Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199490/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-29
- 2023/BZP 00550979/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-13
- 2024/BZP 00288018/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00288019/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00309825/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH DEMONSTRACJI EKOLOGICZNYCH W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002765534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 377 01 17
1.5.8.) Numer faksu: +48 34 362 04 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czwa.odr.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eea7998a-e6ba-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH DEMONSTRACJI EKOLOGICZNYCH W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea7998a-e6ba-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122999/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Transport
1.3.3 Usługa noclegowa z wyżywieniem (śniadanie plus kolacja)
1.3.5 Usługa cateringowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR_CZ/04/04/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87778,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A) USŁUGA TRANSPORTOWACZĘŚĆ 1 – CZĘSTOCHOWA-SŁUPIEC-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Łubnice, powiat staszowski, miejscowość Słupiec.
Terminy: 26.05.2023 r. i 30.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Słupiec (adres Słupiec 18) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Łubnice, powiat staszowski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Słupiec 18) ok. godz. 16.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 4560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaCZĘSTOCHOWA-MASÓW-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo opolskie, gmina Łubniany, powiat opolski, miejscowość Masów.
Terminy: 11.07.2023 r. i 22.08.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Masów (adres Masów, ul. Opolska 53a) na terenie województwa opolskiego, gmina Łubniany, powiat opolski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 7:45, wyjazd z gospodarstwa (adres Masów, ul. Opolska 53a ) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 2088,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaCZĘSTOCHOWA-ŻABIENIEC-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Piaseczno, powiat piaseczyński, miejscowość Żabieniec.
Terminy: 15.06.2023 r. i 25.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Żabieniec ( adres Żabieniec, ul. Główna 48) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Piaseczno, powiat piaseczyński. Dodatkowo obejmuje transport do miejsca realizacji części demonstracji oddalonej od obiektu w odległości około 20 km w jedną stronę. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Żabieniec, ul. Główna 48) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 5736,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaCZĘSTOCHOWA-BRZEŚCIE-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 02.06.2023 r. i 05.07.2023r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Brzeście (adres Brzeście 36a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Brzeście 36a) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 3672,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaBIELSKO-BIAŁA-BRZEŚCIE-BIELSKO-BIAŁA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 01.06.2023 r., 06.06.2023 r., 04.07.2023 r., 06.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Czterokrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w czterech odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Brzeście (adres Brzeście 36a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 5:45, wyjazd z gospodarstwa (adres Brzeście 36a) ok. godz. 15:30
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 11568,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaMIKOŁÓW- BRZEŚCIE-MIKOŁÓW
Lokalizacja: województwo świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 31.05.2023 r. i 30.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Mikołów, ul. Gliwicka 85 do obiektu znajdującego się w miejscowości Brzeście (adres Brzeście 36a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Mikołów, ul. Gliwicka 85) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Brzeście 36a) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 5328,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaCZĘSTOCHOWA-LUBOWIDZA-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo łódzkie, gmina Dmosin, powiat brzeziński, miejscowość Lubowidza.
Termin: 08.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Pojedynczy transport dla 8 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Lubowidza ( adres Lubowidza 34) na terenie województwa łódzkiego, gmina Dmosin, powiat brzeziński. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126) o godz. 7:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Lubowidza 34) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 1740,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaCZĘSTOCHOWA-RAKÓW-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Raków, powiat kielecki, miejscowość Zalesie.
Termin: 12.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Pojedynczy transport dla 8 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Zalesie (adres Zalesie 30) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Raków, powiat kielecki. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Zalesie 30) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaBIELSKO-BIAŁA- JARNOŁTÓWEK-BIELSKO-BIAŁA
Lokalizacja: województwo opolskie, gmina Głuchołazy, powiat nyski, miejscowość Jarnołtówek.
Terminy: 23.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Pojedynczy transport dla 8 osób z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Jarnołtówek (adres Jarnołtówek 164) na terenie województwa opolskiego, gmina Głuchołazy, powiat nyski. Dodatkowo obejmuje transport do miejsca realizacji części demonstracji oddalonej od obiektu w odległości około 3 km w jedną stronę. Wyjazd z parkingu ŚODR ( Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Jarnołtówek 164 ) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 2316,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaBIELSKO-BIAŁA-OSOLIN-BIELSKO-BIAŁA
Lokalizacja: województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, gmina Oborniki Śląskie, miejscowość Osolin.
Terminy: 24.05.2023 r. (powrót 25.05.2023r.) i 20.09.2023 r.(powrót 21.09.2023r.)
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Osolin, województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, gmina Oborniki Śląskie. Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 5:00, pobyt w Osolinie do godz. 15:30, przejazd z gospodarstwa do miejsca noclegowego ok. godz. 15:30, kolacja o godz. 18:00, drugiego dnia: śniadanie o godz. 8:00, wyjazd z miejsca noclegowego do Bielska-Białej o godz. 9:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 7296,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa transportowaMIKOŁÓW-BOGUCHWAŁA-TULIGŁOWY-MIKOŁÓW
Lokalizacja: województwo podkarpackie, powiat jarosławski, gmina Rokietnica, miejscowość Tuligłowy.
Terminy: 10.07.2023 r. (powrót 11.07.2023 r.) i 21.08.2023 r. (powrót 22.08.2023 r.)
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Mikołów, ul. Gliwicka 85 do obiektu znajdującego się w miejscowości Tuligłowy, województwo podkarpackie, powiat jarosławski, gmina Rokietnica. Wyjazd z parkingu ŚODR (Mikołów, ul. Gliwicka 85) o godz. 6:30, przyjazd do Boguchwały i pobyt do godz. 11:30, wyjazd z Boguchwały godz.11:30 i przejazd do Tuligłów, pobyt w Tuligłowach 13:00-17:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Tuligłowy 87 ) ok. godz. 17:30, przejazd do miejsca noclegowego, kolacja o godz. 18:45, śniadanie o godz. 8:00, wyjazd z miejsca noclegowego do Mikołowa o godz. 9:00 (następnego dnia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 8316,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)CZĘŚĆ 12 – CZĘSTOCHOWA-SŁUPIEC-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Łubnice, powiat staszowski, miejscowość Słupiec.
Terminy: 26.05.2023 r. i 30.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Słupiec 18, gmina Łubnice). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 11:00-15:30, obiad - ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)CZĘSTOCHOWA- MASÓW- CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo opolskie, gmina Łubniany, powiat opolski, miejscowość Masów.
Terminy: 11.07.2023 r. i 22.08.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Masów, ul. Opolska 53a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)CZĘSTOCHOWA-SŁUPIEC-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Łubnice, powiat staszowski, miejscowość Słupiec.
Terminy: 26.05.2023 r. i 30.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Słupiec 18, gmina Łubnice). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 11:00-15:30, obiad - ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)CZĘSTOCHOWA-BRZEŚCIE-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 02.06.2023 r. i 05.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 18 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Brzeście 36a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)BIELSKO-BIAŁA- BRZEŚCIE- BIELSKO-BIAŁA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 01.06.2023 r., 06.06.2023 r, 04.07.2023 r., 06.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Czterokrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 18 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Brzeście 36a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)MIKOŁÓW-BRZEŚCIE-MIKOŁÓW
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 31.05.2023 r. i 30.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 18 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Brzeście 36a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)CZĘSTOCHOWA-LUBOWIDZA-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo łódzkie, gmina Dmosin, powiat brzeziński, miejscowość Lubowidza.
Termin: 08.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Przygotowanie cateringu dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (Lubowidza 34). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)CZĘSTOCHOWA-RAKÓW-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Raków, powiat kielecki, miejscowość Zalesie.
Termin: 12.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Przygotowanie cateringu dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Zalesie 30). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)BIELSKO-BIAŁA- JARNOŁTÓWEK-BIELSKO-BIAŁA
Lokalizacja: województwo opolskie, gmina Głuchołazy, powiat nyski, miejscowość Jarnołtówek.
Terminy: 23.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Przygotowanie cateringu dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (Jarnołtówek 164). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30; obiad - ok. godz.14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA CATERINGOWA (BUFET KAWOWY I OBIAD)BIELSKO-BIAŁA-OSOLIN-BIELSKO-BIAŁA
Lokalizacja: województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, gmina Oborniki Śląskie, miejscowość Osolin.
Terminy: 24.05.2023 r. (powrót 25.05.2023r.) i 20.09.2023 r.(powrót 21.09.2023r.)
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (Osolin, ul. Sportowa 4). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00 -14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA NOCLEGOWA wraz z KOLACJĄ i ŚNIADANIEMCZĘŚĆ 22- BIELSKO-BIAŁA-OSOLIN-BIELSKO-BIAŁA
Lokalizacja: województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, gmina Oborniki Śląskie, miejscowość Osolin.
Terminy: 24.05.2023 r. (powrót 25.05.2023 r.) i 20.09.2023 r.(powrót 21.09.2023 r.)
Zamówienie obejmuje:
Nocleg z 24.05.2023 r. na 25.05.2023 r. oraz 20.09.2023 r. na 21.09.2023 r. każdorazowo dla 8 uczestników, na terenie województwa dolnośląskiego wraz z wyżywieniem w postaci kolacji oraz śniadania podanego podczas pobytu w miejscu zakwaterowania. Miejsce noclegowe powinno znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miejscowości Osolin (woj. dolnośląskie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA NOCLEGOWA wraz z KOLACJĄ i ŚNIADANIEMMIKOŁÓW-BOGUCHWAŁA-TULIGŁOWY-MIKOŁÓW
Lokalizacja: województwo podkarpackie, powiat jarosławski, gmina Rokietnica, miejscowość Tuligłowy.
Terminy: 10.07.2023 r. (powrót 11.07.2023 r.) i 21.08.2023 r. (powrót 22.08.2023 r.)
Zamówienie obejmuje:
Nocleg z 10.07.2023r. na 11.07.2023r. oraz 21.08.2023r. na 22.08.2023r. każdorazowo dla 8 uczestników, na terenie województwa podkarpackiego wraz z wyżywieniem w postaci kolacji oraz śniadania podanego podczas pobytu w miejscu zakwaterowania. Miejsce noclegowe powinno znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miejscowości Tuligłowy (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BETA BUS SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947841
7.3.3) Ulica: Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-26 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Travel Manager Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-11 do 2023-08-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Travel Manager Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-15 do 2023-09-25Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Travel Manager Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831748897
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-02 do 2023-07-05Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-07-06Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-31 do 2023-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Święty Marcin 29/8
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-08 do 2023-09-08Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-12 do 2023-09-12Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-23 do 2023-06-23Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-24 do 2023-09-21Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BETA BUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947841
7.3.3) Ulica: Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-10 do 2023-08-22Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-26 do 2023-06-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-11 do 2023-08-22Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-15 do 2023-09-25Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-02 do 2023-07-05Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-07-06Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-31 do 2023-06-30Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-08 do 2023-09-08Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-12 do 2023-09-12Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-23 do 2023-06-23Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-24 do 2023-09-20Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: ul. Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-24 do 2023-09-21Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL MANAGER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831742297
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-10 do 2023-08-22INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- dostawa foteli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
- Przeprowadzenie kampanii podsumowującej III edycję Funduszy Norweskich i EOG w Polsce oraz 20- lecie ich działania w Polsce
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- "Kompleksowa obsługa imprezy integracyjnej"
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- "Kompleksowa organizacja międzynarodowej konferencji <<87. Posiedzenie Plenarne i Dzień Tematyczny Komitetu Wyższych Inspektorów Pracy (SLIC)>>".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.