Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108652/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00129175/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Waśniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wasniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eedd201-b3b8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088074/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2710.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w formule „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a. opracowania – na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” – kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, warunków technicznych, odstępstw, opinii, uzgodnień, w tym ostatecznej (prawomocnej) decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji budowy budynku hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie, obejmującej w szczególności:
projekt budowlany i projekty techniczne, w tym zagospodarowanie terenu w branżach: architektonicznej; konstrukcyjnej; instalacji sanitarnych: wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, hydrantowej; instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, fotowoltaicznej z magazynem energii, przeciwpożarowej, odgromowej; drogowej,
projekty wykonawcze w branżach architektonicznej; konstrukcyjnej; instalacji sanitarnych: wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, hydrantowej; instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, fotowoltaicznej z magazynem energii, przeciwpożarowej, odgromowej; drogowej,
projekt aranżacji wnętrz wszystkich pomieszczeń,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
kosztorysów inwestorskich,
b. realizację – na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a. powyżej – robót budowlanych, w tym robót rozbiórkowych, niezbędnych do osiągnięcia celu zamówienia, tj.
budowy budynku hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie wraz z ostateczną (prawomocną) decyzją pozwolenia na użytkowanie, obejmującego m.in.:
część hali sportowej: salę gimnastyczną, łazienki z natryskami, szatnie, pokój nauczycieli wychowania fizycznego, magazyn na sprzęt sportowy, ciągi komunikacyjne,
część świetlicy wiejskiej (posiadająca osobne wejście): sala główna, zaplecze kuchenne, szatnia i łazienki, pomieszczenie magazynowe,
zagospodarowanie terenu, w tym wykonanie ogrodzenia wraz z furtkami i bramami przesuwnymi,
wykonania sieci, instalacji i urządzeń: deszczowej, sanitarnej, energetycznej, wodociągowej, teletechnicznej (w tym monitoring), hydrantowej, oświetlenie i iluminacji, paneli fotowoltaicznych o mocy 24,5 kW, kotłowni olejowej z pompą ciepła (rozbudowa istniejącej kotłowni Szkoły Podstawowej - doprojektowanie pompy ciepła),
c. dostawę wyposażenia do części hali sportowej i do części świetlicy wiejskiej – zgodnie ze specyfikacją wyposażenia wskazaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy (część opisowa i część rysunkowa) wraz z załącznikami (opinia geotechniczna, warunki, uzgodnienia, etc.) – Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
4. Niezależnie od zobowiązań Wykonawcy wynikających z Programu Funkcjonalno-Użytkowego – Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w § 2 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych w zw. z § 10 ust. 1 pkt. 1) oraz ust. 2 pkt. 1) Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zmienionej Uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 roku, Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 roku oraz Uchwałą z dnia 13 października 2022 roku (dalej: Uchwała), z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wytycznych w zakresie jej montażu.
5. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5756225 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6365911,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5756225 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Instalacyjno Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571683308
7.3.4) Miejscowość: Łazy
7.3.5) Kod pocztowy: 25-677
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Michał Maciejczyk - AGBU: wykonanie robót budowlanych (roboty murowe,
roboty wykończeniowe) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz udzielonym zobowiązaniem do udostępnienia zasobów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNO BUDOWLANE "KOMPENS" IGNACY MAJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNO BUDOWLANE "KOMPENS" IGNACY MAJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5756225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.