eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoPrzebudowa fontanny przy ul. Pocztowej w Giżycku



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa fontanny przy ul. Pocztowej w Giżycku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 798 617 743

1.5.8.) Numer faksu: +48 87 428 52 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa fontanny przy ul. Pocztowej w Giżycku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9431a9e1-bb7e-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051110/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa fontanny przy ul. Pocztowej w Giżycku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2024.PR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 631006,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Przebudowa fontanny przy ul. Pocztowej w Giżycku”, działka nr 462, obręb 0002 Miasto Giżycko, gmina miejska Giżycko”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
ETAP 1: Roboty budowlane w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe istniejącej niecki fontanny,
b) roboty rozbiórkowe istniejącej infrastruktury,
c) roboty ziemne,
d) wykonanie żelbetowej niecki fontanny w miejscu istniejącej niecki,
e) rurociąg technologiczny międzyobiektowy,
f) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
g) przebudowa przyłącza wody oraz elektrycznego,
h) dostawa i montaż płyt granitowych niecki fontanny,
i) remont istniejącego murka oporowego w zakresie czyszczenia istniejących elementów kamiennych oraz wymiany betonowej płyty górnej na granitową,
j) dostawa i montaż prefabrykowanej komory technicznej,
k) wykonanie nawierzchni mineralno- żywicznej dookoła niecki fontanny,
l) wykonanie drogi pieszej z kostki betonowej trapezowej,
m) przebudowa istniejących schodów terenowych,
n) dostawa i montaż instalacji technologii fontannowej,
o) dostawa i montaż instalacji elektrycznych, automatyki i sterowania,
p) nasadzenia zieleni,
q) dostawa i montaż małej architektury w postaci ławek, koszy na śmieci oraz barierki ochronnej.
ETAP 2: – Utrzymanie wykonanej roślinności w okresie gwarancyjnym:
a) Okres gwarancji dla bylin i krzewów – 12 miesięcy od dnia zakończenia odbioru końcowego,
b) Zakres utrzymania:
• pielenie obszarów z nasadzeniami krzewami i bylinami,
• pielęgnacja trawy w okresie do 8 tygodni od wysiewu – zgodnie z zaleceniami producenta,
• podlewanie bylin, krzewów,
• wymiana obumarłych sadzonek,
• utylizacja odpadów powstałych w ramach gospodarowania zielenią.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz STWiORB, stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zaświadczenia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu o którym mowa w art. 30 ust. 5aa ustawy z 7.07.1994 r. - Prawo budowlane.
4. Zamawiający informuje, że inwestycja zlokalizowana jest w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego i zgodnie z pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ-ELK.5142.161.2023.EM z dn. 18.05.2023 r. (w Załączniku nr 9 do SWZ) zapewnienie nadzoru archeologicznego na czas prowadzenia robót ziemnych oraz uzyskanie odrębnego pozwolenia konserwatorskiego wynikającego z art. 36 ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późniejszymi zmianami) leży po stronie Wykonawcy. Koszt nadzoru archeologicznego poniesie Wykonawca.
5. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego w czynnościach związanych z uzyskaniem stosownych decyzji.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z:
a) postanowieniami SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego ,
b) dokumentacją techniczną,
c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,
e) projektowanymi postanowieniami umowy,
f) przedmiarami robót,
g) decyzją zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę nr 281.2023 z dnia 31.07.2023 r.
h) pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 18.05.2023 r. znak: WUOZ-ELK.5142.161.2023.EM.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem rękojmi.
8. Zamawiający wymaga szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, organizowanie robót budowlanych w sposób nienarażający osób korzystających z danej oraz sąsiadujących nieruchomości z zakresem zadania inwestycyjnego. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
9. Zamawiający, stosownie do art. 95 Ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.)
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie:
a) robót rozbiórkowych,
b) robót ziemnych,
c) zagospodarowania terenu zielenią, wykonanie nasadzeń,
d) montażu elementów małej architektury oraz urządzeń,
e) robót betonowych,
f) robót izolacyjnych,
g) robót murarskich,
h) robót instalacyjnych,
i) robót montażowych,
j) robót nawierzchniowych.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierowników budowy i kierowników robót.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dnia podpisania umowy przedłożyć wykaz tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie na umowę o pracę, a także na żądanie Zamawiającego, dowodów wskazujących na ich zatrudnienie na umowę o pracę. Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest również, na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę
i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
12. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy oraz nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 Ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978957,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 978957,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.