Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00091540/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą przegubowej zamiatarki chodnikowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Połczyńskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331257731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 16
1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppkpolczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpolczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-871b93a9-ab2e-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą przegubowej zamiatarki chodnikowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-871b93a9-ab2e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091540
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, produkowanej seryjnie przegubowej zamiatarki chodnikowej (urządzenie wielofunkcyjne) o parametrach:
1) Rok produkcji - nie starszy niż 2018
2) Zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody
3) DMC – do 3,5 tony
4) Konstrukcja przegubowa
5) Wymiary zamiatarki wraz z zespołem zamiatającym dwu szczotkowym:
a) Wysokość – maksymalnie - 2000 mm (bez światła sygnalizacyjnego)
b) Szerokość – maksymalnie - 1300 mm (szerokość nośnika narzędzi)
c) Długość – maksymalnie - 4600 mm
6) Rozstaw osi – maksymalnie 1800 mm
7) Czujnik przeciążenia osi
8) Podwozie 4 kołowe, napęd hydrostatyczny na 4 koła
9) Wysokość pokonywania krawężników – minimum 150 mm
10) Pojazd wolnobieżny nie wymagający rejestracji
11) Minimalna prędkość transportowa – 25 km/h
12) Dokumenty umożliwiające poruszanie się pojazdu po drogach publicznych
13) Rozmiar opon min. R 16
14) Silnik Diesel – moc minimalna – 55 kW
15) Nie więcej niż 6000 mth
16) Emisja spalin – minimum Stage III b
17) Kabina zamknięta, oszklona, ogrzewana i klimatyzowana, radioodbiornik
18) Kamera cofania wraz z monitorem wewnątrz kabiny
19) Siedzenie umieszczone centralnie, zawieszone pneumatycznie lub hydraulicznie, regulowane
20) Kolor czerwony
21) Podgrzewane lusterka
22) Oświetlenie LED zgodne z przepisami prawo o ruchu drogowym
23) Światło i akustyczny sygnał cofania
24) Zespół zamiatający dwu szczotkowy – regulacja szczotek z kabiny operatora w zakresie: szerokość zamiatania, niezależne wychylenie mierzone od osi pojazdu w płaszczyźnie poziomej każdej ze szczotek, prędkość obrotowa, dostawa wraz ze stojakiem do demontażu
i przechowywania zespołu zamiatającego
25) Szerokość zamiatania – co najmniej - 2200 mm
26) Średnica szczotek – co najmniej 850 mm
27) Średnica zawracania pomiędzy krawężnikami – maksymalnie 6000 mm
28) System szybkiej zmiany narzędzi, dotyczy narzędzi montowanych z przodu jak i z tyłu pojazdu, bez konieczności użycia kluczy lub innych narzędzi
29) Szerokość dyszy ssącej – co najmniej 500 mm
30) Średnica kanału ssącego – co najmniej 180 mm, kanał ssący zamontowany na pojeździe w linii prostej od dyszy ssącej do wyrzutu w zbiorniku, w taki sposób, aby w pozycji roboczej nie wystawał poza obrys pojazdu, brak konieczności demontażu kanału ssącego przy wykorzystaniu pojazdu do prac zimowych (pług, posypywarka)
31) Klapa dużych śmieci sterowana z kabiny operatora
32) Wizjer w podłodze umożliwiający obserwację dyszy ssącej z kabiny operatora
33) Zbiornik na nieczystości – minimum 1350 litrów pojemności nominalnej zgodnie z EN 15429, wykonany z materiału odpornego na korozję i ścieranie, kiprowanie hydrauliczne, dostawa wraz z wózkiem do demontażu oraz nogami do przechowywania zbiornika
34) Wysokość opróżniania zbiornika minimum 1400 mm
35) Wąż do grawitacyjnego spuszczania wody ze zbiornika na nieczystości
36) Ładowność zbiornika zamiatarki – co najmniej 1000 kg
37) Zbiornik wody czystej – minimum 180 litrów
38) Przyłącze do hydrantu do napełniania zbiornika wody czystej
39) Gwarancja co najmniej 6 miesięcy
40) Bezpłatne przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia
41) Termin dostawy – 21 dni
42) Pług odśnieżny jednolemieszowy – szerokość 145 – 160 cm, wysokość 60 – 80 cm
43) Szczotka walcowa – szerokość robocza co najmniej 130 cm
44) Posypywarka silosowa o pojemności co najmniej 600 litrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144431-8 - Zamiatarki zasysające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO POLSK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772077313
7.3.3) Ulica: CZERWONE MAKI 63
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-392
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych środków dezynfekcyjnych i płynów infuzyjnych
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DOROSŁYCH OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENACH MIEJSKICH I WIEJSKICH GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W OKRESIE OD I DO XII 2025
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.