Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155664/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasto Ozorków na 2021 r. oraz na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ozorkow.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasto Ozorków na 2021 r. oraz na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b8ec83a-019d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003668/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasto ozorków na 2021 r. oraz na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155664/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WE.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 410536,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2.560.000,00 zł: na okres do dnia 27 grudnia 2030r . w następujących transzach :
a) I transza w kwocie 1.000.000,00 zł – w ciągu 30 dni od dnia podpisania Umowy,
b) II transza w kwocie 1.560.000,00 zł – w ciągu 14 dni od wykorzystania I transzy,
zastrzeżeniem, że Kredytobiorca na wykorzystanie transzy ma 30 dni.
2. Szczegółowy harmonogram spłat kredytu znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ
3. Wszelkie informacje oraz dokumenty niezbędne do złożenia oferty, w tym uchwały, sprawozdania dotyczące budżetu miasta Ozorków, znajdują się na stronie Zamawiającego https://ozorkow.bip.net.pl/?c=5 (zakładka prawo lokalne , budżet).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105201,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123413,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105201,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8340000658
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105201,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2030-12-27INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
- BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ GMINY OZORKÓW
- Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie - nadzór inwestorski
- MODERNIZACJA DRÓG GMINY OZORKÓW
- MODERNIZACJA DRÓG GMINY OZORKÓW
- Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 3 386 553,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
- Kredyt długoterminowy w kwocie 2 000 000,00 zł, na pokrycie występującego w trakcie roku planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 1.987.746,50 zł złotych
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.