uniemożliwiających wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych, w szczególności: klęsk żywiołowych, wykopalisk archeologicznych, odmiennych niż określone w dokumentacji warunki terenowe, istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych;
-opóźnienia działań organów, w szczególności przekroczenia wyznaczonych przez prawo terminów wydania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. lub odmowy ich wydania - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
-konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy;
-zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy;
-stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiającej prawidłową realizację przedmiotu umowy termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas potrzebny na dokonanie zmian w dokumentacji;
-wstrzymania robót przez Zamawiającego spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację robót - o czas jego trwania,
-zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia;
b) zmiana postanowień umowy w przypadku:
-zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym z powodu zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych,
-zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
-zmiana osób wyszczególnionych w § 6 ust. 6 niniejszej umowy w następujących przypadkach:
-- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
-- nienależyte wykonywanie lub niewywiązywanie się z obowiązków wynikających z umowy;
-- jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
-zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia - na czas (data) wnioskowania o zmianę / rezygnację,
zmiany dotyczącej wprowadzenia podwykonawcy lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców,
c) realizacja robót dodatkowych nieuwzględnionych w przedmiarze, które są niezbędne do wykonania Umowy w zakresie określonym w projekcie budowlanym lub robót niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, których konieczność wynika w szczególności z błędów w Dokumentacji projektowej;
d) realizacja robót zamiennych w stosunku do tych, które są objęte zamówieniem podstawowym powstałych z przyczyn technologicznych lub użytkowych (np. wycofanie określonego materiału z produkcji), co wpłynie na zakres robót koniecznych do wykonania i/lub użycia materiałów zamiennych, zwiększających właściwości użytkowe lub zmniejszające koszty eksploatacyjne wykonanych robót;
// ze względu na ograniczona ilość znaków pozostałe zmiany umowy oraz Klauzule waloryzacyjne zostały opisane w par. 19 i 20 projektowanych postanowień umowy (dodatek nr 6 do SWZ).
Po zmianie:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o okres występowania tych okoliczności powodujących brak możliwości wykonywania zamówienia, w przypadkach określonych niżej:
-zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, terenowych uniemożliwiających wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych, w szczególności: klęsk żywiołowych, wykopalisk archeologicznych, odmiennych niż określone w dokumentacji warunki terenowe, istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych;
-opóźnienia działań organów, w szczególności przekroczenia wyznaczonych przez prawo terminów wydania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. lub odmowy ich wydania - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
-konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy;
-zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy;
-stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiającej prawidłową realizację przedmiotu umowy termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas potrzebny na dokonanie zmian w dokumentacji;
-wstrzymania robót przez Zamawiającego spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację robót - o czas jego trwania,
-zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia;
b) zmiana postanowień umowy w przypadku:
-zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym z powodu zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych,
-zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
-zmiana osób wyszczególnionych w § 6 ust. 6 niniejszej umowy w następujących przypadkach:
-- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
-- nienależyte wykonywanie lub niewywiązywanie się z obowiązków wynikających z umowy;
-- jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
-zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia - na czas (data) wnioskowania o zmianę / rezygnację,
zmiany dotyczącej wprowadzenia podwykonawcy lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców,
c) realizacja robót dodatkowych nieuwzględnionych w przedmiarze, które są niezbędne do wykonania Umowy w zakresie określonym w projekcie budowlanym lub robót niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, których konieczność wynika w szczególności z błędów w Dokumentacji projektowej;
d) realizacja robót zamiennych w stosunku do tych, które są objęte zamówieniem podstawowym powstałych z przyczyn technologicznych lub użytkowych (np. wycofanie określonego materiału z produkcji), co wpłynie na zakres robót koniecznych do wykonania i/lub użycia materiałów zamiennych, zwiększających właściwości użytkowe lub zmniejszające koszty eksploatacyjne wykonanych robót;
// ze względu na ograniczona ilość znaków pozostałe zmiany umowy oraz Klauzule waloryzacyjne zostały opisane w par. 19 i 20 projektowanych postanowień umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-11 11:00
Po zmianie:
2024-03-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-11 11:15
Po zmianie:
2024-03-12 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-09
Po zmianie:
2024-04-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.