Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00132139/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00140929/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00152356/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Małe Pułkowo, Piątkowo i Wielkie Radowiska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWA ŁĄKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Dębowa Łąka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-207
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566884910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugdl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debowalaka.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Małe Pułkowo, Piątkowo i Wielkie Radowiska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92daa694-c179-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030390/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Małe Pułkowo, Piątkowo, Wielkie Radowiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę dróg
gminnych w miejscowościach Małe Pułkowo, Piątkowo i Wielkie Radowiska.
Inwestycja swoim zakresem obejmuje :
1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Małe Pułkowo na działce nr 147 – o długości 0,643 km :
- roboty pomiarowe,
- usunięcie drzew i krzaków,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne – korytowanie,
- podbudowa (jezdnia, zjazdy, pobocze),
- nawierzchnia jezdni i zjazdów,
- przepusty (przebudowa),
- roboty wykończeniowe,
2) Przebudowa części drogi gminnej nr 070616C w miejscowości Małe Pułkowo od km 0+990 do km 1+750 – o długości
0,760 km:
- roboty pomiarowe,
- roboty ziemne – korytowanie,
- podbudowa (jezdnia, zjazdy, pobocze),
- nawierzchnia jezdni i zjazdów,
- przepust (przebudowa),
- roboty wykończeniowe,
3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wielkie Radowiska na działce nr 388(część) oraz
w miejscowości Piątkowo na działkach nr 57 i nr 56/1 – o długości 0,454 km
- prace geodezyjne,
- prace wstępne,
- prace ziemne,
- podbudowy,
- nawierzchnia z betonu asfaltowego,
- zjazdy indywidualne szt. 1,
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- zjazdy na pola gruntowe szt. 7,
- remont przepustu z poszerzeniem w km 0+ 258,
- remont przepustu z poszerzeniem w km 0+ 114,
- znaki poziome i pionowe – bariera energochłonna,
- prace wykończeniowe,
- zabezpieczenie robót w pasie drogowym. .
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączniki nr 12 –
nr 15 do SWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz niniejsza
SWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140 – 2 - roboty drogowe;
45233220 – 7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg ;
45233222 – 1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania;
45111300 – 1 - roboty rozbiórkowe;
45111200 – 0 – roboty ziemne- korytowanie;
45316213 - 1 – instalowanie oznakowania drogowego.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –
tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w wysokości do 50%
wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
terminu płatności, okresu gwarancji jak w umowie podstawowej.
7. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że
każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 ustawy w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub
równoważne”.
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowe i określają
jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały
lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których
zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji
technicznej. Wykonawca, zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji
zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełnią wymagania określone przez zamawiającego.
8. Zamówienie nie jest podzielne na części. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na
części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w
art. 7 pkt. 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład
Program Inwestycji Strategicznych. Dla inwestycji został przygotowany jeden wspólny wniosek i nastąpi
jedno rozliczenie. Podział na części byłby niecelowy i powodowałby nadmiernie trudności techniczne a
potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia
mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, a zwłaszcza jego terminowości. Brak
podziału zamówienia na części nie spowoduje ograniczenia dostępności dla wykonawców.
9.Za wykonanie niniejszego zamówienia obowiązuje cena ryczałtowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3889642,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4024161,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3889642,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty z wyłączeniem konstrukcji bitumicznych oraz koordynacji i kierowania robotami w ramach Generalnego Wykonawstwa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3889642,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.