eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie instalacji klimatyzacji: Część I - Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu Część II - Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS w Kole



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji:
Część I – Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu
Część II – Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS w Kole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 874 54 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 877 28 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji:
Część I – Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu
Część II – Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS w Kole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e69bdee-c165-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00402550/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu.

1.1.5 Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS w Kole.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 540000.271.2.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1589308,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1506303,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu.
W zakres prac wchodzi:
1) montaż instalacji klimatyzacyjnej:
- dostawa i montaż 4 agregatów chłodzonych powietrzem,
- dostawa i montaż jednostek wewnętrznych naściennych - 82 szt,
- montaż rurociągów miedzianych chłodniczych,
- montaż rurociągów z PVC,
- napełnienie urządzeń i instalacji czynnikiem chłodniczym,
- prace dodatkowe,
2) wykonanie robót budowlanych w zakresie konstrukcji:
- montaż konstrukcji wsporczej,
- malowanie konstrukcji wsporczych,
- prace dodatkowe,
3) wykonanie robót budowalnych w zakresie instalacji elektrycznych:
- wyposażenie skrzynki RKL,
- doposażenie rozdzielni RG,
- doposażenie tablicy TS1,
- trasy kablowe,
- wykonanie pomiarów,
- prace pomocnicze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ (OPZ, dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44212320-8 - Konstrukcje różne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1120334,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Kole przy ul. B. Prusa 11.
W zakres prac wchodzi:
1) montaż instalacji klimatyzacyjnej:
- dostawa i montaż 3 jednostek zewnętrznych klimatyzacji VRF,
- dostawa i montaż 1 jednostki klimatyzacji zewnętrznej SPLIT,
- dostawa i montaż manipulatora,
- montaż 4 podstaw pod klimatyzatory na dachu na stopach montażowych
- dostawa i montaż jednostek wewnętrznych naściennych - 23 szt,
- montaż rurociągów miedzianych chłodniczych,
- napełnienie urządzeń i instalacji czynnikiem chłodniczym,
- wykonanie prób szczelności instalacji,
- prace dodatkowe,
- wywóz odpadów,
2) wykonanie robót budowalnych w zakresie instalacji elektrycznych:
- montaż tablic rozdzielczych,
- montaż listew elektroinstalacyjnych z PVC,
- montaż rur windurowych,
- montaż przewodów kabelkowych,
- montaż sprzętu modułowego w rozdzielnicach,
- trasy kablowe,
- montaż skrzynki odgromowej,
- mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych,
- wykonanie pomiarów obwodów elektrycznych,
- prace pomocnicze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 11A do SWZ (OPZ, dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44212320-8 - Konstrukcje różne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 385968,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1224312,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1640475,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1224312,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bomax Tey Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210004007

7.3.3) Ulica: Szczepankowo 134

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-313

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1224312,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285645,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285645,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285645,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo WENO Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640075915

7.3.3) Ulica: Mostowa 2

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285645,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.