Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00178842/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00184912/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152
1.5.8.) Numer faksu: +48 583472445
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbe86215-1484-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178842/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/166/009/U/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 751000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęćdydaktycznych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z
przedmiotu Strategie Informatyzacji zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów)
b. Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31 styczeń 2022
c. Liczba godzin realizacji usług: 12 godz. wykładów (1 grupa),
d. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział
Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia
zdalne (w zależności od sytuacji epidemiologicznej )– platforma eNauczanie Politechniki
Gdańskiej
2. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia
podanych w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-
godzin?courseId=14527)
3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :
1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.
2. Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.
3. Przeprowadzenie egzaminu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu Strategie Informatyzacji zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykłady i projekt).
b. Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31 styczeń 2022
c. Liczba godzin realizacji usług: 15 godz. zajęć projektowych (1 grupa)
d. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne (w zależności od
sytuacji epidemiologicznej) – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej
e. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia
Zamawiający.
2. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia
podanych w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-
godzin?courseId=14527)
3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :
4. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.
5. Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.
6. Przeprowadzenie zaliczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiachniestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu Modelowanie i Analiza
Systemów zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (laboratorium).
b. Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31 styczeń 2022
c. Liczba godzin realizacji usług: 12 godz. zajęć laboratoryjnych 4 grupy po 18 osób (łącznie 48
godz.),
d. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne (w zależności
od sytuacji epidemiologicznej) – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej
e. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia
Zamawiający.
2. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia podanych
w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-
godzin?courseId=14527)
3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :
1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.
2. Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.
3. Przeprowadzenie zaliczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5040,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wyrzykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841032900
7.3.3) Ulica: Krasickiego 40/11
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-377
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wyrzykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841032900
7.3.3) Ulica: Krasickiego 40/11
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-377
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wyrzykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841032900
7.3.3) Ulica: Krasickiego 40/11
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-377
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji rozszerzających liczbę wspieranych punktów dostępowych dla użytkowników sieci Wi-Fi Eduroam Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 - osobowego o napędzie hybrydowym HEV
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno
- Świadczenie usługi szkoleniowej z zakresu komunikacji wewnętrznej i współpracy w zespole.
- Prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu życia u najmłodszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.