Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00058311/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Późna – gmina Gubin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 20
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 359 16 40
1.5.8.) Numer faksu: 683594546
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminagubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9238a0e2-b9c3-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Późna – gmina Gubin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9238a0e2-b9c3-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016821/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA pn. Przebudowa dróg gminnych w m. Późna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00058311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2024.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie,
3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania,
4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
5. kontrolowanie terminowości realizacji prac wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót,
6. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową,
7. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
8. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy,
9. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy,
10. uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, Zleceniobiorca jest zobowiązany wykonać swą funkcję z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej dbając o bezpieczeństwo ludzi i jakość wykonywanych robót,
11. uczestniczenie w kontroli przeprowadzonej przez Instytucję Zarządzającą lub inną uprawnioną do tego instytucję, a dotyczących elementów dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania Projektu,
12. uczestnictwo inspektora nadzoru na budowie minimum 1 razy w tygodniu, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy,
13. uczestnictwo inspektora nadzoru przy przeglądach gwarancyjnych,
14. przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym.
Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, na podstawie protokołu końcowego odbioru prac podpisanego przez strony postępowania oraz faktury wystawionej przez Zleceniobiorcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69495,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kuśmierek "Exbud" Nadzory i Realizacja Inwestycji Budowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730487315
7.3.3) Ulica: Łężyca Inwestycyjna
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-001
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Kuśmierek Piotr, "Exbud" Nadzory i Realizacja Inwestycji Budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- "Przebudowa ul. Łąkowa w Gubinie"
- "Fara Gubińska jako Centrum Kultury i Komunikacji w Gubinie - Odtworzenie attyki tarasu wieży - etap I"
- "Budowa infrastruktury technicznej kwartału Miodowa w Gubinie - ul. Krajobrazowa i ul. Wrzosowa"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.