Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00101364/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Bursa Szkolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771272827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszalińska 2A
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa_czluchow@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bursaczluchow.org/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zapewnienie opieki i wychowania uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9976ab0c-c731-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału dla Powiatowej Bursy Szkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ i obejmuje między innymi artykuły: mleko, śmietana, twarogi, sery, jogurty, desery mleczne, itp.
2. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi:
normy jakościowe lub atesty,
oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową,
odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
3. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, prawnych oraz roszczeń osób trzecich, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe tzn. bez odkształceń, nieuszkodzone mechanicznie i kompletne.
4. Dostarczone produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania z nazwą producenta/ importera/dystrybutora oraz wskazywać termin przydatności do spożycia.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość przedmiotu umowy. Zakres obligatoryjny zamówienia tj. ilości minimalne (gwarantowane) to 60% wartości umowy brutto.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia Zamawiającemu po jednej szafie chłodniczej na kuchnię (2 szt.) o wymiarach 90cmx180cm (szer. x wys.) oraz po jednej wadze elektronicznej do każdej kuchni (2 szt.) o maksymalnej wadze ważenia 50 kg i dokładności ważenia do 10 g na czas określony, zgodny z terminem obowiązywania umowy. Szafy chłodnicze zostaną dostarczone do 2 kuchni Zamawiającego (ul. Koszalińska 2A oraz Batorego 24) wraz z wniesieniem i montażem na koszt Wykonawcy.
8. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp przewiduje prawo opcji, które polega na dodatkowych dostawach w ramach każdej z pozycji asortymentowych o maksymalnie 20% na zasadach i warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837546,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837546,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 837546,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. MIREX SPÓŁKA JAWNA , KRZYSZTOF I HALINA MIREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430002282
7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 10
7.3.4) Miejscowość: Człuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 837546,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Człuchów wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Dębnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Wierzchowie Dworcu
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r. roku
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu od 25.08.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.