Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181782/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874254700
1.5.8.) Numer faksu: 874254701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7545631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927ca204-ddd4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044929/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu informatycznego II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181782
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173739,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:- 1 kpl. Macierz dyskowa, obsługująca dyski 2,5” SAS wraz z akcesoriami montażowymi.
- 1 kpl. Macierz NAS SAS, obsługująca dyski 3,5” wraz z akcesoriami montażowymi.
- 1 szt. Laptop, Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, obsługi informatycznej urzędu, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna lub zdalna baza danych oraz serwer maszyn wirtualnych.
- 2 szt. Karta sieciowa 10Gb RJ45, karty sieciowe do urządzeń PC, NAS wyposażone w porty 10Gb RJ45.
- 2 szt. Karta sieciowa 10Gb SFP+, karty sieciowe do urządzeń PC, NAS wyposażone w porty SFP+.
- 4 szt. Dysk SSD NVMe, Dyski SSD NVMe o pojemności 1TB przystosowane do pracy z macierzami NAS.
- 6 szt. Dysk SSD SATA, Dyski SSD SATA o pojemności 1TB przystosowane do pracy z macierzami NAS.
- 2 szt. Kontroler PCIe na 2 dyski SSD NVMe, do Macierzy Synology SA3400 posiadanej przez Zamawiającego.
- 2 szt. Karta sieciowa, do Macierzy Synology DS1522+ posiadanej przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237135-4 - Karty sieciowe
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30237130-9 - Karty komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 146342,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:- 13 szt. Dysk twardy SAS 14TB dyski 3,5” przeznaczony do montażu w macierzach dyskowych pracujących w trybie ciągłym.
- 2 szt. Dysk SSD NVMe, Dyski SSD NVMe o pojemności 2TB przystosowane do pracy z macierzami NAS.
- 4 szt. Dysk SSD SATA, Dyski SSD SATA o pojemności 2TB przystosowane do pracy z macierzami NAS.
- 1 szt. Switch typ1 – przełącznik wyposażony w porty 10Gb RJ45 oraz porty SFP+ montowany w szafach RACK.
- 1 szt. Switch typ2 – przełącznik wyposażony w 48 portów 1Gb RJ45 oraz porty SFP+ montowany w szafach RACK.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 27397,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150117,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150117,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150117,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMG Vision Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361927962
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 189
7.3.4) Miejscowość: Rajszew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150117,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29667,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67680,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29667,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syriana Joanna Fischer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851088842
7.3.3) Ulica: Porębskiego 28/17
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29667,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna II.
- Przebudowa drogi Snopki - Wąglik - etap I
- 1-Dostawa żwirów kruszonych o frakcjach: 2-5,6 mm i 8-11,2 mm w łącznej ilości ok. 648 t. 2-Dostawa ok. 108 t kruszywa łamanego 0/31,5 [mm] i ok. 108 t pospółki sortowanej o frakcji 0-63 mm bez gliny.
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- 1 - Remont DP Nr 1658N (Turowo - Zawady). 2 - Remont DP Nr 1875N (Kumielsk - Cwaliny). 3 - Remont DP Nr 1664N (Stare Guty). 4 - Remont DP Nr 4616N (ul. Jagodna).
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 21 urządzeń sieciowych UTM wraz 5 letnią licencją oraz przedłużenie wsparcia oraz licencji dla posiadanego przez Zamawiającego klastra UTM na okres 1 roku.
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.