Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00214505/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00234050/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00339318/01 - Wynik z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNE "KOL-MED" SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W TARNOWIE
1.2.) Oddział zamawiającego: KOL-MED
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010649508
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Dworcowy 6
1.4.2.) Miejscowość: Tarnów
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.7.) Numer telefonu: 146886012
1.4.8.) Numer faksu: 146886011
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: malig@kolmed.tarnow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolmed.tarnow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227198
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00214505
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 12) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 13) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 13) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 14) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 14) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 15) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 15) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 30% zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Olchowej etap III"
- dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp.z o.o. w Tarnowie
- Fumigacja budynku spichlerza i chaty wchodzących w skład zespołu Dwór w Dołędze
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Tarnów
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji deszczowej na ul. Kotulskiej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Wykonanie kanalizacji deszczowej na ul. M. Kotulskiej"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
- Dostawa materiałów zużywalnych do wstrzykiwacza Medrad Stellant na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- Jednorazowy sprzęt medyczny do wstrzykiwaczy kontrastu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.