eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i pieluchomajtek



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i pieluchomajtek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951217536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Peowiaków 1

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i pieluchomajtek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a93cd6-d68e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167682/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gaza bawełniana 17 nitkowa 1 m2 jałowa, klasa 2a szt. 700
Gaza bawełniana 17 nitkowa szer. 90 cm , klasa 2a x 100m szt. 320
Gaza bawełniana 17 nitkowa jałowa 0,5 m2, klasa 2a szt. 800

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 21400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompresy gazowe niejałowe 7,5x7,5 a 100szt. 17 nitkowe 8 warstw, podwijane brzegi/ do zabiegów inwazyjnych klasa 2a, do krótkotrwałego użytku op 2 000
Kompresy gazowe niejałowe 10x20cm a 100szt. 17 nitkowe 8 warstw, podwijane brzegi/ do zabiegów inwazyjnych klasa 2a, do krótkotrwałego użytku op 300
Kompresy gazowe jałowe 5x5 cm 17 nitkowe 8 warstw, podwijane brzegi, do zabiegów inwazyjnych , sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku pakowane po 2 szt szt 4 000
Kompresy gazowe jałowe 7,5x 7,5cm 17 nitk. 8 warstw.podwijane brzegi , sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku pakow. po 2 szt szt 15 000
Kompresy gazowe jałowe 7,5x 7,5cm 17 nitk. 8 warstw. Podwijane brzegi x 10 sztuk, sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku szt 1 600
Kompresy gazowe niejał. 5 x 5 cm a 100 szt. 17 nitkowa 8 warstwowa, podwijane brzegi,do zabiegów inwazyjnych klasa 2a do krótkotrwałego użytku op 300
Kompresy gazowe niejałowe 10x10 cm a 100 szt. 17 nitk. 8 warstw, podwijane brzegi, do zabiegów inwazyjnych klasa 2a do krótkotrwałego użytku op 2 200
Kompresy gazowe jałowe 10 x 10 cm 17 nitk. 8 warstw, podwijane brzegi, do zabiegów inwazyjnych , sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku pakowane po 2 szt szt 5 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 36100 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elastyczna siatka opatrunkowa na dłoń w stanie rozciągliwym, op 300
Elastyczna siatka opatrunkowa na głowę w stanie rozciągliwym, op 5
Elastyczna siatka opatrunkowa na nogę stanie rozciągliwym, op 6
Elastyczna siatka opatrunkowa na palec w stanie rozciągliwym, op 10
Elastyczna siatka opatrunkowa na tułów w stanie rozciągliwym, op 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową ,min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.5-6min. 12 cm x 3 m. a 1 szt,czas namaczania do 3 sek szt. 1 700
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową, min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.5-6min. 10 cm x 3 m. a 1szt,czas namaczania do 3 sek. szt. 1 300
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową, min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.5-6min. 15 cm x 3 m. a 1 szt.,czas namaczania do 3 sek. szt. 4 500
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową, min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.5-6min. 8 cm x 3 m. a 1 szt.,czas namaczania do 3 sek. szt. 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 16500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plaster na włókninie do mocowania kaniul ((6 cm x 8 cm)+/- 0,5 cm ) x100 szt op 320
Przezroczysty opat. do wkłuć centr.10cm/14cm (+/-2cm) x 100 szt op 10
Przezroczysty opat. do wkłuć centr.6cm/7cm x 100szt op 5
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 12mm x 101mm( +/- 1mm)x 6 szt op 1
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 3mm x 76mm( +/- 1mm)x 5 szt op 1
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 6mm x 101mm( +/- 1mm)x 10 szt op 3
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 6mm x 38mm( +/- 1mm)x 6 szt op 12
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 6mm x 76mm( +/- 1mm)x 3 szt op 10
Przylepiec na tkaninie 1,25 cm koloru białego szt. 1 200
Przylepiec na tkaninie 2,5 cm koloru białego szt. 300
Przylepiec na tkaninie 5,0 cm koloru białego szt. 100
Przylepiec włókninowy chirurgiczny 30(+-5)cmx10m op 1
Przylepiec z opatrunkiem na tkaninie 6 cm x szt. 200
Włókninowy przylepiec chirurgiczny 10 m. x 10 cmx 100 szt. op 300
Włókninowy przylepiec chirurgiczny 10 m. x 15 cm x 100 szt op 250

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do wkłucia centralnego CVC (6x kompresy z gazy bawełnianej, 4x tampony z gazy bawełnianej, 1x kleszcze plastikowej, 1x pęseta plastikowa, 1x serweta włókninowa nieprzylepna, 1x serweta włókninowa z regulacją otworu, 1x stryzkawka Luer, 1x igła 1,2x40mm, 1x igła 0,8x40mm, 1x ostrze-skalpel, 1x igłotrzymacz, 1x opatrunek transparentny z folii poliuretanowej) op 200
Zestaw do cewnikowania sterylny (1x kleszcze plastikowe, 1x pęseta plastikowa, 5x kompresy z gazy bawełniane, 4x tampony z gazy bawełnianej, 1x serweta włókninowa nieprzylepna, 1x serweta włókninowa nieprzylepna z otworem, 1x strzykawka Luer 20ml, 1x igła 1,2x40mm różowa, 1x żel poślizgowy w saszetce, 1x woda sterylna w ampułce, 1x para rękawiczek diagnostycznych ) op 550
Zestaw do założenia szwów sterylny (1x kleszcze plastikowe, 1x pęseta metalowa chirurgiczna, 6x tampony z gazy bawełnianej, 1x igłotrzymacz, 1x nożyczki metalowe ostre, 1x strzykawka typu Luer-Lock, 1x igła 1,2x40mm, 1x igła 0,8x40mm, 1x serweta włókninowa z przylepnym otworem, 1x serweta włókninowa nieprzylepna) op 10
Zestaw do zdjęcia szwów sterylny (3x tampony włókninowe, 1x pęseta anatomiczna metalowa, 1x pęseta plastikowa, 1x ostrze – skalpel) op 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lignina bielona arkusze x 5 kg op 30
Serwety ,dwu-lub trójwarstwowa ,nieprzylepne, jałowa 50 cm x 50 cm x 1szt szt 700,00
Serwety dwu-lub trójwarstwowe,jałowe, samoprzylepne 80cm x 90 cm(+- 20cm) z 3 warstw laminatu x 1szt szt 100
Serwety dwu-lub trójwarstwowe,jałowa, samoprzylepne 50cm x 75 cm (+- 20cm) z otworem 7 cm x 1szt szt. 300
Tampony z waty ,w rolce,4x5cm a 500szt op. 600
Wata opatrunkowa bawełniano wiskozowa a 500 g op 20
Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 200 g op 30
Serweta brzuszna niejałowa z gazy opat. 17 nitkowej z chipem radiocieniującym lub nitką cieniująca,wstepnie prana 45 x70 cm x 20szt op 1
Serweta brzuszna jałowa z gazy opat. 17 nitkowej z chipem radiocieniującym lub nitką cieniującą 45 x70 cm ,wstepnie prane x 2 szt op 5
Opatrunek poiniekcyjny dializacyjny jałowy hemostatyczny na drobne rany 7,2 cmx3,1 cm x100 op 10
Opatrunek włókninowy, samoprzylepny,z wkładem chłonnym, posiadający przecięcie,otwór O, jałowy. Rozmiar: 12x14cm x 100 szt. op 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 6100 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jałowy opatrunek o działaniu absorbsyjnym i przeciwbakteryjnym, impregnowany srebrem, zbudowany z materiału hydrofiber i jonowego srebra,rozmiar 10x10cm x 10 szt. op 10
Jałowy opatrunek hydrokoloidowy przeznaczony do leczenia ran z małym i średnim wysiękiem. Zbudowany z trzech różnych hydrokoloidów (karboxymetyloceluloza sodowa, pektyny, żelatyna), rozmiar 10x10cm x 10 szt. op 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy do opieki nad pacjentem leżącym (głowa) szt. 20
Chusteczki do dekontaminacji przy zmianie opatrunków ( czyszczenia otoczenia przy zmianie opatrunków) spektrum : B,V (HBV, HCV, Noro), F, Tbc/ 20 x20 cm/ max ilość w opakow.200 szt op 1000
Chusteczka aktywowana wodą lub płynem fizjologicznym do czyszczenia otoczenia po zmianie opatrunków o spektrum B,V,F,Tbc,S w czasie do 2 min x 25 op 400
Pakiet bezpieczeństwa do samochodów przewożących pacjentów składających się z : mata absorpcyjna do neutralizacji płynów fizjologicznych( spektrum B,V,F,tbc,S, dwie chusty do wytarcia pozostałości (spektrum B,V,F,Tbc) opakowanie z zamknięciem umożliwiający transport oraz utylizację zużytego zestawu.x 1 szt szt. 36

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek maściowy 10 cm x 10 cm, pakowane po 10 szt op 150
Opatrunek maściowy ze srebrem 10 cm x 10cm, pakowane po 10 szt op 100
Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne z hydrofobową mikrosiatką 35 x 10 cm, pakowane po 25 szt op 20
Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne z hydrofobową mikrosiatką 6 x 10 cm, pakowane po 25 szt op 45

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podkład podgipsowy syntetyczny 10cm x 3 m. szt. 2 400
Podkład podgipsowy syntetyczny 15cm x 3 m. szt. 3 000
Podkład podgipsowy syntetyczny 20cm x 3m. szt. 180
Podkład podgipsowy syntetyczny 8cm x 3m. szt. 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opaska dziana podtrzymująca 4 m. x 10 cm szt. 10 000
Opaska dziana podtrzymująca 4 m. x 15 cm szt. 5 000
Opaska dziana podtrzymująca 4 m. x 5 cm szt. 800
Opaska elastyczna tkana z zapinką 5 m. x 12 cm szt. 6 500
Opaska elastyczna tkana z zapinką 4 m x 10 cm szt. 250
Opaska elastyczna tkana z zapinką 4 m x 8 cm szt. 600
Opaska elastyczna tkana 4 m x 4 cm szt. 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 15600 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gaziki do dezynfekcji skóry nasaczone 70% alkoholem izopropylowym.Gaziki złozone 3-krotnie,6-warstw,wykonane z wysokogatunkowej włókniny o gramaturze 70g/m2.wielkość gazika po rozłożeniu 9x12cm, a złożonego 4x4,5 cm, pakowane pojedynczo saszetki o rozm.7x7 cm, op.100 szt. op 800

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 20300 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pianka oczyszczająca do skóry dla pacjentów z nietrzymaniem moczu oraz kału,posiadająca właściwości antybakteryjne, oczyszczające oraz ochronne dla skóry.Pojemność 400 ml z polem do opisu danych pacjenta.Posiadająca udowodnione i opublikowane badania potwierdzające skuteczność antybakteryjną.Zawierająca w składzie m.in. triklosan oraz dimetikon.Zarejestrowana jako wyrób medyczny szt. 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1000 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici syntetyczne, niewchłanialne, jednowłóknowe, skórne z igłą:
2/0 75 cm 26 mm 3/8 c 600
2/0 75 cm 40mm 3/8 c 600
3/0 75cm 26 mm 3/8 c 900
4/0 75cm 19 mm 3/8 c 250
6/0 45cm 13 mm 3/8 c 20
8/0 45cm 10mm 3/8 c 20
2/0 75 cm 30mm 3/8 c 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici syntetyczne niewchłanialne, plecione z igłą:
3/0 70 cm 22 mm 1/2 c 72
4/0 70 cm 17 mm 1/2 c 12
1 70 cm 40 mm wzmocniona 1/2 c 60
2 70 cm 40 mm 1/2 c 60
0 70 cm 37 mm 1/2 c 12
5/0 45 cm 17 mm 1/2c 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici syntetyczne jednowłóknowe, wchłanialne z igłą o okresie wchłaniania 180-210 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego 50-70% po ok. 28 dniach:
5/0 45 17mm 1/2 c okrągła 12
4/0 45cm 17 mm 1/2 c okrągła 120
3/0 45cm 22 mm 1/2 c okrągła 120

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici syntetyczne, plecione, wchłanialne, powlekane poliglikonatem, z kwasu poliglikolowego , o okresie wchłaniania od 60 do 90 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego po 2 tygodniach 60-70%, po 3 tygodniach 24-42%:
"2" 75 cm 43 mm 1/2 c okrągła 480
"1" 75 cm 43 mm 1/2 c okrągła 180
"0" 75 cm 37 mm 1/2 c okrągła 480
2/0 75 cm 26 mm 1/2 c okrągła 360
2/0 75 cm 30 mm 1/2 c okrągła 360
2/0 75cm 40 mm pogrubiona 360
2/0 75cm 48 mm 1/2 c okrągła 360
3/0 75cm 26 mm 1/2 c okrągła 360
4/0 75cm 17 mm 1/2 c okrągła 72
5/0 75cm 15 mm 1/2 c okrągła 240

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.5.5.) Wartość części: 18800 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieluchomajtki dla dorosłych rozm. M o obwodzie 90 - 120 cm (+/- 17 cm) szt. 2000
Pieluchomajtki dla dorosłych rozm. L o obwodzie 120 - 150 cm (+/- 20 cm) szt. 44000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 58200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27927,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48058,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27927,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Med Medical Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262461868

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27927,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43823,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90736,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43823,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43823,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4364,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8404,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4364,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann&Rauscher Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4364,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16750,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18721,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16750,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16750,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14517,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19299,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14517,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14517,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9660,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9660,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9660,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9660,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7005,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7005,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7005,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7005,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7086,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7086,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7086,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7086,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14477,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14477,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14477,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14477,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6198,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8713,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6198,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6198,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17261,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37870,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17261,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17261,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12096 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16416 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12096 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.Chodacki, A.Misztal MEDICA Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921008620

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12096 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1011,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11302,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13164,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11302,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11302,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1171,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1171,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1171,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1171,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1819,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19023,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19023,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19023,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19023,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61908 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87192 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61908 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61908 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.