Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129316/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00141781/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Krańcowa w Szydłowie wraz z niezbędną
infrastrukturą.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672115511
1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c863ea41-be6c-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ul. Krańcowa w Szydłowie wraz z niezbędnąinfrastrukturą.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c863ea41-be6c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036058/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej ul. Krańcowa wraz z oświetleniem, odwodnieniem i wodociągiem w Szydłowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.18.2023-I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej ul. Krańcowa w Szydłowie wraz z niezbędną infrastrukturą oraz, o ile wymagają tego przepisy prawa, uzyskanie, w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje drogę przeznaczoną do ruchu pojazdów w obu kierunkach o szerokość jezdni 5,00 m z częściowo jednostronnym chodnikiem o szerokości 2,00 m. Natomiast na działce nr 226/5 wykona zostanie jezdnię o szerokości 6,00 m. Jezdnię i chodniki zaprojektowano poprzez nadanie jednostronnych spadków poprzecznych 2%.
3. Parametry drogi:
- Kategoria drogi: droga gminna;
- Standardy techniczne drogi: klasa D;
- Prędkość projektowa: 30 km/h;
- Przekrój drogi: 2x2,50 m;
- Przyjęta kategoria obciążenia ruchem: KR2;
- Długość drogi: 839,55 m, w odcinkach:
• Odcinek nr 1 (północ – południe) 188,58 m od drogi powiatowej nr 1166P,
• Odcinek nr 2 (wschód – zachód): 417,90 m,
• Odcinek nr 3 (południe – północ): 168,77 m do drogi powiatowej nr 1166P,
• Odcinek nr 4 (w kierunku wschodnim): 64,30 m.
4. Zakres zamówienia obejmuje także wykonanie następujących prac:
1) usunięcie kolizji obszaru budowy ul. Krańcowej w m. Szydłowo z istniejącą infrastrukturą elektroenergetyczną napowietrzną i kablową SN 15 kV i nn 0,4 kV – należy przewidzieć przełożenie a nie wymianę istniejących kabli;
2) przebudowa oświetlenia drogowego związana z budową ul. Krańcowej w m. Szydłowo będąca we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. Rejon Oświetleniowy w Pile, znajdująca się na słupach będących we władaniu ENEA Operator Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Wałcz;
3) budowa oświetlenia drogowego;
4) budowa sieci wodociągowej;
5) przebudowa kolidującej infrastruktury telekomunikacyjnej operatora ASTA-NET S.A.;
6) przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych będących we władaniu Operator WSS Sp. z o.o. z Wysogotowa.
5. Zamawiający rezygnuje z demontażu istniejącej sieci wodociągowej. W trakcie prac polegających na włączeniu nowej sieci wodociągowej do istniejącej, wykonawca zapewni ciągłość dostawy wody.
6. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: roboty budowlane - 45000000-7.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
8. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia (przebudowa drogi wraz z niezbędną infrastrukturą) oraz technologia jego wykonywania.
Przebudowa drogi stanowi spójny, zwarty i liniowy ustrój budowlany. Wszystkie elementy wchodzące w zakres robót budowlanych są ze sobą ściśle powiązane, przenikają się i muszą być wykonane kompletnie w określonym reżimie technologicznym. Przy podziale zamówienia na części istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze względu na spójność robót budowlanych brak wyboru wykonawcy nawet jednej część, skutkowałby niemożliwością wykonania całego przedmiotu zamówienia.
Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu stałych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilości zamawianych materiałów budowlanych i instalacyjnych, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Podział przedmiotu zamówienia na wiele części niesie także znaczne ryzyko powstania trudności i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rękojmi za wady czy też odpowiedzialności na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie każdego z zakresów robót budowlanych ma wpływ na kolejny zakres wynikający z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, odpowiedzialność za cały proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca. Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3479468,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4936962,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3479468,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nova Term Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367777141
7.3.3) Ulica: Wronia 1
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Na tym etapie Wykonawca jeszcze nie podjął decyzji odnośnie wyboru podwykonawców
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3479468,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JARACZEWO
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.