Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00065223/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące naprawy, prace konserwacyjne, usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące naprawy, prace konserwacyjne, usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d81f048-baab-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004031/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Bieżące naprawy, prace konserwacyjne, usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.3.2024.PPO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy, prace konserwacyjne, usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w
zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2024. Planowane naprawy i usuwanie
awarii dotyczą budynków administrowanych przez Urząd wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik do Opisu
Przedmiotu Zamówienia i realizowane będą na podstawie pisemnych Poleceń wykonania prac wystawianych przez
Zleceniodawcę. Zleceniobiorca zobowiązany będzie na podstawie ustnego Polecenia od przedstawiciela Zleceniodawcy, do
niezwłocznego przystąpienia do napraw w przypadku wystąpienia zagrożenia i konieczności zabezpieczenia budynku. W
przypadku konieczności podjęcia działań po godzinach urzędowania lub w dni wolne od pracy pisemne Polecenie
wykonania prac wystawione zostanie następnego roboczego dnia po przystąpieniu do prac, a rozliczenie nastąpi według
ceny ryczałtowej wskazanej w kosztorysach ofertowych. Przykładowy zakres prac naprawczych określają przedmiary robótoraz STWIOR. W przypadku robót wykraczających poza zakres ujęty w kosztorysach ofertowych sporządzonych na
podstawie załączonych przedmiarów robót, rozliczenie nastąpi z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania
określonych poniżej:
1) stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w
ofercie Zleceniobiorcy,
2) ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów
budowlanych, (IMB) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich
braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych ze Zleceniodawcą - ceny zakupu uwzględniają koszty zakupu
materiałów
3) ceny sprzętu - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS)
SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych
ze Zleceniodawcą.
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmian ilości poszczególnych prac i zakresu określonego w przedmiocie
zamówienia, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości wynagrodzenia maksymalnego określonego w umowie.
Ponadto Zleceniodawca nie jest zobligowany do wykorzystania całej kwoty wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, iż zostaną
zlecone naprawy o wartości minimum 80% wartości brutto oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422100-2 - Stolarka drewniana
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157584,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157584,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157584,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZBUD Instalatorstwo Sanitarno- Budowlane Cezary Kijewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182031081
7.3.3) Ulica: Wojciecha Bogusławskiego 19 lok. 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-923
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Cezbud Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski
jakie przetargi wygrała firma
Cezbud Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157584,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.