eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dłutów"Rozbudowa i przebudowa SUW w Dłutowie", "Budowa dodatkowego ujęcia wody przy SUW w Dłutowie", "Rozbudowa stacji wodociągowej w Czyżeminie", "Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Orzku".



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa SUW w Dłutowie”, „Budowa dodatkowego ujęcia wody przy SUW w Dłutowie”, „Rozbudowa stacji wodociągowej w Czyżeminie”, „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Orzku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dłutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 25

1.5.2.) Miejscowość: Dłutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 21

1.5.8.) Numer faksu: 44 634 01 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlutow@dlutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bd099ff-be6e-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa SUW w Dłutowie”, „Budowa dodatkowego ujęcia wody przy SUW w Dłutowie”, „Rozbudowa stacji wodociągowej w Czyżeminie”, „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Orzku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bd099ff-be6e-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052623/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Dłutowie

1.1.3 Budowa dodatkowego ujęcia wody przy stacji uzdatniania wody w Dłutowie

1.1.4 Rozbudowa stacji wodociągowej w Czyżeminie

1.1.5 Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Orzku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa SUW w Dłutowie”, „Budowa dodatkowego ujęcia wody przy stacji uzdatniania wody w Dłutowie”, „Rozbudowa stacji wodociągowej w Czyżeminie” i „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Orzku” współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2879858,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A Część nr 1 dotyczy rozbudowy i przebudowy stacji uzdatniania wody w Dłutowie. Zakres prac przewidzianych do wykonania, obejmuje w szczególności:
a) zakup i montaż stalowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o pojemności 300 m3 wraz z włączeniem go w układ pracy stacji wodociągowej,
b) wykonanie fundamentu pod nadziemny zbiornik retencyjny wody uzdatnionej,
c) remont i wymianę urządzeń w zapleczu sanitarnym stacji wodociągowej,
d) zamontowanie osuszacza powietrza w hali odżelaziaczy,
e) uzupełnienie złoża filtracyjnego w istniejących filtrach odżelaziaczy w ilości 20% objętości złoża,
f) montaż agregatu prądotwórczego o mocy min. 50 kW z SZR-em,
g) wykonanie instalacji powiadamiającej o stanie pracy stacji wodociągowej z przekazaniem ich na GSM,
h) montaż alarmu przy wejściu głównym do budynku stacji wodociągowej,
i) zlokalizowanie awaryjnego ujęcia wody w studni 1C,
j) wymiana orurowania i urządzeń wodociągowych w stacji uzdatniania wody wraz z wymianą pomp II° na zestawy hydroforowe,
k) przebudowa zewnętrznego oświetlenia na LED z wymianą słupów,
l) remont pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich,
m) wyłożenie ścian i posadzek budynku stacji wodociągowej ceramika budowlaną,
n) modernizacja budynku stacji wodociągowej,
o) utwardzenie dróg w śladzie istniejących ciągów komunikacyjnych,
p) wykonanie kabli sterowniczych na terenie stacji wodociągowej.

Inwestycja realizowana będzie w m. Dłutów, ul. Wysoka 8, 95-081 Dłutów, na działkach nr ewid. 302/6, 193/8 obręb Dłutów Poduchowny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez zespół projektantów stanowiące załącznik nr 13 do SWZ, pozwolenie na budowę oraz wymagania szczególne załączone przez Zamawiającego w SWZ i umowie. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwieniu Wykonawcy oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiary są wyłącznie materiałami pomocniczymi i mogą nie obejmować w całości przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy, który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, ma obejmować faktyczne roboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231500-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45247270-3 - Budowa zbiorników

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261410-1 - Izolowanie dachu

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262520-2 - Roboty murowe

45261400-8 - Pokrywanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1394625,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B Część nr 2 dotyczy budowy dodatkowego ujęcia wody przy stacji uzdatniania wody w Dłutowie.

Inwestycja realizowana będzie w m. Dłutów, ul. Wysoka 8, 95-081 Dłutów, na działkach nr ewid. 302/6, 193/8 obręb Dłutów Poduchowny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 14. PFU do niniejszej SWZ służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. PFU określa rodzaj, zakres i technologię zamówienia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zadania.

Zadania dot. części nr 2, części nr 3 i części nr 4 obejmują wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj, tj. zaprojektowanie a następnie wykonanie robót budowlanych odrębnie dla każdego zadania wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programach Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia wraz z ich uruchomieniem, przeprowadzeniem rozruchu technologicznego oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu/zawiadomienia o zakończeniu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232460-4 - Roboty sanitarne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

4.5.5.) Wartość części: 318359,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

C Część nr 3 dotyczy rozbudowy stacji wodociągowej w Czyżeminie.

Inwestycja realizowana będzie w m. Czyżemin 19a, 95-081 Dłutów, na działce nr ewid. 193 obręb Czyżemin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 15. PFU do niniejszej SWZ służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. PFU określa rodzaj, zakres i technologię zamówienia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zadania

Zadania dot. części nr 2, części nr 3 i części nr 4 obejmują wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj, tj. zaprojektowanie a następnie wykonanie robót budowlanych odrębnie dla każdego zadania wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programach Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia wraz z ich uruchomieniem, przeprowadzeniem rozruchu technologicznego oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu/zawiadomienia o zakończeniu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232460-4 - Roboty sanitarne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.5.) Wartość części: 987016,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

D Część nr 4 dotyczy budowy przydomowej oczyszczalni ścieków w Orzku.

Inwestycja realizowana będzie w m. Orzk 44, 95-081 Dłutów, na działce nr ewid. 392/3 obręb Orzk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 16. PFU do niniejszej SWZ służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. PFU określa rodzaj, zakres i technologię zamówienia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zadania
Zadania dot. części nr 2, części nr 3 i części nr 4 obejmują wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj, tj. zaprojektowanie a następnie wykonanie robót budowlanych odrębnie dla każdego zadania wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programach Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia wraz z ich uruchomieniem, przeprowadzeniem rozruchu technologicznego oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu/zawiadomienia o zakończeniu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 179857,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE EKOINŻBUD ŁUKASZ STĘPIEŃ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PTH WODPOL Włodzimierz Serafin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101415800

7.3.3) Ulica: ul. Trybunalska 3

7.3.4) Miejscowość: Gomulin-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599998,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599998,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599998,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE EKOINŻBUD ŁUKASZ STĘPIEŃ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PTH WODPOL Włodzimierz Serafin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101415800

7.3.3) Ulica: ul. Trybunalska 3

7.3.4) Miejscowość: Gomulin-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599998,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE EKOINŻBUD ŁUKASZ STĘPIEŃ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PTH WODPOL Włodzimierz Serafin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101415800

7.3.3) Ulica: ul. Trybunalska 3

7.3.4) Miejscowość: Gomulin-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EK2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384650269

7.3.3) Ulica: ul. Guzewska 14

7.3.4) Miejscowość: Rzgów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EKO-KOMPLEKS J.Fidrysiak, J. Budzińska S.J., ul. Guzewska 14, 95-030 Rzgów - opracowanie dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.