Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293341/01 - Wynik z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Stołówki w budynku nr 3 w kompleksie K – 0799 w Mińsku Mazowieckim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710037640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 23blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Stołówki w budynku nr 3 w kompleksie K – 0799 w Mińsku Mazowieckim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e5ace3c-f6b2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081442/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont budynku stołówki w K-0799
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.23blt.wp.mil.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/23blt
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 23 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 23 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/26/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez WYKONAWCĘ robót budowlanych „Remont Stołówki w budynku nr 3 w kompleksie K - 0799 w Mińsku Mazowieckim”
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: Opis spełnienia warunku:
Zamawiający uzna warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne świadectwo kwalifikacji F - gazowe dla przedsiębiorstwa wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową
o niektórych gazach cieplarnianych z dnia 15 maja 2015r. (Dz. U. 2020 poz. 2020 z dnia 23.11.2020).
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający uzna warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż 2 000 000,00 PLN.
W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał
z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność.
Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania Umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania Umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania Umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający uzna warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robocie objętej przedmiotem zamówienia publicznego (obiekt zbiorowego żywienia), przez co Zamawiający rozumie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
co najmniej 2 (dwa) niżej wymienione zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (dwa miliony) brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane (obiekt zbiorowego żywienia) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane (obiekt zbiorowego żywienia) zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykonawca zrealizował w okresie jak wyżej co najmniej dwie roboty budowlane,
objęte przedmiotem zamówienia publicznego (obiekt zbiorowego żywienia) z których:
- co najmniej jedna polegała na realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego (obiekt zbiorowego żywienia) wykonywanych w trakcie funkcjonowania obiektu w zakres której wchodziły roboty ogólnobudowlane (w tym roboty konstrukcyjne, roboty sanitarne w tym roboty polegające na dostosowaniu istniejącego budynku do przepisów HACCP i roboty elektryczne) oraz roboty teletechniczne a wartość tej roboty (obejmująca cały wskazany wyżej zakres) była nie mniejsza niż 2.000.000,00 zł (dwa miliony) brutto.
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza w celu wykazania spełnienia warunki udziału
w postepowaniu, o którym mowa powyżej sumowania kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości.
- co najmniej jedna polegała na realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego (obiekt zbiorowego żywienia) wykonywanych w trakcie funkcjonowania obiektu w zakres której wchodziły roboty ogólnobudowlane (w tym roboty konstrukcyjne, roboty sanitarne i elektryczne) oraz roboty teletechniczne (w tym wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej o minimalnej łącznej wydajności 12500 m³/h) a wartość tej roboty (obejmująca cały wskazany wyżej zakres) była nie mniejsza niż 2.000.000,00 zł (dwa miliony) brutto.
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza w celu wykazania spełnienia warunki udziału
w postepowaniu, o którym mowa powyżej, sumowania wydajności instalacji wentylacji mechanicznej z kliku różnych robót budowlanych oraz sumowania kilku zamówień
o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości.
b) skieruje do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności:
konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351 tekst jednolity) oraz doświadczeniu zawodowym nie mniejszym
niż 3 lata.
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych na stanowisku dozoru (,,D’’ do 1 kV lub wyższe) oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351 tekst jednolity);
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351 tekst jednolity);
- co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne w zakresie:
instalacji elektrycznych, pomiarów urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych, która wykonuje prace elektryczne i posiada aktualne ww. świadectwo do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji („E” do 1k V lub wyższe), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych Dz.U. 2013, poz. 492 oraz obowiązującymi aktami normatywnym.
- co najmniej 1 osobę posiadającą kurs:
lutowania twardego, zgodnie z normą PN EN ISO 13585:2012.
- co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacji w zakresie:
UDT F-GAZOWE (osobowe) oraz zaświadczenie kwalifikacyjne do napełniania zbiorników na gazy skroplone (czynniki chłodnicze) wydane przez UDT.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ,
c) aktualne świadectwo kwalifikacji F - gazowe dla przedsiębiorstwa wydane przez Urząd Dozoru Technicznego,
d) dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż 2 000 000,00 PLN.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ROZDZIAŁ 9 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Paragraf 18 - Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 06:30
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/23blt
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 07:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
ROZDZIAŁ 24 SWZINNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew od km 0+755 do km 4+010
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
- (IV) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.