Og³oszenie z dnia 2024-03-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00283408/01 - Wynik z dnia 2024-04-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa d¼wigu osobowego w Zak³adzie Opiekuñczo – Leczniczym w G³ogówku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Prudnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412600
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 76
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprudnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.powiatprudnicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa d¼wigu osobowego w Zak³adzie Opiekuñczo – Leczniczym w G³ogówku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-268987c1-d7af-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00227193
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035710/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Przebudowa d¼wigu osobowego w ZOL w G³ogówku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-268987c1-d7af-11ee-a3b5-e25d731b0da93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej na Platformy e-Zamówienia która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (zw. dalej „rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej . „rozporz±dzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty , inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. Ze wzglêdu na limit znaków, pozosta³e informacje zawarte s± w pkt 14 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej „RODO”, Zamawiaj±cy przekazuje nastêpuj±ce informacje: Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jako oferenta/wykonawcy jest Zamawiaj±cy - Powiat Prudnicki, ul. Ko¶ciuszki 76, 48-200 Prudnik, tel. +48 774381700.
Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych – Tomasz Dragan, iod@powiatprudnicki.pl, tel. +48 733508806 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Dane osobowe oferenta/wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego i czynno¶ciami zwi±zanymi z zawarciem i realizacj± umowy
Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania – na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy p.z.p.
Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Obowi±zek podania przez oferenta/wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio jego dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p wynikaj±cym z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku
niepodania danych Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dopu¶ciæ oferenta/wykonawcy do udzia³u w postêpowaniu.
Zakres przetwarzanych danych dot. osób fizycznych, m.in.: imiê i nazwisko, adres, dane korespondencyjne, dane finansowe – nr rachunku bankowego, NIP, wykszta³cenie, do¶wiadczenie zawodowe.
W przypadku danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, dane nie bêd± podlegaæ profilowaniu.
Uprawnienia oferenta/wykonawcy zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych oferenta/wykonawcy;
2) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (w takim wypadku Administrator sprawdzi podstawy prawne i faktyczne do realizacji takiego wniosku),
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, gdy oferent/wykonawca uzna, ¿e
przetwarzanie przekazanych Zamawiaj±cemu danych osobowych narusza przepisy RODO,
Zgodnie z art. 14 RODO, w przypadku kiedy zachodzi konieczno¶æ wykazania siê zasobami kadrowymi do ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy zobowi±zuje oferenta/wykonawcê do przekazania osobom lub podmiotom, z których zasobów kadrowych oferent/wykonawca korzysta, informacji o przekazaniu przez oferenta/wykonawcê ich danych
osobowych do Zamawiaj±cego. W takim przypadku zakres danych bêdzie obejmowaæ: imiê i nazwisko, zawód, do¶wiadczenie zawodowe (sta¿ pracy) oraz ¶wiadectwa lub certyfikaty (po zanonimizowaniu danych szczególnych, tj. daty i miejsca urodzenia, nr pesel i nr dowodu osobistego, miejsca zamieszkania) potwierdzaj±ce kwalifikacje zawodowe pozwalaj±ce oferentowi/wykonawcy ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia korzystaj±c z zasobów swoich pracowników lub pracowników podmiotów trzecich
(podwykonawców).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
oferentowi/wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych oraz projektowych, w oparciu o program funkcjonalno-u¿ytkowy posiadany przez Zamawiaj±cego, obejmuj±cy przebudowê d¼wigu osobowego
w Zak³adzie Opiekuñczo – Leczniczym w G³ogówku.
Zakres prac projektowych i budowlanych dla w/w przedsiêwziêcia inwestycyjnego:
opracowanie dokumentacji technicznej niezbêdnej do wykonania robót budowlanych;
opracowanie dokumentacji kosztorysowej (szczegó³owej kalkulacji cenowej).
zabezpieczenie i przygotowanie frontu robót w budynku;
demonta¿ stolarki/¶lusarki drzwiowej w wej¶ciu do windy na ka¿dej z kondygnacji;
demonta¿u istniej±cego d¼wigu;
wykonanie prac rozbiórkowych (kucie, ciecie betonu, wyburzenia ¶cianek dzia³owych);
zakotwienie elementów konstrukcyjnych;
wykonanie nowych fragmentów szybu ¶cianki oraz strop;
modernizacja ca³o¶ci szybu zgodnie z obecnie obowi±zuj±cymi przepisami;
wykoñczenie szybów windowych w sposób zgodny z normami i przepisami;
wykonanie w szybie windowym niezbêdnych instalacji oraz zapewnienie o¶wietlenia szybu oraz zasilania d¼wigu zgodnie z obecnie obowi±zuj±cymi przepisami;
dostarczenie fabrycznie nowego d¼wigu o wyposa¿eniu zgodnym z opisem zawartym
w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym;
monta¿ fabrycznie nowego, d¼wigu osobowego;
wykonanie wszelkich robót budowlanych objêtych zakresem opisanym w zatwierdzonej przez Zamawiaj±cego dokumentacji projektowej;
monta¿ ¶lusarki aluminiowej w wej¶ciu do widny na ka¿dym przestanku;
wykonanie prac malarskich i innych prac wykoñczeniowych;
wykonaniu rozruchu d¼wigu osobowego;
wykonanie pomiarów elektrycznych;
dostarczenie dokumentacji technicznej d¼wigu (DTR) z instrukcj± obs³ugi i eksploatacji d¼wigu napisanej w jêzyku polskim;
przeprowadzenie, na podstawie upowa¿nienia Zamawiaj±cego, rejestracji d¼wigu w Urzêdzie Dozoru technicznego wraz z uzyskaniem decyzji dopuszczaj±cej d¼wig do eksploatacji;
przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i eksploatacji d¼wigu;
przeprowadzenie czynno¶ci formalno-prawnych zwi±zanych z uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie/ zg³oszenia zakoñczenia robót budowlanych;
wykonanie dokumentacji powykonawczej (3 egzemplarze);
Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizacjê i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporz±dzenie planu BIOZ,
-Opracowanie szczegó³owego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawieraj±cego ceny jednostkowe,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmuj±cej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci i inne dokumenty dopuszczaj±ce do stosowania materia³y i urz±dzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacj± wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe,
- Wywóz materia³ów porozbiórkowych nadaj±cych siê do odzyskania na miejsce sk³adowania wskazane przez zamawiaj±cego,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 189 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofert± najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena 60 pkt
Okresu gwarancji 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca wyka¿e zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) osoby
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczy³y w wykonaniu zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone.
Wykonawca, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej, wska¿e osoby, które musz± mieæ dostêpne na etapie realizacji zamówienia, spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania:
1) kierownik budowy – 1 osoba
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
2) kierownik robót – 1 osoba
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i pkt 10.2 IDW.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z Ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do
Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi
adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów .
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
4) zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z
pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
6) o¶wiadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW , natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 8.2. IDW.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:
1) w pkt. 8.2.4) IDW wykazuje: a) mog± wykazaæ ³±cznie.
2) w pkt. 8.2.4) IDW Wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj± , które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;
2) dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW sk³ada ka¿dy z nich.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy opisane zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy PPU7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Sekcja VZamawiaj±cy przewiduje przes³anki wykluczenia wykonawców równie¿ na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. (ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 835)
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
wiêcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analiz± rzeczowo-finansow± dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.