Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00321951/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ścian w pokojach mieszkalnych w budynku Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 5A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BursaSzkolna w Ełku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790002895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7A
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 737192083
1.5.8.) Numer faksu: 87 621 69 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elkbursakg@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bursa.elk.pl/bip_bursa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://bursa.elk.pl/bip_bursa/p,17,zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ścian w pokojach mieszkalnych w budynku Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 5A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b8b13c3-0a2d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001884/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ścian w pokojach mieszkalnych w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 5A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.D.2401-8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167959,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja ścian w pokojach mieszkalnych w budynku
Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 5A” - 26 pokoi:
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko -61,10 m;
- obsadzenie podokienników z MDF gr. 2 cm ser. 30 cm w ścianach z cegieł –26 szt.;
- montaż profili ochronnych narożnikowych – rogowych wydzielających łazienki – 65 m;
- zabezpieczenie podłóg folią – 417,95 m2;
- odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach,
pilastrach o powierzchni odbicia do 5m2 – 228,41 m2;
- przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z
poszpachlowaniem nierówności –1693,25 m2;
- gruntowanie podłoży preparatami „CERESIT CT 17” i „ATLAS UNI GRUNT” – powierzchnie
pionowe – 1176,50 m2;
- systemowe tynki wykańczające na ścianach – tynk strukturalny–823,55 m2;
- licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych układanymi na klej cienkowarstwowy gr. 3 mm;
płytki o wymiarach 59,5x17,5cm –228,41 m2;
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów –
516,75 m2;
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian – 23,53 m2;
- dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej o powierzchni do
1,0 m2 – ościeżnice – 83,20 m2;
- skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, wejściowe pełne jednodzielne o powierzchni do 2,0
m2 fabrycznie wykończone – wypełnione płyta wiórową + klamki z szyldami i zamek z wkładka
typu yale –26 szt.;
- dopasowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych – 26 szt.;
- transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym
rozładowaniu na odległość do 1 km – 5,71 m3;
- transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym
rozładowaniu- dodatek za każdy rozpoczęty km ponad 1 km, krotność=4 – 5,71 m3;
2. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 45000000-7 – Roboty budowlane;
2) 45442100-8 – Roboty malarskie;
3) 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne;
4) 45410000-4 - Tynkowanie;
5) 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych;
6) 45111100-9 – Roboty w zakresie burzenia;
3. Wykonawca powinien przeanalizować załączony przedmiar i przygotować ofertę cenową w
oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego
rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj.: jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.
W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte
w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z przedmiarem. Wyklucza się możliwość
roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym
przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ: Przedmiar robót.
5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną
ofertową obejmuje także: organizację, zabezpieczenie i uporządkowanie miejsca robót w trakcie
i po zakończeniu prac.
6. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu
budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz
celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny
prac, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
7. Zgodnie z art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez
Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności
polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974
r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące
realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały
określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany będzie przed podjęciem prac do dostarczenia Zamawiającemu
deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem
wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń.
9. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności
bursy w związku z tym terminarz robót musi być zsynchronizowany z organizacją pracy placówki.
Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót (zabezpieczyć przed
przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) do pozostałych pomieszczeń bursy oraz
ograniczyć inne uciążliwości związane z robotami budowlanymi.
10. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z
dnia 14 grudnia 2012r., (tj. Dz. U. z 2020 poz. 568 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania
powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020
r. poz. 568 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z
2020r. poz. 284 ze zm.). Koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają
Wykonawcę (wywóz, składowanie i utylizacja odpadów). Po zakończeniu robót Wykonawca
przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający wywóz odpadów i ich utylizację.
11. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do
przedłożenia Zamawiającemu, przed podjęciem prac, kopię opłaconej polisy Ubezpieczenia od
Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł.
12. Gwarancja - wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy od daty podpisania protokołu
odbioru końcowego.
13. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać
wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2020 poz. 148 ze zm.)
oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 471).
Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające
ich standardy techniczne i estetyczne. W realizacji można stosować materiały innych firm, które
odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Materiały
przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie
zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z
ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 148 ze zm.). Dokumentacja
projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru lub przedmiary mogą wskazywać dla
niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza
oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru lub przedmiarach pod warunkiem, że
zapewnia one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w
dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych oraz nie będą gorsze pod względem
charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) i parametrów
bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gwarancje producenta
oraz wszystkie aktualne atesty dotyczące użytych materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181396,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253380,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181396,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R.M. Dobre Budowmnictwo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481002346
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 34/19
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181396,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-23INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2025-2027".
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
- Świadczenie usługi w zakresie przechowywania powierzonej przez "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. dokumentacji archiwalnej będącej jej własnością
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.''
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- ZP/CZD/018/25 MODERNIZACJA CZĘŚCI WSPÓLNYCH NA ODDZIALE KARDIOLOGII w "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.