eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka"Przebudowa drogi wewnętrznej pomiędzy blokami przy ul. Krańcowej 1, 1A, 1C, 1H, wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową w Ostrołęce"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi wewnętrznej pomiędzy blokami przy ul. Krańcowej 1, 1A, 1C, 1H, wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową w Ostrołęce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ostrołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. gen. Józefa Bema 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297654271

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi wewnętrznej pomiędzy blokami przy ul. Krańcowej 1, 1A, 1C, 1H, wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową w Ostrołęce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92973526-c71f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052988/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi wewnętrzbej pomiędzy blokami przy ul. Krańcowej 1 1A.1C,1H wraz z towarzyszącą infarstrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPZ.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót poszczególnych branż:
1.1. branża drogowa:
Podstawowym elementem zamierzenia budowlanego jest przebudowa drogi wewnętrznej przy ulicy Krańcowej. Podstawowe parametry techniczne podano poniżej:
• klasa techniczna – droga wewnętrzna
• szerokość pasa ruchu – zmienna od 5m do 7 m
• planowana skrajnia pionowa 5,0 m
• kategoria ruchu KR2
• pochylenie poprzeczne 2% - spadek jednostronny
W ramach prac budowlanych przewidziano również odbudowę istniejących zjazdów zlokalizowanych na odcinkach zmiany przebiegu i przebudowy drogi.
Projekt przewiduje przebudowę drogi wewnętrznej – ulicy Krańcowej. Na odcinku A ulicy Krańcowej zaprojektowano jezdnię o szerokości 6,00 m z jednostronnym spadkiem, na odcinku B jezdnię o szerokości 5,00 z jednostronnym spadkiem, na odcinku C szerokości jezdni wynosi 7,00 m oraz na bezpośrednim połączeniu
z istniejącym fragmentem ulicy Krańcowej – 5,00 m. Przy odcinku C zostało zaprojektowanych 7 miejsc postojowych. Zaprojektowano nawierzchnię z warstwą ścieralną z kostki betonowej.
Projektowane niwelety odcinków ulic zostały dostosowane do rzędnych wysokościowych terenu oraz do rzędnych wysokościowych istniejących wjazdów oraz nawierzchni utwardzonych istniejących ulic.

Krawężniki betonowe, oporniki betonowe:
Nawierzchnia drogi wewnętrznej wydzielona jest za pomocą krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem C8/10, ustawionych bezpośrednio na podsypce cementowo-piaskowej. Ze względu na zapewnienie dostępności do terenów przyległych krawężnik został miejscowo wtopiony. Do wydzielenia miejsc postojowych zastosowano oporniki betonowe 15x30 cm. Na ławie betonowej.

1.2. branża sanitarna – przebudowa hydrantu naziemnego:

W związku z istniejąca kolizją hydrantu sieci wodociągowej z układem drogowym zostanie on przebudowany, a kolizja usunięta. W celu usunięcia kolizji projektuje się przełożenie i demontaż istniejącego hydrantu od trójnika nowej trasie o dł. 6,25m wraz z budową nowego hydrantu nadziemnego DN80 PN16 z zasuwą na odejściu zabezpieczony w przypadku złamania montowany na kolanie stopowym żeliwnym. Odejście na sieci do hydrantu wykonać za pomocą trójnika redukcyjnego żeliwnego.
Wodociąg wykonać z rur D110 PE100 RC. Do rozbiórki przewidziano: 1 kpl. demontaż hydrantu ppoż.
Po włączeniu nowo wykonanego odcinka wodociągu do istniejącej sieci, rurociąg wyłączony z eksploatacji należy usunąć i zutylizować

1.3. oświetlenie
Zaprojektowano przebudowę oświetlenia drogowego z zastosowaniem opraw typu LED.
Szczegółowe rozwiązania i zakres robót wg dokumentacji projektowej oświetlenia

1.4. przebudowa kolizji elektroenergetycznych
Zakres przebudowy kolizji elektroenergetycznych istniejących linii kablowych przewiduje przebudowę odcinków linii dopasowanych do nowej geometrii drogi. Linie elektroenergetyczne kolidujące z układem drogowym zostaną zabezpieczone rurami dwudzielnymi.

1.5. inżynieria ruchu
Zamówienie obejmuje ustawienie oznakowania pionowego.

1.6. gospodarka zielenią:
Zamówienie obejmuje:
zabezpieczenie drzew do zachowania na czas wykonywania robót oraz przeprowadzenie podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych,
uporządkowanie terenu budowy i wysiew trawników.

Szczegółowe rozwiązania i zakres robót wg dokumentacji projektowej część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1226310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1989000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1989000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIG-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371869469

7.3.3) Ulica: Kościelna Góra 29

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sucha

7.3.5) Kod pocztowy: 96-513

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1989000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.