Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00094019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00145413/01 - Wynik z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa różnego sprzętu komputerowego i licencji dla Centrum Projektów Europejskich w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.2.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 223783100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227407
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00145413/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
dot. cz I: 1. Zamawiający uprawniony jest w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy do skorzystania z prawa opcji , to jest zakupu i dostawy sprzętu opisanego w pozycji 1 oraz pozycji 3 w części I załącznika nr 1 do umowy.
2. W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę sprzętu w terminie 1 miesiąca od dnia poinformowania go przez Zamawiającego.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć kwoty 39 596,16 PLN brutto (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych 16/100), zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 2 do umowy.
Po zmianie:
3. Zamawiający uprawniony jest w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy do skorzystania z prawa opcji , to jest zakupu i dostawy sprzętu opisanego w pozycji 1 oraz pozycji 3 w części I załącznika nr 1 do umowy.”;
4. W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę sprzętu w terminie 3 tygodni od dnia poinformowania go przez Zamawiającego. ;
5. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć kwoty 39 596,16 PLN brutto (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych 16/100), zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 2 do umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
2
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-11-30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- "Zakup 14 zestawów komputerowych oraz 9 notebooków dla pracowników Filii AWF"
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





